Je bent vergeven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Liveitup het volgende:
Nogmaals sorry voor mijn temperament en mijn fetish.
Zou dan de eerste reeks zijn waarin ik actief zou meepostenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Misschien moet ik een modje vragen om de TT te veranderen naar: Surinaamse Cuisine Slowchat.
Nee ik bedoel over de schaafijs. Eerst cola-smaak eroverheen en dan een beetje melk toevoegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Echt? Ik heb cola champagne essence thuis, kan je dat in melk doen ja?
Pics.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ik zou het niet weten.
Zeg je wel iets, ik deed toen ik klein was altijd Fernandes in m'n slagroomijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel over de schaafijs. Eerst cola-smaak eroverheen en dan een beetje melk toevoegenHeerlijk!!!
Kan je het recept van Lempertjes wel geven..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef Posucice het volgende:
Iemand wat recepten voor mijn moeder?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je wel iets, ik deed toen ik klein was altijd Fernandes in m'n slagroomijs. Ook heerlijk
.
M'n moeder maakt bijna elk ingredïent daarvan zelf klaarquote:
Deed m'n vader ook altijd voor mij vroegerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg je wel iets, ik deed toen ik klein was altijd Fernandes in m'n slagroomijs. Ook heerlijk
.
Soort van Spoom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Wat is je afkomst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan je het recept van Lempertjes wel geven..
Maar het is een hell of a job...voordeel is wel dat je een grote voorraad kan maken en als je trek hebt er 1 kan opwarmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |