Ben het met je eens maar er zijn weinig mogelijkhedenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen Blind man, allemensen nog aan toe.
Je denkt toch niet dat Ooijer beter is dan blind?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen Blind man, allemensen nog aan toe.
Thuis in de Arena tegen Feyenoord, denk ik wel ja...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Ooijer beter is dan blind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barça op z'n tikki-takkies wegspelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Tarado het volgende:
Als je dan toch mag kiezen, dan maar Barcelona
Dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef gniffie het volgende:
Vertonghenlinksback, Blind centraal, Anita controleur
Lodeiro gaat idd van zéér veel betekenis voor Ajax worden. Vergelijking met Litmanen doe ik niet aan. Zowiezo niet veel zin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Burrito het volgende:
Hij viel goed in he gister Contador
Wat een topper![]()
Gaat net zo een clubicoon worden als Litmanen![]()
Als hij niet weer geblesseerd raakt, zal hij zijn kans wel krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lodeiro gaat idd van zéér veel betekenis voor Ajax worden. Vergelijking met Litmanen doe ik niet aan. Zowiezo niet veel zin.
Maar ja, moet Lodeiro wel zijn échte kansen krijgen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Greg - Toby - Blind - Anita
-----------Vertonghen-----------
Eriksen ------------- Janssen
Miki ------ Siem ------ Derk
![]()
Tegen Feyenoord kan dit wel. Maar tegen een sterke tegenstander moet je Vertonghen gewoon centraal hebben.
Ricky van den Berg?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lodeiro gaat idd van zéér veel betekenis voor Ajax worden. Vergelijking met Litmanen doe ik niet aan. Zowiezo niet veel zin.
Maar ja, moet Lodeiro wel zijn échte kansen krijgen.
Ach, als je de duels slim uit de weg kan gaan, door bv. veel vrij te lopen en verwarring te veroorzaken bij de tegenstander kan je al een heel eind komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Catch22- het volgende:
Die man heeft wel potentie.
Maar is fysiek niet echt top natuurlijk...
Eens. Tegen Feyenoord 20 minuten laten ballen? Hopelijk gaat het gebeuren. Eriksen en Lodeiro combineren, om van te smullen gaat dat worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij niet weer geblesseerd raakt, zal hij zijn kans wel krijgen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Maar ja, moet Lodeiro wel zijn échte kansen krijgen. pakken
twitter:differentleague twitterde op woensdag 19-10-2011 om 17:44:56Atlético Madrid join Espanyol in the race for Ajax striker http://t.co/YkeoMVJs reageer retweet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Tarado het volgende:
twitter:differentleague twitterde op woensdag 19-10-2011 om 17:44:56Atlético Madrid join Espanyol in the race for Ajax striker http://t.co/YkeoMVJs reageer retweet
Hahaha, ik moest even nadenken wie deze "striker" zou moeten zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Tarado het volgende:
Elke week is er wel weer zo'n gerucht omtrent Hammie. Ik geloof er geen snars van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Tarado het volgende:
Zonder in het veld te staan, of iig geen échte kans te krijgen, is het volgens mij bijzonder moeilijk om je kans te pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |