Inderdaad ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bereid...^^
Ik keek voor de grap waar het ook alweer precies was, toen realiseerde ik me inderdaad dat het hemelsbreed nieteens zo gek ver isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo ver liggen Oud-Zuid en Buitenveldert niet van elkaar.
En multicultureel, ik wist dit nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
Ik vind het wel grappig. Gisternacht zaten we uren lang te praten over Marokkaanse en Turkse heerlijkheden en nu zijn de Surinamers aan de beurt. Wat kan KLB toch culinair zijn.
Ik ben Yasmine rijst gewendquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bereid...^^
Rijst koken en dan bakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad ?
Mijn rijst is altijd vrij nat
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Sorry![]()
Maar![]()
Zo, zoet! Het smaakt naar geperste troetelbeertjes![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef krioro het volgende:
TS P, als Fernandes te zoet is voor je neem markoesa of zuurzak of mope of zo.
Ik ga er morgen sowieso langs, ik zie wel of ik FOK!ers kan spotten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik keek voor de grap waar het ook alweer precies was, toen realiseerde ik me inderdaad dat het hemelsbreed nieteens zo gek ver is.
Psst, ik heb adressen, ik PM ze wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Feest met Juminelle én Phantomesse en ik ben niet uitgenodigd?
Sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Psst, ik heb adressen, ik PM ze wel.
Nodig jezelf uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dan wordt Chocolatebear jaloersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |