quote:De domeinnaam knuffelwinkel.nl is te koop!
En je lerares?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:03 schreef JoleneHeads het volgende:
Hahaha, die is wel heel slecht! Denk niet dat mij leraares die kan waarderen.. Maar toch bedankt, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, ik denk dat dit de beste oplossing is:Een simpele naam + url is catchy, dat is neem ik aan dat je wilt voor de winkel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In mijn beleving werken simpel te onthouden URL's het best. knuffelwinkel.nl zou in jouw geval het best zijn.
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
Zonde, ik had net een heel mooi logo voor je gemaakt:Ja, tuurlijk, maar knuffelwinkel, knuffelshop, knuffelhoek zijn allemaal al bezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, ik denk dat dit de beste oplossing is:
[..]
Een simpele naam + url is catchy, dat is neem ik aan dat je wilt voor de winkel.![]()
Nouja, een beetje creatief met namen kan natuurlijk wel, alleknuffels.nl is nog niet bezet bijvoorbeeld, ik zal hem zo even reggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar knuffelwinkel, knuffelshop, knuffelhoek zijn allemaal al bezet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
Zonde, ik had net een heel mooi logo voor je gemaakt:Jaa, heel mooi logo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, ik denk dat dit de beste oplossing is:
[..]
Een simpele naam + url is catchy, dat is neem ik aan dat je wilt voor de winkel.
Hmm.. Denk 't ook dan, gewoon simpel..
Dankje!
knuffelmania.nlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, een beetje creatief met namen kan natuurlijk wel, alleknuffels.nl is nog niet bezet bijvoorbeeld, ik zal hem zo even reggen.
Sowieso het beste logo voor een knuffel winkelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef JoleneHeads het volgende:
[..]
Jaa, heel mooi logo!
Hmm.. Denk 't ook dan, gewoon simpel..
Dankje!
Haha, jaa.. weet ik eigenlijk ook niet..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso het beste logo voor een knuffel winkel![]()
Maar wat heeft dit precies met DIG te maken?
Knuffelbaas.nlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
knuffelmania.nl
kutkinderen.nl![]()
knuffelhard.nl
leffunk.nl (achterstevorenknuffel)
enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |