hier utopie weer,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hier zolder weer
Misschien betekend het hallo?
Ja maar omdat ze hetzelfde zeiden of jouw hont haalt gewoon een heel flauw grapje uit!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:31 schreef utopie het volgende:
[..]
hier utopie weer,
ja weenie man
ik kan natuurlijk geen hondentaal
Zie hierboven enkel hontenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Snuwerd het volgende:
ik heb geen hont
mogen knuffels ook meepraten?
ik ook niet zie reactie boven jequote:
je moeder is een bitchquote:
neenquote:
Een hont is een hond die boven de hondt staat... dus een bazenhont.quote:
Hier een reactie:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hwebvaYueWVTUYqsna YGF6Qgytdwac5e67uhri,jnbwac w8y6q2fe6ho9pi8j m,khnwqdsuawdaetwd dwqQEF
Mijn hont kan dus niet typen nu op dit moment.. maar zijn gedachten zijn voor die ander hont doe jij slaat: Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kai Kai kai kaiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Crimyclown het volgende:
akjlsdvmk zmkzjsdkflajkds ;klasdlhewopiuytoHEOUAFDJSLKkladsl;
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Toen mijn hont op de letter e zat gaf ik 'm een klap.
hallonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Zolder het volgende:
Slapen jullie honten al ofzo xD alsof ze een baan hebben lol xD
Heet hij brian G?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:02 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
hallon
onze hond van thuis doet het anders best netjes op hbo
Sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:09 schreef Snuwerd het volgende:
jij hebt me al gequote
ik delf het onderspit wel
ik ben allergisch voor kaders, dus mij mag je afschrijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:11 schreef RozeRat het volgende:
Vast geen liefhebbers van de kad hier.
je honten praatster oma is een opaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:20 schreef SlootjeWater het volgende:
Mijn Oma in honten fluisteraresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |