Waarom zou dat moeten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom is ongedierte niet gebaned ?!
Kuttopics :squote:
Ah, ja, dan mag half ONZ geruimd wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kuttopics :s
Maar ik moet mijn stemlijstje even normaal invullen, wie is de allround beste ovjl user?
Zo computerprobleem stond er nog positief in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal het hier even mededelen. Op het strand was het toch?
College.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:04 schreef SurinaamseKip het volgende:
Zal ik vanmiddag nog naar college gaan of zal ik mijn tijd nuttig op FOK! besteden?
Of ik dan op de terugweg wel even een pak melk mee wil nemenquote:
Tuurlijk wel, je kunt ook nuttig posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
College.
nuttig en FOK! gaan niet samen.
Ze mag ook wel mee hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of ik dan op de terugweg wel even een pak melk mee wil nemenkomt voor de bakker.
[..]
Tuurlijk wel, je kunt ook nuttig posten.
Je dankt me dus gewoon af!quote:
Niet weten dat ik Chlamydia al lang hadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je dankt me dus gewoon af!
IK MAAK HET UIT!
EN IK HAD LEKKER CHLAMYDIA JIJ NU OOK HAHAHAAH
Ziektes niet willen sparenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je dankt me dus gewoon af!
IK MAAK HET UIT!
EN IK HAD LEKKER CHLAMYDIA JIJ NU OOK HAHAHAAH
Dan had ik genitale wratten, waarom je het niet merkte, veel make-up.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Chlamydia al lang had
quote:
Gotta catch 'em allquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |