Ga jij nou maar terug naar de bossen van Sherwood.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:45 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Dat is toch waar die mensen geen "Z" kunnen uitspreken of niet???
Trollol..en hap hapquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij nou maar terug naar de bossen van Sherwood.
Ik zou er voor de lol eens vanuit gaan dat modjes ook mensen zijn, doe gewoon eens gekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:15 schreef utopie het volgende:
hehe grotendeels modjes meethoe zou het zijn als ik ook langs zou komen
?!
leugens!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou er voor de lol eens vanuit gaan dat modjes ook mensen zijn, doe gewoon eens gek.
Ik had het best gezellig gevonden hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
oja ik zei dat ik misschien kwam als mn werkrooster het toe liet maar gelukkig voor jullie, moet ik t hele weekend werken
meeste modjes/FA's kunnen mij wel uitkotsenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou er voor de lol eens vanuit gaan dat modjes ook mensen zijn, doe gewoon eens gek.
Als ik vrij was geweest was ik gewoon gekomen hoor, ongeacht wat jij ervan had gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het best gezellig gevonden hoor.
Mooi, we zoeken nog een pispaaltje die avondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:31 schreef utopie het volgende:
[..]
meeste modjes/FA's kunnen mij wel uitkotsen
Jij rebels poesje jijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik vrij was geweest was ik gewoon gekomen hoor, ongeacht wat jij ervan had gevondenmaar zaterdag en zondag 9-13 werken dus dan is vanuit Maaastricht ff op en neer die avond/nacht niet echt te doen
tegenwoordig boeit t me niet zoveel wat andere mensen denken of vinden, er komen wel wat mensen die ik weer had willen zien maar helaasquote:
Denk het wel!quote:
ik durf alleen niet.. straks word ik in elkaar gekickt door de fa's en modjes die me altijd moeten noten/waarschuwenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, we zoeken nog een pispaaltje die avond.
We doen iig niet aan fysiek geweldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ik durf alleen niet.. straks word ik in elkaar gekickt door de fa's en modjes die me altijd moeten noten/waarschuwen! Vooral yvonne ben ik bang voor
Nauwelijks inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen iig niet aan fysiek geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |