Met een beetje mazzel loot je de nummer 1 uit groep F of G. Easy does it.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet dat ze 2e worden. Krijg je straks direct Barcelona op je dak, en dan
Nee laat ze maar lekker nog wat groeien en hoge ogen gooien in de Europa League.
Dat gevoel heb ik echt. Dat Janssen nu aanvallend speelt, is ook een verschil, maar zeker ook het willen werken voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind ik zo'n gelul. Janssen speelt nu als aanvallende middenvelder, dat is het verschil.
Ik vind het maar Jomanda-taal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt. Dat Janssen nu aanvallend speelt, is ook een verschil, maar zeker ook het willen werken voor elkaar.
Doorkomen in de mooie Champions League lijkt me veel mooier dan roemloos ondergaan ergens in de kwart/halve finale van de ELquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet dat ze 2e worden. Krijg je straks direct Barcelona op je dak, en dan
Nee laat ze maar lekker nog wat groeien en hoge ogen gooien in de Europa League.
Extra 2 miljoen,minimaal, altijd handig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Doorkomen in de mooie Champions League lijkt me veel mooier dan roemloos ondergaan ergens in de kwart/halve finale van de EL
Die was de eerste helft inderdaad om te huilen weer vaak.quote:
Ook dat, kunnen we volgend jaar weer een speler van Twente halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Extra 2 miljoen,minimaal, altijd handig.
Een CL overwinning opzich is toch ook al een half miljoen waard?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Extra 2 miljoen,minimaal, altijd handig.
800.000quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een CL overwinning opzich is toch ook al een half miljoen waard?
Nog 1x van Zagreb winnen en we hebben El Ham... nee mooie overwinning positief denkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
Gelijk 250.000
Dus we hebben al 1050000 aan CL ontvangen.
Je moet ergens beginnen. Daarbij kijkt niemand je vreemd aan als je tweemaal kansloos verliest van Barca. Gewoon voor het volle pond gaan! Hoge ogen gooien in de EL is ook niet gemakkelijk. Als je ziet wat de halve finales in de EL zijn dan doet dat niet onder voor een ronde verder zijn in de CL.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Kansloze mensen inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:11 schreef Gramulanion het volgende:
Maar wel een mooie wedstrijd hoor. Mooi voor al die homo's die dachten dat Zagreb ging winnen.
Sowieso dit jaar verdienen en volgend jaar pas de Europa League winnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Daarbij kijkt niemand je vreemd aan als je tweemaal kansloos verliest van Barca. Gewoon voor het volle pond gaan! Hoge ogen gooien in de EL is ook niet gemakkelijk. Als je ziet wat de halve finales in de EL zijn dan doet dat niet onder voor een ronde verder zijn in de CL.
Ik dacht dat gelijkspel 400.000 was.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
Gelijk 250.000
Dus we hebben al 1050000 aan CL ontvangen.
Dat gebeurt overal... even een beetje rust, iedereen in de positie en de laatste minuut vol concentratie verdedigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik vond trouwens de wissel van Lodeiro echt respectloos van De Boer. Hem erin zetten 2 minuten in blessuretijd. Tsja...
In eigen huisquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso dit jaar verdienen en volgend jaar pas de Europa League winnen
Daarvoor moet PSV 3x winnen in de EL groepfasequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik dacht dat gelijkspel 400.000 was.
Ja wordt gewoon gedeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik dacht dat gelijkspel 400.000 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |