abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:25:51 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103263855

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103263868

bah
Finally, someone let me out of my cage
pi_103263879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:24 schreef Westerling het volgende:

[..]

[..]

Vraag me af of er veel mannen met sekslijntje zijn maar zonder borsthaar :P .
Ik ken er genoeg. O+
pi_103263881
Leuke TT :D

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:24 schreef Westerling het volgende:

Vraag me af of er veel mannen met sekslijntje zijn maar zonder borsthaar :P .
Ze zijn er wel, maar ik geef dan ook geen reet om een sekslijntje :P
pi_103263903
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou ja zeg, schande!! Weet je hoeveel vrouwen dat hebben (en er zijn zelfs mannen)? :P Neemt niet weg dat het wel ontsierend is.
Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.
pi_103263915
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ken er genoeg. O+
Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.
pi_103263924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.
Jij komt nooit op het strand/zwembad/sauna??? :{
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:27:53 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103263928
Ik heb geen noemenswaardig borsthaar, maar komt het er dan haal ik het meteen weg.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103263931
quote:

[..]

Ik ken er genoeg. O+
Ja na een scheer/harsbeurt ja.
pi_103263937
Ok nog een vraagje en dan met name aan de vrouwen.

Ik heb dat nieuwe Paiq contact, ze is altijd offline als ik er wel ben.

Wat moet ik sturen om de meeste kans te hebben dat ze leuk terug reageerd?
Score is 8.7 dus we zullen wel enigszins overeen komen op weet ik veel wat voor manier..
Do what you love, love what you do!
pi_103263947
quote:

[..]

Ik had precies hetzelfde bij de bovenbenen van een meisje, dat er verder goed uitzag en helemaal niet dik was ofzo. Het verbaasde me wel :P
pi_103263959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.
Gelukkig zeg je al bijna iedereen :P
pi_103263964
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij komt nooit op het strand/zwembad/sauna??? :{
Nee eigenlijk niet. Volgens mij ben ik al een jaar of 5 niet meer in een zwembad of op een strand geweest; laat staan een sauna.
pi_103263981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef minibeer het volgende:

Ik had precies hetzelfde bij de bovenbenen van een meisje, dat er verder goed uitzag en helemaal niet dik was ofzo. Het verbaasde me wel :P
Sommige mensen zijn erfelijk belast, net zoals spataderen :)
pi_103263989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef kree het volgende:
Ok nog een vraagje en dan met name aan de vrouwen.

Ik heb dat nieuwe Paiq contact, ze is altijd offline als ik er wel ben.

Wat moet ik sturen om de meeste kans te hebben dat ze leuk terug reageerd?
Score is 8.7 dus we zullen wel enigszins overeen komen op weet ik veel wat voor manier..
Als je goede statistieken wilt moet je het zelf uitproberen op zoveel mogelijk vrouwen, niet hier aan vrouwen vragen die al voorbereid zijn en die laten proberen een "als" situatie te vormen. Dus gewoon verschillende dingen uittesten en kijken wat het beste werkt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103263992
quote:

[..]

Ik ken er genoeg. O+
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
Leuke TT :D

[..]

Ze zijn er wel, maar ik geef dan ook geen reet om een sekslijntje :P
Oh nja een redelijke hoeveelheid van beide compenseert elkaar toch? :P
pi_103263995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef Axel1988 het volgende:

Nee eigenlijk niet. Volgens mij ben ik al een jaar of 5 niet meer in een zwembad of op een strand geweest; laat staan een sauna.
Moet je eens doen, gaat er een wereld voor je open ;)
pi_103264002
quote:

[..]

Ja na een scheer/harsbeurt ja.
Nope. B-)
pi_103264028
Overigens kree:

Een statement heeft veel meer kans op reactie dan een vraag. Doe hier wat mee :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103264033
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Oh, nja ik weet ook niet meer wat er eerder was ofzo :P
pi_103264036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nope. B-)
Wist je trouwens dat wetenschappelijk is aangetoont dat mannen met borsthaar gemiddeld genomen intelligenter zijn ;).
pi_103264047
Is borsthaar nou een plus of niet?
Ik heb het niet, maar sommige vrienden wel (die zijn dan ook gelijk heel erg behaard...), en ik vind het lelijk :P
pi_103264061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Westerling het volgende:

[..]

[..]

Oh nja een redelijke hoeveelheid van beide compenseert elkaar toch? :P
Ik heb het niet zo op harig verder, dus was is een redelijke hoeveelheid? :P
pi_103264062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je goede statistieken wilt moet je het zelf uitproberen op zoveel mogelijk vrouwen, niet hier aan vrouwen vragen die al voorbereid zijn en die laten proberen een "als" situatie te vormen. Dus gewoon verschillende dingen uittesten en kijken wat het beste werkt.
Ja eens, maar het is nou niet zo dat mijn Paiq een overvloed aan contacten oplevert.
Hahaha heb er 4 en 3 zijn al mislukt :)
Do what you love, love what you do!
pi_103264077
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Moet je eens doen, gaat er een wereld voor je open ;)
Mwa, alleen maar veel getease en weer met een stijve piemel naar huis gaan zeker. Laat maar zitten.

Ik heb overigens wel neuken in een openbaar zwembad nog op mijn to-do list staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')