Ja, maar het is allemaal net niet. Het moet wel behoorlijk specifiek 50+ zijn en van de vb'en die jij geeft zijn Android wandel apps en alarmeren door healthmeuk dat echt. En die wandel apps heeft een klasgenote al gedaan vertelt Google mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wat dacht je van iPad beurstickers, Android wandelapps, buienalarm, dierentuin aanbiedingen op groupon, op afstand hulpdiensten alarmeren door healthmeuk, etc etc.
50+ is trouwens zo oud niet. Dat zijn tegenwoordig mensen die nog vol in het leven staan. Kijk maar naar fufr en zijn techno feesten.
waar zijn de frikandellen en het bier?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, de jumbo heeft zo'n tassenactie met groente en fruit, dan mag je een zak helemaal vol peuren met geselecteerde spullen en dan betaal je 5 euro. Dus ik die zak volstouwen, wil ik weglopen, komt er zo'n knul aan: Daar past meer bij hoor! Frot, frot. Ik zal even laten zien wat ik nu voor 5 euro heb...
De tas:
[ afbeelding ]
De inhoud:
[ afbeelding ]
welk gedeelte van "groente en fruit" snap je nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar zijn de frikandellen en het bier?
het eerste en derde woordquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welk gedeelte van "groente en fruit" snap je niet
En de worst zit in m'n gewone boodschappentas natuurlijk
eerperls mee zjuu!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:02 schreef ArTiC het volgende:
ZOO, NAAR HUIS EN EENS KIJKEN WAT MOEDER DE VROUW OP TAFEL ZET
vet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebruik ik dagelijks op mijn telefoon, is best handig
in je bips ?quote:
Koelkastquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
vet.
ook uitsluitend instelbaar voor de weekeinde ?
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
vet.
ook uitsluitend instelbaar voor de weekeinde ?
Heb je die mocroscooter al verkocht dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:47 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb net een vespa motorscooter gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |