quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Recept voor pizza:
koop een AH pizzabodem
koop een pot grand italia saus
koop een zak AH geraspte kaas
etc.huuuu
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en verder heb ik eigenlijk niets te melden hier. Eigenlijk.
There there, we weten allebei hoe het wel moetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Recept voor pizza:
koop een AH pizzabodem
koop een pot grand italia saus
koop een zak AH geraspte kaas
etc.huuuu
Die houden hun eigen koeien voor hun eigen melk om echte kaas te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, echte CUL fanaten maken hun eigen kaas
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en verder heb ik eigenlijk niets te melden hier. Eigenlijk.
Bin there done that. Mozzarella is prima te maken maar harde kazen laat ik liever aan de pro's over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, echte CUL fanaten maken hun eigen kaas
Je bent hartstikke welkom! Vrouwen zijn hier wat ondervertegenwoordigd ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mb
* MaryMouse blijft hier nog wel even hangen.... 't is wat vijandig in ABO![]()
Twee vrouwen, en ze voelen zich nu al bedreigdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, hij zei 'invasie', in DEF!
Hallon! Wat doe jij in DEFquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, hij zei 'invasie', in DEF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef Erasmo het volgende:
Twee extra vrouwen en vreemd genoeg gaat het gelijk over wassen en koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja... ik ken mijn plaats
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
En dat moet ons vaderland verdedigen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee vrouwen, en ze voelen zich nu al bedreigd
Alleen de jonkies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie heeft het over bedreigd voelen? Een invasie kan ook iets positiefs zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weltrusten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik laat ze er maar even rustig aan wennen.
Welterusten!![]()
Oh... die weten niet wat voor rol wij vrouwen tijdens de koude oorlog gespeeld hebbenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wie heeft het over bedreigd voelen? Een invasie kan ook iets positiefs zijn!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik laat ze er maar even rustig aan wennen.
Welterusten!![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een invasie van twee vrouwen
![]()
Die zouden jullie kerels toch direct moeten kunnen overmeesteren.
Wat zeg ik.... Als je over de juiste intel had beschikt had het niet eens een verrassing mogen zijn dat we kwamen !!!
't is het verschil tussen géén sterretje(s) of wél hèquote:
In dit geval wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is het verschil tussen géén sterretje(s) of wél hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |