Je hoeft geen sorry te zeggen hoor dat je weg gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.
Sorry dan, maar werd opgenaaid door deze Griekenland haters
Maar wel verder gaan met ongefundeerd Surinamers bashen. Kansloze pussyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Stop gewoon, mijn familie in Griekenland lijdt al genoeg onder de crisis.
Hmm misschien is het beter om niet meteen na je studie met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Je ging toch weg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Ik vind van welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Kan dit topic niet gewoon weer over lekker eten gaan?
Ja hoor, maar ik kreeg een beetje de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Kan dit topic niet gewoon weer over lekker eten gaan?
Helemaal daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is goed, op Gelderlandplein vechten en vervolgens allemaal als broeders en zusters naar Tjin's?
weet je nietquote:
Blijf hier mattie.quote:
Zo ver liggen Oud-Zuid en Buitenveldert niet van elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal daar. Meet dan in Oud-Zuid of Centrum.
Uiteraard, alleen de rijst niet zo die is droog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hou je wel van Surinaams eten Phantomesse?
Kom mij wat brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ahjam ik heb vannacht koekjes gebakken en dat ga ik zo weer doen
Ligt eraan hoe je het bereid...^^quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen de rijst niet zo die is droog.
Ja, actie reactie en zo. Ik vind Griekenland leuk hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.
Sorry dan, maar werd opgenaaid door deze Griekenland haters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |