SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin voor drie kittens: Socks, Lynn en Lana. Socks woont hier inmiddels al 10 weken en is nog altijd op zoek naar nieuwe baasjes. Lynn en Lana wonen hier sinds 3 weken. Lynn was een erg schuw en bang kitten dat 3 weken geleden pas van de straat gevangen is. Ze wordt met de dag tammer!
Lana verhuisd over 1.5 week naar haar nieuwe huisje en Socks en Lynn krijgen morgen bezoek.
Socks
Lana
Bange/boze Lynn
Toen ik Lynn net aaide begon ze te spinnen!Net als aan het einde van dit filmpje
Lynn en Lana samen spelen
Vervolg:
Lana lief
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef Oognip het volgende:
Zo, Lana is ingeent en gechipt.
Bij Socks zijn de hechtingen verwijderd alleen bleek er een dikke bult op de plek van haar hechtingen te zitten. Wij dachten dat het gewoon vet wasde bult kan een reactie op de onderhuidse hechtingen zijn of een wondbreuk. Als het over een maand weg is, was het een reactie op de onderhuidse hechtingen, is het dan niet weg dan is het een wondbreuk en moet ze geopereerd worden
Ik hoop heel erg op het eerste!
wat voel ik me een slechte moeder dat ik het niet gezien heb
Ik hoorde net van een vriendin dat zij iemand kent die graag Socks en Lynn wil mocht het morgen niet door gaan!Dus die hebben sowieso een huisje
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef Hitomi het volgende:
[..]
DeeDee heeft dat ook gehad, die bult. Was toen ook erg in paniek. Lijkt het hierop? (Het is niet heel duidelijk zichtbaar, maar dan ook erg lastig te fotograferen.. Bij haar was het overigens ook iets ontstoken, maar dat had niets met het bultje te maken. Een week later was het overigens ook helemaal weggetrokken, het waren reacties op de hechtingen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:08 schreef Rewimo het volgende:
Lynn en Socks een huisje, super!
Duimen dat de bult alleen een reactie op de hechtingen was, en dat Socks niet opnieuw onder het mes moet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lijkt op jouw foto's inderdaadbij Socks zie ik verder geen wondje meer of zo, puur alleen een bult.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Begrijp ik nu dat je er toch nog een kitten bijkrijgt?
Ik maak me er geen zorgen overquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:46 schreef Hitomi het volgende:
Dit bij DeeDee was een dag of twee dagen na de sterilisatie. Misschien was er bij DeeDee nog wel een wondje omdat bij haar alleen de oplos-hechtingen zaten.. aangezien jij met Socks terug moest?
De DA heeft DeeDee bij mij alleen een ontstekingsremmertje gegeven voor het wondje, maar verder niets en de bult is zelf weggetrokken.
Ik zou me in ieder geval niet teveel zorgen maken!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel![]()
[..]
Ik maak me er geen zorgen overSocks heeft binnenhuidse- en buitenhuidse hechtingen gehad, de buitenhuidse zijn er net uit gehaald. Socks heeft geen ontstekingsremmer of zo gekregen, hopelijk is het over een maand gewoon over!
DeeDee had dus alleen binnenhuidse?
Jup alleen weet ik niet of ik dat wel wilquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Als deze mensen ze niet wilden dan was er nog iemand die ze allebei wel wilde toch?
Hoezo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jup alleen weet ik niet of ik dat wel wil
Haha nee dat is het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |