Helleu ikke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
Sidenote: Ik ben de TS niet.
TS komt eindelijk thuis na een zware dag vol klussen. Trek hebbende in een koele verfrissing trok ik de koelkast open, in de hoop dat er nog een heerlijk verfrissend drankje in de koelkast zou staan. Echter tot mijn verbazing stond er enkel nog één blikje Fernandes Green Punch in de koelkast. Uit wanhoop besloot ik de groene chemische inhoud maar te drinken, in de hoop mijn haast onverzadigbare dorst te stillen.
Helaas, na drie slokken kwam ik er achter dat dit spul echt niet te drinken is. Wie de fuck kan nou genieten van deze mierzoete troep? Negers?
Nu heb ik dus nog steeds dorst en ik heb niks anders in huis.[ afbeelding ]Wie komt mij wat te drinken brengen?
Dawet graag ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
Fanta-stick zou voor drinken zorgen begreep ik
Ik hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
Fanta-stick zou voor drinken zorgen begreep ik
Kip is geen drankje hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Drinky het volgende:
idd, echt een negerdrankje, net als kip
Die gast heeft echt problemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat Liveitup ook komt !!! Lekker aftrekkken op zijn posts.
dit is niet mijn topic vriendquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Drinky het volgende:
idd, echt een negerdrankje, net als kip
Heb je ook bier en stokbrood?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Posucice het volgende:
en bananen snoepjes en biggetjes als jullie willen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Fernandes is voor tropische landen bedoelt waar het standaard 35 graden is. Dan smaakt zo'n ijskoud mierzoet drankje inhoudend koolzuur wel erg lekker.
Hier in ons kaaskopland is het ook niets.
Met zijn moeder jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Die gast heeft echt problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |