abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103193259
Mooie foto's ^O^

Een schattige foto van schattige Lana maakt me blij.

Vooral deze:

Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_103224527
Ik heb net een mail gekregen van mensen die geïnteresseerd zijn in Lynn EN Socks! *O* ik ga zo contact met ze opnemen naar moest eerst even hier jubelen *O*
pi_103224553
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een mail gekregen van mensen die geïnteresseerd zijn in Lynn EN Socks! *O* ik ga zo contact met ze opnemen naar moest eerst even hier jubelen *O*
Oh ik jubel mee *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
wat een goed nieuw!
pi_103224957
*O* *O* *O*

Wat superrrr!!

*O* *O* *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:34:51 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103225048
Wat is die foto van Lana en haar popje ontzettend schattig O+.

De baby's zien er erg goed uit, Oognip, super :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_103225358
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
Wat is die foto van Lana en haar popje ontzettend schattig O+.

De baby's zien er erg goed uit, Oognip, super :D.
Dank je :)
pi_103225429
Even tussendoor jubelen want ik moet weer weg, maar Lynn O+ en Socks O+ samen een huisje ,dat zou geweldig zijn *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103225935
Echt spannend *O*
Ik heb nu contact gehad met de mensen. Ze zijn allebei (afrondende) student en wonen nu een jaar samen. Ze zijn nog jong en hebben geen ervaring met huisdieren.
Ik heb ze geadviseerd om iig een bench aan te schaffen voor Lynn of een aparte kamer voor haar te maken zodat ze tammer kan worden.

Ik ben zo benieuwd *O*
pi_103227053
Donderdagavond komen ze langs :)
pi_103230626
Oh wat geweldig! Hup Lynn en Socks, laat je van je beste kant zien O+

offe, Lynn, laat je gewoon zien ^O^
♥ scars make us who we are ♥
pi_103232603
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh wat geweldig! Hup Lynn en Socks, laat je van je beste kant zien O+

offe, Lynn, laat je gewoon zien ^O^
Lynn gaat mooi in de bench donderdagavond ;)
pi_103235259
Wat een tof topic. :D
pi_103241005
Ik hoop dat ze lekker samen geplaatst worden :Y

In de SC las ik iets over dubbele tandjes, dat gebeurt vaker bij wisselende kittens, onze Flynn had het ook toen hij een maand of 5 was. Meestal gaat het nog wel vanzelf weg en anders moet de dierenarts er naar kijken.
pi_103241595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop dat ze lekker samen geplaatst worden :Y

In de SC las ik iets over dubbele tandjes, dat gebeurt vaker bij wisselende kittens, onze Flynn had het ook toen hij een maand of 5 was. Meestal gaat het nog wel vanzelf weg en anders moet de dierenarts er naar kijken.
Ik was net bij de dierenarts (jaarlijkse enting Muis) en die vertelde inderdaad hetzelfde als jij :)

Ik hoop ook dat ze samen geplaatst worden al moet ik zeggen dat het nu niet echt vriendinnetjes zijn. Lynn speelt veel met Lana en niet met Socks. Toch lijkt het me wel een goede combinatie omdat Socks heel stoer is en Lynn daar weer van kan leren :)
pi_103242025
Lastig soms hé, zeker als er al een kitten besproken is. Maar als ze ergens heen zouden gaan zonder Lana trekken ze misschien vanzelf meer naar elkaar toe omdat ze op elkaar aangewezen zijn.
pi_103242651
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Lastig soms hé, zeker als er al een kitten besproken is. Maar als ze ergens heen zouden gaan zonder Lana trekken ze misschien vanzelf meer naar elkaar toe omdat ze op elkaar aangewezen zijn.
Precies dat was ook mijn gedachte :)

