SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
mag ik je aanraken?quote:
Die van mij wel maar ik ben bang dat hij in een sneeuwschep verandertquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ik denk dat mijn autootje maar niet moet rijden in de sneeuw. Die komt niet eens van z'n plek
Dat lijkt me vrij onzinnig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga sparen voor een nieuwe hoofd i.p.v. winterbanden.
voor in de sneeuw te kunnen rijden is een goed hoofd wel een stuk belangrijker dan goeie banden..quote:
Ja, maar, hoe wil jij een nieuw hoofd opzetten? Dan kan niet he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor in de sneeuw te kunnen rijden is een goed hoofd wel een stuk belangrijker dan goeie banden..
ook dat is waarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, hoe wil jij een nieuw hoofd opzetten? Dan kan niet he.
Maar er is niets mis met jouw hoofdquote:
is toch prima weer buiten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar er is niets mis met jouw hoofd
En bah, ik wil niet werken. Of eigenlijk wil ik gewoon niet naar buiten, het werken is niet zo erg.
Maar binnen is het fijnerquote:
Ik heb net 15 minuten aan video-opnames van mezelf gezien, mijn hemel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar er is niets mis met jouw hoofd
En bah, ik wil niet werken. Of eigenlijk wil ik gewoon niet naar buiten, het werken is niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |