Ik vond hem vandaag ook goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, maar dat kom je op ieder niveau tegen. Heeft naar behoren gepresteerd vandaag
Verdedigend was het m.u.v. Greg echt niet slecht hoor. Wel af en toe nog last van het Ajax syndroom. Altijd maar een voetballende oplossing zoeken wanneer naar voren rossen eigenlijk een verstandigere optie is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Heerlijk, eindelijk weer eens domineren op het middenveld en echt gevaarlijk zijn voorin. Janssen begitn langzaam heerlijk op te leven en ook micky speelde echt goed.
Alleen verdedigend moet het echt een stuk geconcentreerder (2e helft was al een stuk beter). Als de boer dat voor elkaar krijgt dan kan dit seizoen toch langzaam wel weer wat gaan worden.
Eerst ff Feyenoord afstraffen zondag
Jawel, maar De Boer had schijnbaar ( bij het aankopen van Janssen ) het idee dat Janssen op CVM echt kon spelen. Wat natuurlijk een vergissing is gebleken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet want dan had hij Janssen meteen al op z'n "eigen"plek gezet
Janssen leeft op omdat hij eindelijk staat waar hij hoort te staan. Heeft bijna twee handen vol aan briljante passes gegeven. Zonde van die fout toen hij alleen voor de keeper stond. Dat moet een goal zijn. Zelf of via de pass naar links.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Heerlijk, eindelijk weer eens domineren op het middenveld en echt gevaarlijk zijn voorin. Janssen begitn langzaam heerlijk op te leven en ook micky speelde echt goed.
Alleen verdedigend moet het echt een stuk geconcentreerder (2e helft was al een stuk beter). Als de boer dat voor elkaar krijgt dan kan dit seizoen toch langzaam wel weer wat gaan worden.
Eerst ff Feyenoord afstraffen zondag
Het nare is vooral dat wanneer de voetballende oplossing gezocht wordt deze niet gevonden wordt terwijl hij er wel duidelijk is. Dan gaat de bal terug op Vermeer die meevoetballend niet sterk is en dat betekent balverlies..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verdedigend was het m.u.v. Greg echt niet slecht hoor. Wel af en toe nog last van het Ajax syndroom. Altijd maar een voetballende oplossing zoeken wanneer naar voren rossen eigenlijk een verstandigere optie is.
Dat vond ik in deze wedstrijd nog wel meevallen. Tegen AZ was dat duidelijker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Het nare is vooral dat wanneer de voetballende oplossing gezocht wordt deze niet gevonden wordt terwijl hij er wel duidelijk is. Dan gaat de bal terug op Vermeer die meevoetballend niet sterk is en dat betekent balverlies..
Kan ik me in vinden, alleen wat mij vaak opvalt is dat de spelers een simpele bal vaak met echt veel moeite aannemen en dat het gogme toch wel ontbreekt bij redelijk wat spelers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
We moeten hopen van wel. De Jong is een puike speler om erbij te hebben maar zelden bruikbaar als basismateriaal. Janssen heeft vandaag aangetoond een absolute zekerheid te moeten zijn op het middenveld in een aanvallende rol. Eriksen heeft overduidelijk last van een mindere fase al bewijst hij met zijn goal wel enorm veel klasse. De uitstraling en rust die hij over zich had, dat is subliem! Verder heeft Enoh niet teleurgesteld vandaag al is het wel duidelijk dat hij nog veel moet groeien. Zou wel zomaar een belangrijke schakel kunnen worden in de toekomst maar zoals gezegd, in bepaalde aspecten moet hij echt snel gaan groeien!
Zonde van Van der Wiel. Die is al jaren uit vorm en moet het echt snel terug gaan vinden. Het is dat er niets beters voor handen is op het moment. Gelukkig weten we wel allemaal dat een Van der Wiel op normaal niveau een speler is die zo goed als ieder elftal beter maakt dus wat krediet geniet hij nog wel! Verder was Vermeer onzeker maar sterk als altijd en heeft het verdedigende duo laten zien dat ze sterkhouders van Ajax zijn. Boerrigter als altijd een zwakkere tweede helft maar begint nu ook sterker en voller qua conditie te worden. Topaanwinst en met wat tijd een smaakmaker in de eredivisie. Sulejmani blijft een geval apartIn ieder geval niet iemand waar je een hekel aan kan hebben
AZ was zondag ook een stuk beter dan dit Dinamoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vond ik in deze wedstrijd nog wel meevallen. Tegen AZ was dat duidelijker.
Ik snap de verhaallijn ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hahahaha, ik lach me weer te barsten op feyenoord.netwerk.to.
"Die wedstrijd heb ik niet gezien, maar het Zagreb van vanavond stond ontzettend te schutteren. Ballen niet fatsoenlijk aannemen, de bal te ver voor zich uitspelen, dat soort beginnersfouten. Ongeveer het niveau dat VVV zondag etaleerde. "Het niveau VVV, hahahaha, tuurlijk. Zagreb speelde slecht, maar ze speelden echt nog wel op niveau hoor.
Dat was zeker het positieve van vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat mij vooral opviel is het willen werken voor elkaar. Zullen de heren voetballers het dan toch begrepen hebben?
Vooruitgang, op naar beter voetbal
Met Anita erin zijn we wel binnen een maandje op het niveau van eind vorig seizoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat mij vooral opviel is het willen werken voor elkaar. Zullen de heren voetballers het dan toch begrepen hebben?
Vooruitgang, op naar beter voetbal
Eens. Met Anita op cvm, welke ploeg in Nederland gaat ons dan nog kunnen bedreigen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Met Anita erin zijn we wel binnen een maandje op het niveau van eind vorig seizoen
Gehakt maken van Real over een maandjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Met Anita op cvm, welke ploeg in Nederland gaat ons dan nog kunnen bedreigen?
Hehe, ach ja, na vandaag ziet het er toch wel rooskleuriger uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gehakt maken van Real over een maandje
Ik denk dat het vooral vorm en vertrouwen is. Er zijn veel situaties geweest waarin een net anders gegeven balletje een weergaloze aanval opgeleverd had. Ik vertrouw erop dat dit allemaal wel gaat lopen wanneer iedereen wat beter in zijn vel zit en meer gewend is aan de posities zoals ze nu staan. Moet het wel ongewijzigd blijven! Grootste taak is dus aan De Boer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, alleen wat mij vaak opvalt is dat de spelers een simpele bal vaak met echt veel moeite aannemen en dat het gogme toch wel ontbreekt bij redelijk wat spelers.
Al speelden we vandaag tegen een 4-4-2 ploeg, dan is het makkelijk om van de druk te ontsnappen als je naar de backs speelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, ach ja, na vandaag ziet het er toch wel rooskleuriger uit.
Daar word ik wel blij van.
PSV. Helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Met Anita op cvm, welke ploeg in Nederland gaat ons dan nog kunnen bedreigen?
Rooskleurig lijkt me een groot woord. Als er volgende week gewonnen wordt van Zagreb en Real wint van Lyon (beide niet onlogisch) dan ziet het er rooskleurig uit. Wat mij betreft biedt vooral de laatste wedstrijd tegen Real mogelijkheiden. Thuis, Madrid al geplaatst. Spelers sparen met oog op kaarten en al helemaal met oog op El Classico de zondag daarop...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, ach ja, na vandaag ziet het er toch wel rooskleuriger uit.
Daar word ik wel blij van.
Daar heb je wel een punt, maar toch. Voor elkaar willen werken is er weken niet bij geweest. Dus toch wel een grote vooruitgang.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Al speelden we vandaag tegen een 4-4-2 ploeg, dan is het makkelijk om van de druk te ontsnappen als je naar de backs speelt.
Benieuwd naar Feyenoord
Eigenlijk wil ik niet dat ze 2e worden. Krijg je straks direct Barcelona op je dak, en danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Rooskleurig lijkt me een groot woord. Als er volgende week gewonnen wordt van Zagreb en Real wint van Lyon (beide niet onlogisch) dan ziet het er rooskleurig uit. Wat mij betreft biedt vooral de laatste wedstrijd tegen Real mogelijkheiden. Thuis, Madrid al geplaatst. Spelers sparen met oog op kaarten en al helemaal met oog op El Classico de zondag daarop...
Rooskleurig in de zin dat het vandaag een stuk beter was dan de rotzooi van afgelopen weken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Rooskleurig lijkt me een groot woord. Als er volgende week gewonnen wordt van Zagreb en Real wint van Lyon (beide niet onlogisch) dan ziet het er rooskleurig uit. Wat mij betreft biedt vooral de laatste wedstrijd tegen Real mogelijkheiden. Thuis, Madrid al geplaatst. Spelers sparen met oog op kaarten en al helemaal met oog op El Classico de zondag daarop...
Vind ik zo'n gelul. Janssen speelt nu als aanvallende middenvelder, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor elkaar willen werken is er weken niet bij geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |