abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:37:34 #126
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_103292798
Ach wat maakt het ook allemaal uit. Één ding is zeker, Feyenoord gaat kapot zondag. Weer met de beide beentjes op de grond.
pi_103292880
Wordt idd een leuk trainingspartijtje waar de puntjes op de i gezet gaan worden.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:40:28 #128
344378 J2T
pi_103292952
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Tarado het volgende:
differentleague twitterde op woensdag 19-10-2011 om 17:44:56 Atlético Madrid join Espanyol in the race for Ajax striker http://t.co/YkeoMVJs reageer retweet
Atletico heeft Falcao al als eerste spits, dus dan zou Mounir als tweede spits gehaald worden. Zouden zij meer dan 5 miljoen willen neerleggen voor een tweede spits?
pi_103293031
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef J2T het volgende:

[..]

Atletico heeft Falcao al als eerste spits, dus dan zou Mounir als tweede spits gehaald worden. Zouden zij meer dan 5 miljoen willen neerleggen voor een tweede spits?
Kost De Moun nog 5 miljoen dan?
pi_103293105
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Kost De Moun nog 5 miljoen dan?
Ieder bedrag is goed. zolang we maar van dat pleurisventje afkomen
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:44:02 #131
344378 J2T
pi_103293128
Ik ga er wel vanuit dat Ajax geen verlies wil maken op Mounir. Dat was toch ook de reden waarom die nu toch nog bij Ajax zit? Omdat nog geen één club het bedrag wil betalen wat Ajax vraagt voor hem.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:44:56 #132
344378 J2T
pi_103293176
Naja het zal allemaal wel. Als die in de winter pleite gaat dan ben ik al tevreden.
pi_103293617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef J2T het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat Ajax geen verlies wil maken op Mounir. Dat was toch ook de reden waarom die nu toch nog bij Ajax zit? Omdat nog geen één club het bedrag wil betalen wat Ajax vraagt voor hem.
Nee :')

Er is geen club die het salaris wat Mounir vraagt wil betalen. Ajax wil hem zo snel mogelijk weg hebben voor rond de 3-4 miljoen. Dus verlies.
★★★
pi_103293693
quote:
Verlies op zich wel, elk half jaar kost een miljoen aan salaris. Echter betekent dat niet dat ze hem voor een appel en een ei aan elke willekeurige club willen verkopen, zeker niet transfervrij naar PSV zoals een gerucht ging.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:55:55 #135
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103293751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Zonder in het veld te staan, of iig geen échte kans te krijgen, is het volgens mij bijzonder moeilijk om je kans te pakken.
Bij De Boer is het jammer dat hij 'in de leer' is gegaan bij Van Marwijk. Het leek wel of De Boer pas durfde om Lodeiro in te brengen nadat de 0-2 was gemaakt en zodoende niet geheel zeker van zijn zaak was.
Hij brach Lodeiro niet in, hij bracht iemand in. Het ging niet om Lodeiro..
pi_103293941
quote:
Wij betalen 3 voor een oude middenvelder zonder restwaarde terwijl we al een half dozijn middenvelders hadden. Atletico is nog een rijkere club ook.
pi_103298367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:55 schreef Burrito het volgende:

[..]

Hij brach Lodeiro niet in, hij bracht iemand in. Het ging niet om Lodeiro..
Jawel, maar ik vind het merkwaardig dat De Boer ( die kennelijk van plan was om Lodeiro erin te brengen ) dat niet eerder deed. Angst voor dit Zagreb voor een tegengoal en daarom zo lang wachten tot de 0-2 viel?
Tijdwinst pakken door deze wissel ( van mijn part was Lukoki ingevallen ) kan wel, maar ik vind die wissels in blessuretijd zulke onzin.
Als De Boer de 0-2 had willen verdedigen in blessuretijd, kon hij net zo goed Ooijer erin zetten.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:23:00 #138
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103298528
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jawel, maar ik vind het merkwaardig dat De Boer ( die kennelijk van plan was om Lodeiro erin te brengen ) dat niet eerder deed. Angst voor dit Zagreb voor een tegengoal?
Tijdwinst pakken door deze wissel ( van mijn part was Lukoki ingevallen ) kan wel, maar ik vind die wissels in blessuretijd zulke onzin.
Als De Boer de 0-2 had willen verdedigen in blessuretijd, kon hij net zo goed Ooijer erin zetten.
Ik was er blij mee. Al een lange tijd de 0 niet gehouden, dan is een 0-1 voorsprong gewoon een 95% zekerheidje voor een late 1-1 :') Daarom zo blij toen die 0-2 viel _O_

En al helemaal als je Ooijer erin gaat brengen. Die verneukt de hele organisatie. Lodeiro erin brengen boeide geen fuck.
AFC AJAX
pi_103298674
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik was er blij mee. Al een lange tijd de 0 niet gehouden, dan is een 0-1 voorsprong gewoon een 95% zekerheidje voor een late 1-1 :') Daarom zo blij toen die 0-2 viel _O_

En al helemaal als je Ooijer erin gaat brengen. Lodeiro erin brengen boeide geen fuck.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dan nog. Dus eigenlijk hebben de spelers zélf er voor gezorgd dat Lodeiro er niet eerder in zou zijn gekomen.
Ooijer erin brengen was niet meer risico dan Lodeiro erin brengen.
Lodeiro kon in zijn invalbeurt natuurlijk niets bewerkstelligen, veel te kort er voor.
Hopelijk maakt Ajax zondag al vroeg een beslissing in de wedstrijd, zodat Lodeiro nu écht een minuut of 20 krijgt.
Ik wil hem, na lang blessureleed, nu wel weer eens terug zien in het veld. Ajax en zeker ook Eriksen zullen makkelijker gaan combineren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Contador_The_Best op 19-10-2011 21:30:38 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:31:05 #140
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103298995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Het zou niet de eerste keer zijn dat we een tegen doelpunt incasseren vanwege een kutwissel van Ooijer.

Tegen Brazilië na heeft die gast niets goeds gedaan afgelopen X jaar.
AFC AJAX
pi_103299086
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Het zou niet de eerste keer zijn dat we een tegen doelpunt incasseren vanwege een kutwissel van Ooijer.

Tegen Brazilië na heeft die gast niets goeds gedaan afgelopen X jaar.
Dat vind ik overdreven. Ooijer geeft bv. wél een strakke inspeelpass, niet te vergelijken met wat sommigen bij Ajax aan het doen zijn als het om inspelen gaat.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:35:03 #142
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103299222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Dat vind ik overdreven. Ooijer geeft bv. wél een strakke inspeelpass, niet te vergelijken met wat sommigen bij Ajax aan het doen zijn als het om inspelen gaat.
Dat heb je nou net niet nodig op dat moment.

Oké, kijk. Bijna einde van de wedstrijd. Toby verdedigt geweldig. Jan verdedigt geweldig. Al weet ik veel hoeveel wedstrijden niet meer de 0 gehouden. Al eerder in de laatste minuten op 1-1 gekomen....

...Dan breng je Ooijer toch niet in :? Hoe is hij van toegevoegde waarde? Dan rek je gewoon tijd met een zinloze wissel ja.
AFC AJAX
pi_103301195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken, maar dan nog. Dus eigenlijk hebben de spelers zélf er voor gezorgd dat Lodeiro er niet eerder in zou zijn gekomen.
Lodeiro kon in zijn invalbeurt natuurlijk niets bewerkstelligen, veel te kort er voor.
Hopelijk maakt Ajax zondag al vroeg een beslissing in de wedstrijd, zodat Lodeiro nu écht een minuut of 20 krijgt.
Ik wil hem, na lang blessureleed, nu wel weer eens terug zien in het veld. Ajax en zeker ook Eriksen zullen makkelijker gaan combineren.
Ik hoop dat je gelijk krijgt :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_103301382
In die reeks van 7-8 wedstrijden(?) ga je niet even kijken hoe het loopt als je met Lodeiro speelt, te belangrijk man. Lodeiro staat pas weer in de basis bij de volgende KNVB beker wedstrijd.
pi_103305702
Wanneer beginnen de eerste seizoenswedstrijden en bekerwedstrijden weer?? Ik ben van 22-30 oktober op vakantie, ga ik er dan wat van missen?
pi_103305925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wanneer beginnen de eerste seizoenswedstrijden en bekerwedstrijden weer?? Ik ben van 22-30 oktober op vakantie, ga ik er dan wat van missen?
Bekerwedstrijden zijn rond 26 oktober iig.. Wat bedoel je met seizoenswedstrijden ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_103306253
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat heb je nou net niet nodig op dat moment.

Oké, kijk. Bijna einde van de wedstrijd. Toby verdedigt geweldig. Jan verdedigt geweldig. Al weet ik veel hoeveel wedstrijden niet meer de 0 gehouden. Al eerder in de laatste minuten op 1-1 gekomen....

...Dan breng je Ooijer toch niet in :? Hoe is hij van toegevoegde waarde? Dan rek je gewoon tijd met een zinloze wissel ja.
Zinloos had het inbrengen van Ooijer niet hoeven zijn. Als je hem in zou brengen om het einde van de wedstrijd in veilige haven te loodsen, zou dat zeker gekund hebben.
Zo denderend kwam de verdediging in de laatste pak hem beet 4 minuten niet over.
pi_103306550
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
In die reeks van 7-8 wedstrijden(?) ga je niet even kijken hoe het loopt als je met Lodeiro speelt, te belangrijk man. Lodeiro staat pas weer in de basis bij de volgende KNVB beker wedstrijd.
Even kijken hoe het loopt, op de trainingen kan Lodeiro het natuurlijk laten zien hebben en Lodeiro is tegen druk bestand. Bij Nacional moest hij onder grote druk presteren. Eén van de allergrootste talenten van Uruguay. Er werd veel verwacht van Lodeiro.
In de play-offs tegen Costa Rica ( voor plaatsing van WK 2010 ) maakte hij zijn debuut voor zijn land. Hij, als debutant moest Uruguay naar het WK schoppen. Er werd extreem veel van de jongeling verwacht. Lodeiro maakte het ook waar en was over beide wedstrijden man of the match.
Dan vind ik dat je het risico bij Ajax wel kan nemen om hem 20 minuten in Zagreb in te brengen.
Echt automatismen zijn er bij Ajax nog niet, dus ook in dat opzicht had ik het wel aangedurfd.
pi_103309326
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wordt idd een leuk trainingspartijtje waar de puntjes op de i gezet gaan worden.
Dit soort meningen (tenzij sarcasme) zijn juist waarom Ajax zo vaak verslapt en niet presteert. :')
pi_103314537
quote:
Van Basten zegt 'nee' tegen directeursrol bij Ajax
Laatste update: 19 oktober 2011 22:14 info
AMSTERDAM - Marco van Basten ziet af van een directeursfunctie bij Ajax. Dat liet de voormalige spits en trainer van de Amsterdammers woensdagavond weten voor camera’s van Sport1.
Foto: ANP

"Ik heb wel met Ajax gesproken en op zich was het interessant", erkende Van Basten.

"Alleen zaten er nog een hoop mitsen en maren aan. Uiteindelijk zijn we daar niet echt vlot uitgekomen, dus hebben we gezegd: 'laat maar zitten'."

Van Basten werd door commissaris Johan Cruijff als een geschikte kandidaat gezien om de regerend landskampioen op technisch gebied in goede banen te leiden.

Trainer

De voormalig topschutter was in het seizoen 2008-2009 als trainer werkzaam in Amsterdam en leek eenzelfde functie bij een goede club te ambiëren.

Toch stond de tweevoudig Wereldvoetballer van het Jaar aanvankelijk niet negatief tegenover een directeursrol bij Ajax.

"Ik vind het sowieso wel prettig om in Amsterdam te blijven wonen. Dat heeft absoluut voordelen", zei hij twee weken geleden.

Zoektocht

Van Basten kwam in beeld nadat de eerste keus van Cruijff, Tscheu La Ling, niet capabel genoeg geacht werd door de overige beleidsbepalers in de Arena.

De oud-international zou bij Ajax de verantwoordelijkheid krijgen over de technische zaken, terwijl Rob Been junior de zakelijke kant voor zijn rekening zou nemen.

Nadat Been vorige week al bedankte voor de functie, kan ook de zoektocht naar een technisch eindverantwoordelijke van voor af aan opnieuw beginnen voor Ajax.

Kandidaten

Cruijff liet in een eerder stadium al meerdere keren weten dat hij een voorkeur heeft voor iemand met een aansprekend voetbalverleden op die positie.

De namen van Marc Overmars, thans manager bij Go Ahead Eagles, en Edwin van der Sar werden in die hoedanigheid geregeld genoemd in het geruchtencircuit.

Ook Guus Hiddink, momenteel actief als bondscoach van Turkije, zou op het lijstje staan van Cruijff en zijn medecommissarissen. Deze laat zijn toekomst echter afhangen van het al dan niet kwalificeren voor het EK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')