Ja maar dat laat onverlet dat die dingen batterijen vreten, en dat je dus best vaak moet opladen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er bestaan tegenwoordig oplaadbare batterijen!
Gebruik het dubbele van wat hij nodig heeft, altijd 1 set opgeladenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ja maar dat laat onverlet dat die dingen batterijen vreten, en dat je dus best vaak moet opladen.
Bij mij hoeft er maar 1 batterij in (Logitech) en doe ik ongeveer 1 maand mee (zit een aan/uit-knop op de muis)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Gebruik het dubbele van wat hij nodig heeft, altijd 1 set opgeladen.
Denk persoonlijk dat een koptelefoon niet te vergelijken is met een draadloze muis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Bij mij hoeft er maar 1 batterij in (Logitech) en doe ik ongeveer 1 maand mee (zit een aan/uit-knop op de muis)
Maar we hadden het over een muisquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:31 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat een koptelefoon niet te vergelijken is met een draadloze muis.
Zie TT en TS.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar we hadden het over een muis
Kijk zelf nog eensquote:
quote:Kijk zelf nog eens
De muis is een voorbeeld, niet het onderwerp.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:23 schreef trekeennummertje het volgende:
Draadloze apparatuur dat niet naar behoren werkt, telkens uitvalt, vertragingen met zich meebrengt; ik word er gek van. Mijn (ex) draadloze muis heb ik inmiddels het raam uitgegooid.
ja okéquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
[..]
De muis is een voorbeeld, niet het onderwerp.
Dan alsnog Trustquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Trust doet het over het algemeen niet slecht hier. Heb er een draadloze headset van en I.c.m. met oplaadbare batterijen doet ie het goed.
Mensen hebben nu ook geen last meer van mijn Hardstyle.
Misschien Trust in het algemeen wel, maar dit dingetje niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |