wat er op dit moment is oke, maar hoef niet te weten wat die lijken allemaal gedaan hebben..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef FUFR het volgende:
mwa, het is ook niet mijn ding, maar ik vind het opvoedingswise wel goed om te weten wat er nog meer is in de wereld. Ik moet zoiets tenslotte ook doorgeven aan mijn kind.
Nee ik reageerde in Kantoors©. Ik begin dalijk pas aan mijn pauze, hoe korter de middag, hoe beterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zunne pauze is alweer bijna voorbij
hoe korter de middag, hoe langer de ochtend......quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee ik reageerde in Kantoors©. Ik begin dalijk pas aan mijn pauze, hoe korter de middag, hoe beter.
pics!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef FUFR het volgende:
mijn russische muts has arrived. I look very....russian!
heb je watsapp?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics!
Ik heb er ook 1 en bb ook... Zullen we de kozakkendans doen?
Ja, en om een of andere reden is dat toch minder irritant dan dat de middag heul lang duurtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoe korter de middag, hoe langer de ochtend......
om mijn duffe hoofd nu hier neer te plempen..quote:
als je het doet, dan in spoiler svpquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
om mijn duffe hoofd nu hier neer te plempen..
mms?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
om mijn duffe hoofd nu hier neer te plempen..
begrijpelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
okee, ander antwoord: ik heb geen zin zo'n hoofd op mijn telefoon
khadaffiquote:
Hij heeft niks te willen, hij heeft voor een verhaallijn gezorgd en wij willen de film zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef FUFR het volgende:
ik zit nu al een half uur te luisteren naar een advo die vind dat holleeder niet het recht heeft de heinekenfilm tegen te houden.
Wat een geloel
zeggen ze, maar Libiėrs staan niet bekend om hun betrouwbaarheid.quote:
net extra nieuwsuitzending om het te bevestigen... sjongejongequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeggen ze, maar Libiėrs staan niet bekend om hun betrouwbaarheid.
eerst zien dan gleuven
ik luister naar de 242e herhaling van het nieuws op J24quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
net extra nieuwsuitzending om het te bevestigen... sjongejonge
tjsaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik luister naar de 242e herhaling van het nieuws op J24
ik heb hier geen tv hequote:
Thnx! Heb jij de nieuwe albums van Dave Clarke en Ben Sims? En zo ja, is het wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
http://www.mixcloud.com/a(...)-ben-sims-guest-mix/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |