Gelukkig is er een alternatiefquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:50 schreef msnk het volgende:
Deze reeksHeel VBL is al meer dan een jaar naar de kloten, maar leuk dat je wakker wordt
Zeg dat nou niet... Straks komen ze daar ook allemaal heen.quote:
Ik ben fucking slim. Enige die de voorspelling van de kampioenswedstrijd en de voorspelling van het kampioenschap goed had! Niet fucken .. Ik klap je.quote:
Dat weet jij zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef msnk het volgende:
Wat is ie toch schattig hè
Hij is ook nog zindelijk!
Ja, want goed gokken is hetzelfde als intelligentie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben fucking slim. Enige die de voorspelling van de kampioenswedstrijd en de voorspelling van het kampioenschap goed had! Niet fucken .. Ik klap je.
Dan niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, want goed gokken is hetzelfde als intelligentie.
Laten we het weer over Ajax hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan niet.
Ik had wel 549 op mijn CITO-toets.
Dat Nigel hem maar een rotschop geeft op de training bij City als hij wel scoort. Is toch zijn specialiteit tegenwoordigquote:Voordat hij naar Feyenoord trok wenste Manchester City-ploeggenoot Nigel de Jong hem succes. "Maar hij zei erbij dat ik niet mocht scoren tegen Ajax. Nou, ik heb hem lekker niks beloofd, haha. Ik realiseer me heel goed dat ik mezelf bij de Feyenoord-fans heel populair kan maken door tegen Ajax te scoren."
Die Blind ligt er echt helemaal uit? Is toch wel opvallendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
waarschijnlijk zondag:
boerrigter - siem - sulejmani
theo - anita - eriksen
koppers - vertonghe - alder - wiel
vermeer
Denk dat dat ook bij Frank zo is. Denk dat Frank hem meer ziet als CV, daar deed hij het wel gewoon redelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Blind ligt er echt helemaal uit? Is toch wel opvallend
Hoeveel wedstrijden heeft hij CV gespeeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat dat ook bij Frank zo is. Denk dat Frank hem meer ziet als CV, daar deed hij het wel gewoon redelijk.
denk jij dit? of dit is ergens vermeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
waarschijnlijk zondag:
theo - anita - eriksen
vermeer
boerrigter - buly - sulejquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
waarschijnlijk zondag:
theo - anita - eriksen
vermeer
Nee, dat gaat hem dus nooit worden. Frank zal nooit starten met Bulykin. Mark my words.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
boerrigter - buly - sulej
theo - siem - eriksen
anita - vertonghen - alder - wiel
vermeer
imo
Gaat niet gebeuren, De Jong zal gewoon starten als spits.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:53 schreef Bonkers. het volgende:
De Jong als centrale/verdedigende middenvelder?
Die kan naar het schoen-opeet-topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem dus nooit worden. Frank zal nooit starten met Bulykin. Mark my words.
Hij zal op een gegeven moment wel moeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem dus nooit worden. Frank zal nooit starten met Bulykin. Mark my words.
Heb ik ook aan zitten denken, zou met Buly alleen Suljemani en Boerrigter omwisselen. Voor de rest denk ik dat Siem als CVM kan eerlijk gezegd. Hij heeft wel een bepaalde vechtlust om achter een mannetje aan te lopen als het moet. Maar aangezien je 70% balbezit hebt in eigen huis moet het kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
boerrigter - buly - sulej
theo - siem - eriksen
anita - vertonghen - alder - wiel
vermeer
imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |