abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104242698
Nog steeds helaas werkloos na 6 weken. Bij een bedrijf een 1e gesprek gehad en deze week een 1e en 2e gesprek gehad. Liep uiteindelijk op niks uit, sterker nog dat laatste was een tijdelijke baan onder mijn niveau.

Maar weer verder kijken. Inmiddels definitief aangemeld bij UWV bedrijf.
pi_104243430
niet alles gelezen, maar heeft TS wel door dat banen vinden momenteel iig niet makkelijk is. (iets met crisis die heel de wereld treft)

zelfs in de goede tijd (voor de crisis) heb ik er 4 maanden over gedaan en dat in een bedrijfstak die toen volop mensen zochten. (TI)

sta je al op monsterboard e.d.? laat headhunters het werk voor je doen. Deze hebben veel betere connecties dan dat jij kan vinden als je zoekt naar banen op internet
pi_104243791
ik sta bij 4/5 wervingbureaus ingeschreven, ik hoor ze maar heel af en toe door de telefoon
pi_104243888
Ik ga nu hetzelfde traject in, hoop volgende maand af te studeren. Gelukkig een bijbaan waar ik nog uren kan maken, dus helemaal zonder werk zit ik niet.

Bachelor bedrijfseconomie + master strategic management. Nu opzoek naar een baan, heb al wel wat sollicitaties gehad, voornamelijk voor traineeships. CV staat overal waar mogelijk. Afgelopen week nog 2 brieven eruit gedaan, afwachten dus :)

Succes iig :)
All management is Strategic Management.
pi_104244046
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:33 schreef Woussie1987 het volgende:
ik sta bij 4/5 wervingbureaus ingeschreven, ik hoor ze maar heel af en toe door de telefoon
Als je er ingeschreven staat, vragen hoe het ervoor staat. Als je niets laat horen dan vergeten ze je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')