abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103257332
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
20 oktober Clauwhee
25 oktober Sopho
25 oktober Marjolijntje
02 november Ymme
02 november women86 (aug 2011)
06 november Kwisted

designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
Kolonia (04-2009)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 18-10-2011 22:43:56 ]
pi_103257423
vorige topic sloot ik, hoop dat ik het goed gedaan heb met de nieuwe (eerste keer namelijk).

[ Bericht 1% gewijzigd door Women86 op 18-10-2011 22:26:27 (typfout) ]
pi_103257592
Ik vind het al heel goed in ieder geval, deed het zelf niet dus kan er moeilijk wat van zeggen :P.
pi_103257770
ik wilde het ook niet haha! (alleen jaantje staat nog bij de nod, en zij is ondertussen zwanger :) )

Women86, wij gaan ongeveer gelijk op dan. Wij gaan ook ronde 3 in, en vanaf zaterdag de vruchtbare dagen. Ik heb er weer zin in!
pi_103258376
Wat is jullie ervaring met de ovutest Testpoint van Etos? Ik heb nu al zovaak positief getest dat ik het nie meer vertrouw.
pi_103258448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Kwisted het volgende:
ik wilde het ook niet haha! (alleen jaantje staat nog bij de nod, en zij is ondertussen zwanger :) )

Women86, wij gaan ongeveer gelijk op dan. Wij gaan ook ronde 3 in, en vanaf zaterdag de vruchtbare dagen. Ik heb er weer zin in!
Opmerkzaam ;) . Zou je mij uit de OP willen halen Women86?

Wow, snelle actie :D , tnx!

[ Bericht 7% gewijzigd door jaantje_ op 18-10-2011 22:46:25 ]
pi_103258683
geen idee Diesje.. Ik heb afgelopen maand de ovu testen van kruidvat eigen merk gekocht. 10euro voor 5, wel aan de dure kant. Maar ik kon echt heel duidelijk zien welke dag mijn eisprong was.
Dus die kan ik je wel aanraden..
pi_103258878
ik weet niet precies de vruchtbare dagen, aangezien ik soms een onregelmatige cyclus heb. vandaar hier ook echt klus'week' (en die is afgelopen vrijdag ongeveer begonnen).

* voor de openingspost heb ik inderdaad geen lijstjes aangepast oid. wist het niet precies meer wie er wel/niet uit konden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Women86 op 18-10-2011 22:48:26 (dubbel ik is niet nodig) ]
pi_103258988
En weer een streepje zie ik!!!
KatyM, gefeliciteerd *O* !
pi_103259023
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

Opmerkzaam ;) . Zou je mij uit de OP willen halen Women86?

Wow, snelle actie :D , tnx!
dat heb ik niet gedaan :D Een mod als het goed is. Dus alle credits naar diegene ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:52:23 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_103259304
*kuch* [ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 18-10-2011 22:43:56 ] *kuch*

Ik wil nog wel eens meelezen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_103267097
KatyM, gefeliciteerd *O* Fijne zwangerschap gewenst!!!
pi_103269887
Bedankt iedereen! Nog een digitale test gedaan vanochtend en ik blijk toch écht zwanger. Ik blijf het wel gewoon volgen hier hoor, vind het nog een beetje eng om al naar Z&G te gaan!
pi_103270644
Katy, kan me goed voorstellen dat het nog wat onwerkelijk is. Lekker van genieten hoor!

Ik heb slechte zin en heb het ijskoud. Het zal er wel weer aan staan te komen. :(
pi_103270735
Balen Mangostine, maar je weet het niet he.. Ik heb ook nog hoop voor Nanadu! (hoop niet dat ik iets gemist heb in de hecktiek?)

Iemand vroeg nog naar of ik symptomen had. Ik heb alleen twee dagen een heel weeiig gevoel gehad. Licht misselijk, dat er steeds water in je mond loopt. Dat is het enige eigenlijk :). Wie weet herkent iemand dit :)
pi_103271711
Ik heb ook nog hoop. Afgelopen maandag had ik speldenkop bruin, maar sindsdien helemaal niks meer. Misschien ijdele hoop, maar goed...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103271881
Jawel hoor Clauwhee, dat klinkt spannend zat... /duimt
pi_103272019
Ik ga voor jou hopen dat je gewoon even niet lekker bent en die domme duivels weg blijven!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103273032
Spannend Clauwheee en Mangostine, ik duim nog steeds voor jullie!
Clauwheee, je NOD is morgen, wanneer ga je testen?

Hier is het bruinverlies weer gestopt (het was ook minimaal). Wachten maar weer..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103273964
Pff het is echt niet te geloven!!! :( Vorige maand tijdens mijn eisprong was mijn vriend ziek, en deze maand was IK ziek.

Had ook echt totáál geen zin om te klussen.
Ga me inmiddels afvragen wat ik hier doe :P

Ik las dat er weer streepjes waren :D Gefeliciteerddd!!
En succes iedereen met een NOD :)
pi_103274198
ahh SCD, dat is echt rot! Maarre je hoort hier toch echt wel thuis hoor, de volgende ronde is het vast raak bij jou! ^O^

KatyM, fijn dat ook de digitale test duidelijk was, dan weet je het helemaal zeker he :)

Dames die wachten op de NOD, veel sterkte bij t wachten!! :*
pi_103274645
Ik heb wel berehonger de hele tijd :Y)
pi_103274711
SCD, jammer! Hopen dat jullie komende ronde beiden topfit zijn en het moment volledig kunnen benutten.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:45:50 #24
309370 Nanadu
pi_103275204
KatyM wat super dat het gewoon echt raak is!!!

Clauwhee wat spannend, weet je al wanneer je gaat testen?
Mangostine hopen dat het nog meevalt!

Ik heb nog een sprankje hoop, nog geen bloedverlies en ook geen tekenen meer van een aankomende menstruatie. Ik heb wel besloten om tot zondagochtend te wachten met testen. Als ik zwanger ben dan zal het dan toch echt duidelijk moeten zijn en als ik geen positieve test heb dan duurt mijn cyclus deze maand gewoon erg lang (dit heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook een keer gehad). Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er voor die tijd al duidelijkheid komt. Stom lichaam, waarom heb ik niet gewoon een regelmaltige cyclus :( .
pi_103275306
Spannend hier met de aankomende NOD's!

Clauwheee, Mangostine en Nanadu, ik duim heeel hard voor jullie!!

SCD wat balen dat je de vruchtbare dagen niet hebt kunnen benutten. Maar als je niet lekker bent, kan ik mij daar alles bij voorstellen! Op naar de volgende ronde dan maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')