Mooie analyse en helaas volkomen waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je vergeet dat Blind, Vermeer, Eriksen, de Jong, van der Wiel en Enoh er niks van kunnen en gisteren verkocht hadden moeten worden. Alleen Messi, C. Ronaldo en Iniesta hebben eigenlijk het Ajax niveau. Daarbij zou er een rijke Rus moeten komen, dan krijgen we namelijk een ontzettend goede jeugdopleiding.
Mmm jij zal er heus meer van weten dan ik, maar als buitenstaander zie ik Kroatie als favoriet eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof dat ooit gaat gebeuren...
Nee, als Guus wil komen werken zal die dat zelf moeten beslissen en opstappen daar.
El Hamdaoui heeft daar gewoon gelijk. Journalist stelt gewoon een fucking domme vraag. Hij is de coach niet, hij is een spelerquote:
Wat een baasquote:
Je bedoelt met die laatste mij, maar ik heb elke keer rustig gezegd waarom ik hem graag bij Ajax wil zien spelen en dat hij een echte kans verdient.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:41 schreef Burrito het volgende:
Leuk topic. Iemand die niet kan ophouden over El Ham en eentje die niet over Lodeiro kan ophouden en verder schelden we elkaar verrot. Top![]()
Helaas, niemand heeft het over jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bedoelt met die laatste mij, maar ik heb elke keer rustig gezegd waarom ik hem graag bij Ajax wil zien spelen en dat hij een echte kans verdient.
Pas dan kan De Boer het met eigen ogen zien. Op de training zegt niet zoveel. In de wedstrijd is er druk en dan komt er héél wat meer bij kijken.
Ik denk in het belang van mijn club Ajax en ik wil dat er dan ook de juiste spelers de kansen krijgen.
El Hamdaoui zal in de winterstop wel verkocht worden. Kan me niets anders voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Jij doet precies hetzelfde trouwens. Of ben jij een persoonlijke vriend van Hamlap?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een mening over El Hamdaoui, en het zijn vaak mensen die de beste man niet eens kennen. Ze baseren een mening op geruchten en vanwege hun liefde voor Frank zit El Hamdaoui per definitie fout. Slechte zaak.
Want qua kwaliteit lacht El Hamdaoui de volledige Ajax voorhoede keihard uit.
Keihard uit.²
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef Self-Catering het volgende:
Waarom halen we Rodney in de winterstop niet terug. Kan hij mooi spel verdelen.
beter dan onze vriend Enohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zo goed doet hij het toch niet bij Utreg?
quote:
Ik las rooneyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef Self-Catering het volgende:
Waarom halen we Rodney in de winterstop niet terug. Kan hij mooi spel verdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |