Je hoeft geen sorry te zeggen hoor dat je weg gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.
Sorry dan, maar werd opgenaaid door deze Griekenland haters

Maar wel verder gaan met ongefundeerd Surinamers bashen. Kansloze pussyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:
Stop gewoon, mijn familie in Griekenland lijdt al genoeg onder de crisis.
 .
. 

Hmm misschien is het beter om niet meteen na je studie met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:

Je ging toch weg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Liveitup het volgende:

Ik vind van welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Kan dit topic niet gewoon weer over lekker eten gaan?

Ja hoor, maar ik kreeg een beetje de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Kan dit topic niet gewoon weer over lekker eten gaan?

Helemaal daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is goed, op Gelderlandplein vechten en vervolgens allemaal als broeders en zusters naar Tjin's?
 . Meet dan in Oud-Zuid of Centrum.
. Meet dan in Oud-Zuid of Centrum.

weet je nietquote:

Blijf hier mattie.quote:

Zo ver liggen Oud-Zuid en Buitenveldert niet van elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal daar. Meet dan in Oud-Zuid of Centrum.

Uiteraard, alleen de rijst niet zo die is droog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hou je wel van Surinaams eten Phantomesse?

Kom mij wat brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ahjam ik heb vannacht koekjes gebakken en dat ga ik zo weer doen

Ligt eraan hoe je het bereid...^^quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen de rijst niet zo die is droog.

Ja, actie reactie en zo. Ik vind Griekenland leuk hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, ik ga hier wel weg.
Sorry dan, maar werd opgenaaid door deze Griekenland haters

Inderdaad ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bereid...^^

Ik keek voor de grap waar het ook alweer precies was, toen realiseerde ik me inderdaad dat het hemelsbreed nieteens zo gek ver isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo ver liggen Oud-Zuid en Buitenveldert niet van elkaar.
 .
.

En multicultureel, ik wist dit nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
Ik vind het wel grappig. Gisternacht zaten we uren lang te praten over Marokkaanse en Turkse heerlijkheden en nu zijn de Surinamers aan de beurt. Wat kan KLB toch culinair zijn.

Ik ben Yasmine rijst gewendquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bereid...^^

Rijst koken en dan bakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad ?
Mijn rijst is altijd vrij nat
 .
.

quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja echt
Sorry
Maar
Zo, zoet! Het smaakt naar geperste troetelbeertjes
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef krioro het volgende:
TS P, als Fernandes te zoet is voor je neem markoesa of zuurzak of mope of zo.

Ik ga er morgen sowieso langs, ik zie wel of ik FOK!ers kan spotten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik keek voor de grap waar het ook alweer precies was, toen realiseerde ik me inderdaad dat het hemelsbreed nieteens zo gek ver is.

Psst, ik heb adressen, ik PM ze wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Feest met Juminelle én Phantomesse en ik ben niet uitgenodigd?

Sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Psst, ik heb adressen, ik PM ze wel.

Nodig jezelf uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]

Maar dan wordt Chocolatebear jaloersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]

Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor onsquote:
 . Ik neem voor mezelf een fles Cîroc
. Ik neem voor mezelf een fles Cîroc  .
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |