Jammer dat ze de bekerwedstrijden niet mee hebben geteld..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ajax in topper tegen Feyenoord op jacht naar unieke prestatie
Ajax gaat aankomende zondag op jacht naar de eerste competitiezege sinds 10 september, toen Heracles Almelo met 2-3 werd verslagen. De Amsterdammers krijgen bezoek van aartsrivaal Feyenoord en kunnen in de Klassieker voor een unieke prestatie zorgen. De hoofdstedelingen jagen op hun zesde achtereenvolgende thuiszege op Feyenoord.
Nog nooit won één van de twee ploegen meer dan vijf thuisduels op rij in de Klassieker, zo vond NUsport uit. Ajax begon de huidige serie op 4 februari 2007, toen Feyenoord met 4-1 werd verslagen. Vervolgens won de regerend landskampioen met 3-0 (3 februari 2008), 2-0 (15 februari 2009), 5-1 (1 november 2009) en 2-0 (19 januari 2011).
Ronald Koeman is er veel aan gelegen om de reeks een halt toe te roepen. “Ik hoor dat wij er zondag vooral een wedstrijd van moeten maken in Amsterdam”, zegt de coach van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. “Voor mij is dat absoluut geen uitdaging. Ik wil een goed resultaat. Wat heb ik er aan als ze na afloop zeggen dat we lekker hebben meegevoetbald?"
Jeps.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat ze de bekerwedstrijden niet mee hebben geteld..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat we ze afmaken, vernederen.
Ik wil ze zien knokken voor elke bal. Bloed, zweet, tranen. Feyenoordhaat in die ogenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat we ze afmaken, vernederen.
Ja die zijn ook in het stadion, net als jouw hamlapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ergens denk ik dat Feyenoord gaat winnen, zeker als dat legioen er achter gaat staan.²
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ergens denk ik dat Feyenoord gaat winnen, zeker als dat legioen er achter gaat staan.²
goeie mop. Heb je er nog meer?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:De Boer: 'Een dipje mag, het komt goed met Gregory'
Ajax boekte deze week een uitstekend resultaat in de Champions League door het uitduel met Dinamo Zagreb met 2-0 te winnen, maar een opvallende dissonant bij de Amsterdammers was Gregory van der Wiel. De rechtsback was slordig, verdedigend uiterst kwetsbaar en aanvallend van weinig waarde.
'Tegen Dinamo speelde ik een van mijn slechtste wedstrijden en dan houden we toch de nul én we winnen. Dat geeft een dubbel gevoel', verzucht Van der Wiel in het AD en tegelijk wijst hij naar de matige resultaten van Ajax de laatste periode waarin winnen en de nul houden eerder uitzondering dan regel waren.
'Het is een lastige periode', verzucht de rechtsback die duidelijk zichtbaar niet in de beste periode van zijn carrière zit. 'Ik ben geen piekeraar, maar zoek uiteraard wel naar verklaringen. Je praat erover. Maar het is moeilijk. Toch denk ik dat het straks zomaar weer anders kan zijn. Ik hoop zondag al, tegen Feyenoord.'
'Een goede pass, een tackle, alles kan daarbij helpen. Maar je moet terug naar de basis. Je moet nu geen gekke dingen doen in het veld', weet de 23-jarige Van der Wiel. 'Gregory wist zelf ook wel dat hij slecht speelde. Dat hoef ik hem niet te vertellen', blijft coach Frank de Boer rustig. 'Hij speelt al jaren op hoog niveau. Dan kan er wel eens een dipje zijn. Het komt wel goed met Gregory.'
Dat hoeft hij hem niet te vertellen? Mischien wordt het eens tijd dat hij dat wel gaat doen. Iemand moet die verheven knuppel toch weer met beide benen op de grond krijgen.quote:
KUT KAKKERLAKKEN!! JODEN SCHAAM JE NIET WEES EEN ECHTE AJACIED EN ZING HET ANTI KAKKERLAKKEN LIED!!!! HET ZIJN MAAAAAARquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |