een echte baas heeft een Afrikaanse vrouw die achter hem aanloopt met zijn boeken op haar hoofdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
Een echte baas draagt al zijn boeken gewoon op zijn hoofd, net zoals die Afrikaanse vrouwen doen.
dit dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een echte baas heeft een Afrikaanse vrouw die achter hem aanloopt met zijn boeken op haar hoofd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk voor de brugklas, daarna niet meer.
waquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
Hoe dragen jullie je broek die ene foto dat plaatje wie heeft die ergens?
Ik heb altijd een leraar die dat doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een echte baas heeft een Afrikaanse vrouw die achter hem aanloopt met zijn boeken op haar hoofd
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nie man wat ik brabbel
Wrmquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
Ik ga echt geen Eastpak dragen op de universiteit hoor.
Wat dan? niketasjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
Ik ga echt geen Eastpak dragen op de universiteit hoor.
ik draag hem meestal zo:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
Hoe dragen jullie je broek die ene foto dat plaatje wie heeft die ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 post volgens mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef Dalando het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/158701
Sinds wanneer loopt deze mongool weer rond?
Ja, iedereen moet zich strak in pak melden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Wrm
Nie? Zoveel mensen die dat doen
Denk je soms dat iedereen in pak gaat ofzofaler
Ik houd het wel op Quick, geen Nike of Puma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |