Dat is godverdomme lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoe heet dat gerecht..met ei sperziebonen en kokos?
Goedangan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Petjel? Ei, kool, kouseband, taugé + pindasausquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Jaaa!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Goedangan?
Disclaimer: Ik ben geen jampaneisi.
Jaaaa..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Petjil? Ei, kool, kouseband, taugé + pindasaus.
Nee man, goedangan is met kokos, petjil niet toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als petjel volgens Google Images.
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als petjel volgens Google Images.
Je kan het inderdaad zo gek maken als je zelf wil, lekker manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jaaaa..
En van die nootjes die je platwalst en dan frituurt..
En tempeh.
Nope, petjil is alleen groente en pindasambal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, goedangan is met kokos, petjil niet toch?
Uhm maar dit is meer een soort verzameling van dingen...maar dat gerecht wat ik eigenlijk bedoel is gewoon ei met een sausje waar kokos enzit en nog meer dingen met sperziebonen.quote:
Cola Champagnequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar niet de kersensmaak... die is echt vies
Hoe kan dat? Ik woon in een boerendorp en zelfs hier komt in de zomer elke dag een man met zo'n karretje door de straatquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij ben ik de enige Molukker op aarde die geen tempeh lust.
Die is juist zo goddelijk lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar niet de kersensmaak... die is echt vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |