Oh ik jubel meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een mail gekregen van mensen die geïnteresseerd zijn in Lynn EN Socks!ik ga zo contact met ze opnemen naar moest eerst even hier jubelen
Dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
Wat is die foto van Lana en haar popje ontzettend schattig.
De baby's zien er erg goed uit, Oognip, super.
Lynn gaat mooi in de bench donderdagavondquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh wat geweldig! Hup Lynn en Socks, laat je van je beste kant zien
offe, Lynn, laat je gewoon zien
Ik was net bij de dierenarts (jaarlijkse enting Muis) en die vertelde inderdaad hetzelfde als jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoop dat ze lekker samen geplaatst worden![]()
In de SC las ik iets over dubbele tandjes, dat gebeurt vaker bij wisselende kittens, onze Flynn had het ook toen hij een maand of 5 was. Meestal gaat het nog wel vanzelf weg en anders moet de dierenarts er naar kijken.
Precies dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Lastig soms hé, zeker als er al een kitten besproken is. Maar als ze ergens heen zouden gaan zonder Lana trekken ze misschien vanzelf meer naar elkaar toe omdat ze op elkaar aangewezen zijn.
Dat laatste hoop ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:37 schreef Mry het volgende:
Wat tof dat er bezoek komt voor Lynn en Socks![]()
Ik hoop heel erg dat ze samen geplaatst worden en dat deze mensen anders in elk geval voor Socks kiezen.
DeeDee heeft dat ook gehad, die bult. Was toen ook erg in paniek. Lijkt het hierop? (Het is niet heel duidelijk zichtbaar, maar dan ook erg lastig te fotograferen.. Bij haar was het overigens ook iets ontstoken, maar dat had niets met het bultje te maken. Een week later was het overigens ook helemaal weggetrokken, het waren reacties op de hechtingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef Oognip het volgende:
Zo, Lana is ingeent en gechipt.
Bij Socks zijn de hechtingen verwijderd alleen bleek er een dikke bult op de plek van haar hechtingen te zitten. Wij dachten dat het gewoon vet wasde bult kan een reactie op de onderhuidse hechtingen zijn of een wondbreuk. Als het over een maand weg is, was het een reactie op de onderhuidse hechtingen, is het dan niet weg dan is het een wondbreuk en moet ze geopereerd worden
Ik hoop heel erg op het eerste!
wat voel ik me een slechte moeder dat ik het niet gezien heb
Ik hoorde net van een vriendin dat zij iemand kent die graag Socks en Lynn wil mocht het morgen niet door gaan!Dus die hebben sowieso een huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |