abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108529786
Voor degene die geintereseerd is/zijn, begin februari heb ik de uitspraak van de rechter gekregen en ben ik in het gelijk gesteld, heb uiteindelijk alles zelfs geregeld, want waar ik ook om hulp gevraagd heb, krijg ik te horen dat ik het bedrag gewoon moest betalen, ik was er zeker van dat het bedrag niet klopte en dat heb ik zo goed en zo kwaad als ik kon tegen de rechter gezegd, uiteraard met al mijn bewijsstukken erbij.
pi_108533961
Wat is dan uiteindelijk de uitspraak geweest dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108542928
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Doodloper het volgende:
Je hebt nooit herinneringen gehad?

Tevens; een advocaat voor dit :')
Niks advocaat.het is een simpele civiele zaak,kan de TS zelf ook afhandelen.
Zorgen dat je zelf je verdediging klaar hebt en alle bewijs bij je hebt en ter roll call zitting komen en afwachten tot je aan de beurt bent en dan je geschreven verweer afgeven aan de griffier.
De rechter kan dan nog vragen of je iets wilt toevoegen mondeling en of je dit ook in je verweer hebt neergezet en natuurlijk of je de inhoud van de dagvaarding betwist of accepteert. Het eerste dus!

Wel alles 2 voudig kopiëren TS!!!! ( jij,en griffier)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 13:56:37 ]
pi_108556149
Een toevoeging voor een bedrag onder 500 voor een procedure is in het algemeen niet mogelijk; je zou wel kunnen vragen om een licht advies toevoeging bij een advocaat.

Ga vooral schriftelijk reageren bij de rechter. Je kan de balie van de rechtbank bellen - de contactgegevens vind je op rechtspraak.nl onder rechtbanken, dan doorklikken naar de rechtbank waar je gedagvaard bent - om de contactgegevens op te vragen.

Stukken voor de rechtbank zien er ongeveer zo uit:

[quote]
T.a.v. de griffie, sector kanton, rechtbank ... locatie ....
adres

Uw kenmerk: (bel de griffie voor het kenmerk)

EISER:
(naam wederpartij)
(advocaat/gemachtigde wederpartij)

GEDAAGDE:
(jouw naam)

CONCLUSIE VAN ANTWOORD

De eiser stelt een vordering op mij te hebben. Er wordt echter betaling gevorderd van facturen, die ik al betaald heb.
- Het bedrag van (...) van factuur met kenmerk (...) heb ik op (...) betaald, zoals blijkt uit de bijgesloten rekeningafschrift die als bijlage 1 wordt bijgesloten.
(enzovoort)

Dit heb ik op (datum) en (datum) al medegedeeld aan medewerkers van (...) tijdens een telefoongesprek, maar die (...). Dat ik toen gebeld heb, blijkt uit bijlage ...., mijn telefoonrekening.

(verhaal verder, met b

[ Bericht 9% gewijzigd door Sessy op 29-02-2012 20:26:49 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:01:23 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_108557037
Mosterd prefereer ik tíjdens de maaltijd, confrère. ;)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:04:47 #31
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_108557195
TS hoeft verder niks te doen.
Er staat namelijk ..... |:(

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:57 schreef Miss.Mary het volgende:
Voor degene die geintereseerd is/zijn, begin februari heb ik de uitspraak van de rechter gekregen en ben ik in het gelijk gesteld, heb uiteindelijk alles zelfs geregeld, want waar ik ook om hulp gevraagd heb, krijg ik te horen dat ik het bedrag gewoon moest betalen, ik was er zeker van dat het bedrag niet klopte en dat heb ik zo goed en zo kwaad als ik kon tegen de rechter gezegd, uiteraard met al mijn bewijsstukken erbij.
zo goed..?
pi_108557493
Ik had alleen begrepen dat TS een adviseur had die haar met een en ander ging helpen; maar dan ook niet het hele topic gelezen. Laat overigens onverlet dat het wel praktisch is om zo'n voorbeeldje op een forum te knallen, lijkt me.

Ik heb 'm bij deze wat ingekort, nu TS blijkbaar toch al een en ander heeft geregeld. De rest blijft m.i. nuttig.
pi_108558307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:57 schreef Miss.Mary het volgende:
Voor degene die geintereseerd is/zijn, begin februari heb ik de uitspraak van de rechter gekregen en ben ik in het gelijk gesteld
Wat heeft dit gelijk jou nu eigenlijk gekost?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108561948
Toch knap, TS kon hier niet duidelijk uitleggen waarom er niet betaald hoeft te worden. Maar de rechter begreep het gelukkig wel.
.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:21:28 #35
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_108572058
eh ts hoe heb je dit allemaal gefixt?
BAM dit is 3KB
pi_108575142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Fer het volgende:
Toch knap, TS kon hier niet duidelijk uitleggen waarom er niet betaald hoeft te worden. Maar de rechter begreep het gelukkig wel.
Dit.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 13:25:44 #37
21636 Feestkabouter
pi_108583572
volgens mij was TS best duidelijk in z'n OP:
'in de dagvaarding zitten bedragen die al betaald zijn, wel heb ik een openstaand bedrag van ¤ 121.50'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')