Welke gamemodes speel je veel? Ik vind Jungle op TDM echt ge-weldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel: firing range, nuketown, summit
Niet: array, jungle, crisis
Ben geen fan van het snipen in black ops. Alleen in MOHAA gaf snipen voldoening.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef BzP het volgende:
array is wel leuk als je sniped, anders is het
okquote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ben geen fan van het snipen in black ops. Alleen in MOHAA gaf snipen voldoening.
Ligt eraan hoeveel tijd je erin steektquote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef FUUUU het volgende:
Zou ik als ik vanavond begin nog 1e prestige in cod4 kunnen halen? voor een extra token
Niet als je gewoon in een goede server zit.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet doen die game is onspeelbaar door hackers
Onzin ieder potje zit er iemand te hacken of ze zitten onder de map,erboven of je kan ze niet dood schieten.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niet als je gewoon in een goede server zit.
JONGE, MW3 IS DIE SHIIIIIIT. BO SPEELT NIEMAND MANGquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef forumnerd het volgende:
Wanneer komt er een fok clan/party om te gaan ownen?
Lol eerst de single player, daar heb ik echt zin in! Met mn turtle beach op de bank!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
JONGE, MW3 IS DIE SHIIIIIIT. BO SPEELT NIEMAND MANG
Single player komt in september pasquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Lol eerst de single player, daar heb ik echt zin in! Met mn turtle beach op de bank!
Singleplayer is toch juist mooi om aan de maps enzo te wennen? Het verhaal van mw vind ik ook altijd geweldig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Single player komt in september paseerst de MP grijs spelen hehe
Ik ga het ook wel spelen maar aangezien het spel mij trekt om de MP ga ik dat eerst doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Singleplayer is toch juist mooi om aan de maps enzo te wennen? Het verhaal van mw vind ik ook altijd geweldig!
Ok, dan lig je in ieder geval wel al iets voor op de meeste!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel spelen maar aangezien het spel mij trekt om de MP ga ik dat eerst doen
Gister de laatste keer gespeeld voor MW3, beetje wager matches en met HS10 dual wield lopen eikelen hehe. Onlyusemeblade na doen in wagermatches, hilarisch om mensen te zien ragen als je ze knifed. Maar ik ben wel blij dat er nieuwe COD komt, even iets anders weerquote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, nog 1 dagje onszelf vermaken met Black Ops en dan ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |