abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103956495
Hup Lynn, lief zijn, braaf blijven zitten :Y *O*
pi_103956729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:19 schreef Hitomi het volgende:
Hup Lynn, lief zijn, braaf blijven zitten :Y *O*
Dat moet allemaal goed komen, dametje gaat in de bench ;) om half 6 komt die mevrouw!
pi_103956799
Spannend hoor! Ik duim voor Lynn *;
♥ scars make us who we are ♥
pi_103959795
Haha, dan kan ze geen kant op >:)
pi_103960246
Lynn heeft ook een lief koppie O+
En nu hopen dat het klikt met die vrouw *O*

:* Voor patiëntje Evi
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103960866
Evi heeft boven de 40 graden koorts dus weer een koortsremmer achter de kiezen. Eten wou ze niet, zelfs geen dwangvoer. Hopelijk als de koorts een beetje gezakt is wel weer.
pi_103961517
Arme Evi ;( Hoop dat ze zich snel een beetje beter voelt..
pi_103964810
LYNN HEEFT EEN BAASJE!!!! *O* *O*
De mevrouw is echt helemaal verkocht! Ze vindt haar zo mooi en lief (en dat terwijl ze haar amper gezien heeft :D) Woensdag gaat mevrouw verhuizen.
pi_103964839
*O* *O* *O* Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O*

Goedzo Lynn en goedzo mevrouw *; :D O+ *O*
pi_103965041
Die mevrouw is echt zo verliefd op Lynn, liefde op het eerste gezicht *;
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:57:06 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_103965172
Super :) Wat heerlijk voor Lynn!!

En wat balen dat Evi zo ziek is :(

Om nog even een update te geven: de arme jww-katers hier zijn aanhankelijker dan ooit :D
Verder is Tim, die het dikste lijkt, het minst zwaar :D De dierenarts waarschuwde ook alvast om rustig 1/3 minder te voeren dan op de verpakkingen staat, aangezien gecastreerde katers nogal een neiging hebben tot overgewicht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103965415
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Oognip het volgende:
LYNN HEEFT EEN BAASJE!!!! *O* *O*
De mevrouw is echt helemaal verkocht! Ze vindt haar zo mooi en lief (en dat terwijl ze haar amper gezien heeft :D) Woensdag gaat mevrouw verhuizen.
En ik jompel hier ook nog maar even *O* voor Lynn
Beterschap voor Evi :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef Troel het volgende:
Super :) Wat heerlijk voor Lynn!!

En wat balen dat Evi zo ziek is :(

Om nog even een update te geven: de arme jww-katers hier zijn aanhankelijker dan ooit :D
Verder is Tim, die het dikste lijkt, het minst zwaar :D De dierenarts waarschuwde ook alvast om rustig 1/3 minder te voeren dan op de verpakkingen staat, aangezien gecastreerde katers nogal een neiging hebben tot overgewicht.
Fijn dat met Tim em Pim ook alles goed is en ze lekkere knuffelaars zijn *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103966301
Lynn heeft een baasje *O* *O*

Evi moet beter worden -O-

Fijn dat alles goed gegaan is bij Tim en Pim :Y
pi_103966394
*O* *O* *O* LYNN *O* *O* *O*
pi_103967017
Een blikopener voor Lynn :D *O*
pi_103988819
Lynn is echt zo leuk! Elke dag nog merken wij verbeteringen in haar gedrag. We mochten haar eerst nog niet aaien als ze gewoon op de grond zat of liep, maar sinds 2 dagen mag ik haar aaien als ze 's ochtends uit de bench loopt :D Dan blijft ze speciaal nog even voor me naast de bench staan. En zonet mocht het weer en nu kon ik haar ook aaien terwijl ze gewoon rond liep :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 november 2011 @ 09:45:03 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103988864
Goed zo Lynn, wie had dat gedacht, van dat boze zielige hoopje dat in de bench zat toen we bij jullie waren :)

Goed gedaan, Oognip ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103988902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Lynn, wie had dat gedacht, van dat boze zielige hoopje dat in de bench zat toen we bij jullie waren :)

Goed gedaan, Oognip ^O^
Echt ongelofelijk he? :D Ze ging vanmorgen zelfs op haar rug rollen tijdens het aaien :o
Ze spint ook bijna de hele dag heel hard. Dan zit ze gewoon ergens of ze loopt en dan begint ze van uit het niets zo te spinnen! Echt zo leuk :D
pi_103988918
Evi voelt zich nog wel erg beroerd. Ze is 25 gram afgevallen, pootje doet nog erg zeer, maar ze eet wel af en toe zelf gelukkig. Net ging ze liggend eten omdat pootje te zeer doet om op te staan. Ik zal haar zo weer tempen, dan weet ik of ze een koortsremmer moet of niet, maar dat denk ik wel.
pi_103989695
Temp was 40.5 dus koortsremmer zit er weer in. Ik had het pilletje opgelost in dwangvoer en dat vond ze nu weer erg lekker. Dus ik heb haar nog wat gegeven, ze kreeg er maar geen genoeg van :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:39:11 #271
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_103989772
Arme Evi!
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_103999441
Arm ding, gelukkig heeft ze jou voor de goede zorgen O+
pi_104026264
Evi is lekker aangekomen :) Dat moest ook wel want gister heeft ze heel veel zelf gegeten. Gisteravond had ze geen koorts dus heeft geen koortsremmer gehad. Vanmorgen had ze wel weer iets koorts en was ze rillerig dus maar weer een koortsremmer gegeven.
Met de oogzalf zijn we ook gestopt. Eigenlijk moest het een week gegeven worden maar het leek alleen maar erger worden. Toen Pingoo ooit oogzalf moest hadden ze me al gewaarschuwd dat het kan zijn dat het oogje er erger door wordt dan moesten we stoppen met zalven. Dat was bij Pingoo het geval en ook bij Evi.
Lynn is veel aan het niezen. Hopelijk gaat het vanzelf over. Luna had het van de week 2 dagen en dat ging ook vanzelf over gelukkig.

Nog even wat foto's

Stoute Evi

Zonder oogzalf ziet het oogje er zo uit: prima dus :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Oognip op 06-11-2011 13:03:09 ]
pi_104029561
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
Stoute Evi
[ afbeelding ]
Leuke foto :D

En fijn dat Evie weer lekker aankomt.
pi_104039080
Wat is het toch enorm fijn om Lynn daar zo lekker relaxed te zien liggen O+ geweldig!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')