En ach we moeten het allemaal nog maar zien. Eerst donderdag maar eens afwachten en zien of ze Socks en Lynn wel echt leuk vinden ;) ze moeten ook echt goed nadenken over Lynn want dat is gewoon lastig. Ik zou geen katje als Lynn nemen als ik nog geen ervaring had met katten... :@
Als zij wel willen moet het best goed komen maar dan lijkt het me verstandig om ze een bench te laten kopen zodat ze beter kan wennen.
pi_103243140
Ik ben trouwens echt supertrots op Lynn O+ Sinds 2 dagen gaat het echt stukken beter. Ze spint nu al bij de eerste aanraking, haar oortjes blijven redelijk rechtop staan (eerst gingen die altijd plat) en als ik naar haar toe kom als ze in een mandje ligt blijft ze liggen O+
Als ze aan het rondlopen is of gewoon op de vloer zit dan is ze nog niet echt aaibaar, maar vanmorgen heb ik haar neusje met 1 vinger aan kunnen raken O+ ik stak mijn vinger uit en zij kwam er aan neuzen :) en net heb ik haar 1 aai kunnen geven terwijl ze op de grond zat O+

Dat zijn een hele hoop O+ :P
pi_103243407
Wat tof dat er bezoek komt voor Lynn en Socks O+
Ik hoop heel erg dat ze samen geplaatst worden en dat deze mensen anders in elk geval voor Socks kiezen.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103245582
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:37 schreef Mry het volgende:
Wat tof dat er bezoek komt voor Lynn en Socks O+
Ik hoop heel erg dat ze samen geplaatst worden en dat deze mensen anders in elk geval voor Socks kiezen.
Dat laatste hoop ik ook :Y Het is anders wel goed voor Lynn om hier nog even te wonen. Ze heeft net voor het eerst echt gespeeld met een speelhengel O+
pi_103246242
Lynn ga zo door en ik hoop zo dat ze samen geplaatst gaan worden.
pi_103257029
O+
pi_103257103
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
O+
[ afbeelding ]
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_103272581
Zo, Lana is ingeent en gechipt.
Bij Socks zijn de hechtingen verwijderd alleen bleek er een dikke bult op de plek van haar hechtingen te zitten. Wij dachten dat het gewoon vet was :@ de bult kan een reactie op de onderhuidse hechtingen zijn of een wondbreuk. Als het over een maand weg is, was het een reactie op de onderhuidse hechtingen, is het dan niet weg dan is het een wondbreuk en moet ze geopereerd worden :( Ik hoop heel erg op het eerste!
wat voel ik me een slechte moeder dat ik het niet gezien heb :@

Ik hoorde net van een vriendin dat zij iemand kent die graag Socks en Lynn wil mocht het morgen niet door gaan! :D Dus die hebben sowieso een huisje :)
pi_103273065
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef Oognip het volgende:
Zo, Lana is ingeent en gechipt.
Bij Socks zijn de hechtingen verwijderd alleen bleek er een dikke bult op de plek van haar hechtingen te zitten. Wij dachten dat het gewoon vet was :@ de bult kan een reactie op de onderhuidse hechtingen zijn of een wondbreuk. Als het over een maand weg is, was het een reactie op de onderhuidse hechtingen, is het dan niet weg dan is het een wondbreuk en moet ze geopereerd worden :( Ik hoop heel erg op het eerste!
wat voel ik me een slechte moeder dat ik het niet gezien heb :@

Ik hoorde net van een vriendin dat zij iemand kent die graag Socks en Lynn wil mocht het morgen niet door gaan! :D Dus die hebben sowieso een huisje :)
DeeDee heeft dat ook gehad, die bult. Was toen ook erg in paniek. Lijkt het hierop? (Het is niet heel duidelijk zichtbaar, maar dan ook erg lastig te fotograferen.. Bij haar was het overigens ook iets ontstoken, maar dat had niets met het bultje te maken. Een week later was het overigens ook helemaal weggetrokken, het waren reacties op de hechtingen. :)

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 12:08:25 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103273788
Lynn en Socks een huisje, super! *O*

Duimen dat de bult alleen een reactie op de hechtingen was, en dat Socks niet opnieuw onder het mes moet :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')