Nog steeds 'an de griep?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Het belooft een drukke dag te worden vandaag.
En een misselijke
Ja, baal er wel flink van. Heb je vakantie, krijg je dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog steeds 'an de griep?Balen man!
Het zou misschien vanavond al klaar zijn, en ik denk wel dat we het gaan redden, ik heb de hele middag vrij en ik heb dus nog ruuuuuuiiiim de tijd om alleen maar de code op te ruimen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Was er niet een belofte aan Ezechielk dat de site vandaag klaar zou zijn?
Mooi!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het zou misschien vanavond al klaar zijn, en ik denk wel dat we het gaan redden, ik heb de hele middag vrij en ik heb dus nog ruuuuuuiiiim de tijd om alleen maar de code op te ruimen.
Ja, ik blijf wel eten. Ook al smaakt het voor geen meterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
Bah, klote is dat, ontbijtze! Meestal werkt dat prima en anderes gewoon heel veel blijven eten, bouwt je weerstand weer op enzo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
En werkt mn tetten@udowu.nl mail al
Dus volgens hem hoeven we dat fb icoontje niet te gebruiken...quote:
Oh, ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus volgens hem hoeven we dat fb icoontje niet te gebruiken...
Ik dacht al, ik mis wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:03 schreef Dalando het volgende:
Oke,
EN DAN VERGEET HIJ FOOTER.PHP TE INCLUDEN BIJ HET GASTENBOEK
Een topic openen op FOK! schijnt te helpenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef LompeHork het volgende:
SHIT SHIT M'N TOPIC FAALT WAT MOET IK DOEN?
Laatste keer dat ik een topic maakte, heb ik m'n OP aangepast, en een slotje aangevraagd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef LompeHork het volgende:
SHIT SHIT M'N TOPIC FAALT WAT MOET IK DOEN?
Ik zie anders wel een OP in dit topic hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een topic maakte, heb ik m'n OP aangepast, en een slotje aangevraagd.![]()
Ah, KLB! Je hebt een puntquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een topic openen op FOK! schijnt te helpen
Heb ik al eens gedaan zonder de OP aan te passen, maar die van jou ken ik nog wel jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een topic maakte, heb ik m'n OP aangepast, en een slotje aangevraagd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |