abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103323639
Je zou maar een Marokkaanse homo zijn..
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:44:44 #152
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_103323668
Nog een extra interessant statistiekje:

quote:
De meeste slachtoffers van (ervaren) discriminatie die zich de afgelopen vijf jaar tot een ADV wendden, zijn van Nederlandse afkomst (35%), gevolgd door personen van Marokkaanse en Surinaamse afkomst (9% en 6% respectievelijk).
Nederlanders weten blijkbaar de ADV verdomd makkelijk te vinden. Gek.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_103323898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

http://www.art1nhn.nl/ima(...)ers%20lba%202010.pdf

Dat is het onderzoek waar in de OP naar verwezen wordt. Ik ben het nu even aan het doorlezen en ik heb niet het gevoel dat er wat mis mee is.
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef Ryon het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook wel meer dan vier keer meer Nederlanders dan Marokkanen :D Ik denk dus dat ze het even makkelijk kunnen vinden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:15:25 #154
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_103325041
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja zeg! Dat is raar! En dat in Nederland. Daar moet ik toch even over nadenken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_103336117
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik liep eens een keer langs een voetbalveldje en zag daar wat Hollandse boys voetballen. Ik vroeg vriendelijk of ik mocht mee doen. Ik deed mee en was veruit de beste. Ik werd bijna door een groep van 15 Nederlandse jongens in elkaar geslagen, omdat ik A. Marokkaan was, B. Beter kon voetballen en C. Ze het niet konden hebben dat ik met mijn discussietechnieken ze zielig achterliet. :{

Zielig achterliet. :{

:{²
Hier zie ik blanke kinderen weggestuurd worden uit speeltuinen want zijn blank en openbare speeltuin was voor allochtonen bedoeld...zeggen de kinderen dan. Hier hoor ik sommige kinderen zeggen; gelukkig mogen die vieze Nederlanders niet mee doen met hun varkenshoofden. Hier zie ik; jullie moeten terug naar Marokko want jullie werken niet en stelen alleen maar.... uit de mond van een kind. etc, etc, God zij dank zijn de groepjes haters nog niet zo groot, maar geloof me; de haat is er niet van 1 kant, en echt als er niets aan gedaan gaat worden zullen die groepen alleen maar groter worden.

Ik woon in een Marokkaanse wijk, en gelukkig zijn hier heel veel Marokkanen enorm aardig. En ook al worden wij nooit uitgenodigd ergens, maar als er iets is, weet ik zeker dat ik aan kan bellen, zoals ik sommige mensen ook al eens geholpen heb.

Mijn dochter werd in bescherming genomen door een paar Marokkanen tegen een andere groep Marokkanen (haters), en zo heb ik een autochtoons jongetje al eens de wacht aan gezegd met zijn haat opmerking. Wilde vanmorgen precies hetzelfde doen met een groepje Marokkanen (12/14 jaar) maar een andere groep Marokkanen zeiden dat zij het wel deden.

Ik walg van de opmerkingen jullie en wij. En het is niet zo dat elke Nederlander (autochtoon of allochtoon) zo denkt als de pesters of haters.

Wanneer wordt een dader eens aangepakt en hoeft het slachtoffer niet te verhuizen? Haters heb je gewoon onder elke bevolkingsgroep. Niet alleen onder autochtoon of alleen onder allochtoon. De daders komen er alleen bijna altijd mee weg.

Ik vind dat wijkverbod van pesters een enorm goed idee, ook al woont de pester daar en ook al is de pester onder de 18.

Denken dat alle Marokkanen Nederlanders of Homo's etc haten is net zo ACHTERLIJK als denken dat alle autochtone Nederlanders allochtonen en homo's etc haten.

De enigen die de haat belonen zijn de mensen die iets kunnen doen aan deze haat tegen allochtoon, autochtoon, homo, jood, gelovigen etcetc

Die cijfertjes boeien mij geen hol.Doe liever iets aan de haat dan er alleen maar over te janken. Of bestraf het eens.

Dit voorbeeld was bij mij niet gebeurd zonder als "witte" daar iets aan/proberen/ tegen te doen.
quote:
Zo werd het huis van een man uit Sierra Leone eerst beklad met een hakenkruis, vervolgens werd een raam ingegooid en uiteindelijk werd er brand gesticht. Even schrijnend is de situatie van een man uit Afghanistan. Zijn vader en broer werden vermoord en hij vluchtte naar Nederland. Nu wordt hem het leven zuur gemaakt door zijn buurman, die hem en zijn familie uitscheldt en de kinderen met een bezem te lijf ging.Zo werd het huis van een man uit Sierra Leone eerst beklad met een hakenkruis, vervolgens werd een raam ingegooid en uiteindelijk werd er brand gesticht. Even schrijnend is de situatie van een man uit Afghanistan. Zijn vader en broer werden vermoord en hij vluchtte naar Nederland. Nu wordt hem het leven zuur gemaakt door zijn buurman, die hem en zijn familie uitscheldt en de kinderen met een bezem te lijf ging.
En van mij mag dat met actiefoto's in de pers, maar zoals ik al zei; daders zijn zielig en mag je niet met foto op internet zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 20-10-2011 18:49:54 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103336252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Hier zie ik blanke kinderen weggestuurd worden uit speeltuinen want zijn blank en openbare speeltuin was voor allochtonen bedoeld...zeggen de kinderen dan. Hier hoor ik sommige kinderen zeggen; gelukkig mogen die vieze Nederlanders niet mee doen met hun varkenshoofden. Hier zie ik; jullie moeten terug naar Marokko want jullie werken niet en stelen alleen maar uit de mond van een kind. etc, etc, God zij dank zijn de groepjes haters nog niet zo groot, maar geloof me; de haat is er niet van 1 kant, en echt als er niets aan gedaan gaat worden zullen die groepen alleen maar groter worden.

Ik woon in een Marokkaanse wijk, en gelukkig zijn hier heel veel Marokkanen enorm aardig. En ook al worden wij nooit uitgenodigd ergens...als er iets is, weet ik zeker dat ik aan kan bellen, zoals ik sommige mensen ook al eens geholpen heb.

Mijn dochter werd in bescherming genomen door een paar Marokkanen tegen een andere groep Marokkanen (haters), en zo heb ik een autochtoons jongetje al eens de wacht aan gezegd met zijn haat opmerking. Wilde vanmorgen precies hetzelfde doen met een groepje Marokkanen (12/14 jaar) maar een andere groep Marokkanen zeiden dat zij het wel deden.

Ik walg van de opmerkingen jullie en wij. En het is niet zo dat elke Nederlander (autochtoon of allochtoon) zo denkt als de pesters of haters.

Wanneer wordt een dader eens aangepakt en hoeft het slachtoffer niet te verhuizen? Haters heb je gewoon onder elke bevolkingsgroep. Niet alleen onder autochtoon of alleen onder allochtoon. De daders komen er alleen bijna altijd mee weg.

Ik vind dat wijkverbod van pesters een enorm goed idee, ook al woont de pester daar en ook al is de pester onder de 18.

Denken dat alle Marokkanen Nederlanders of Homo's etc haten is net zo ACHTERLIJK als denken dat alle autochtone Nederlanders allochtonen en homo's etc haten.

De enigen die de haat belonen zijn de mensen die iets kunnen doen aan deze haat tegen allochtoon, autochtoon, homo, jood, gelovigen etcetc

Die cijfertjes boeien mij geen hol.Doe liever iets aan de haat dan er alleen maar over te janken. Of bestraf het eens.

Dit voorbeeld was bij mij niet gebeurd zonder als "witte" daar iets aan tegen te doen.

[..]

En van mij mag dat met actiefoto's in de pers, maar zoals ik al zei; daders zijn zielig en mag je niet met foto op internet zetten.
Dit is zo'n ongelooflijk goede reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')