quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
un-fucking-believable wat goed!! Gewoon uit Nederland mensen!!
Ik hoorde het ooit Eric eens draaien (naar aanleiding daarvan heb ik al dat hele album toen gecheckt), misschien na het succes van Louder Than Ever opnieuw uitgebracht. Terecht iig, heerlijke plaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Dit is toch geen "nieuwe" single? Deze was als eerste uitgebracht van Mine Is Yours, dacht ik. Topnummer niettemin
Oooooh, dat zou G-A-A-F zijn! Een hele Di-rect dagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel ja, of Di-rect die komen ook weer langs om hun plaat de hele dag te promoten
Spinoza zit al klaar om de teksten te analyseren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
un-fucking-believable wat goed!! Gewoon uit Nederland mensen!!
die kerstafleveringenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef minthy het volgende:
Ja, nu heb ik zin in Robert ten Brink
Janken. Keihard. En ik ben nooit zo emo, dat doet Robert met mequote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Janken. Keihard. En ik ben nooit zo emo, dat doet Robert met me
Dat hello goodbye, is dat op Schiphol? Zo ja, dan maak ik me daar ook schuldig aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]ik jank zo hoor, Hello Goodbye, Spoorloos een emotionele scene in een serie...
Ja met Joris Linssenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hello goodbye, is dat op Schiphol? Zo ja, dan maak ik me daar ook schuldig aan![]()
Ik kijk niet veel tv, dat soort programma's sla ik meestal over... Ik word er teveel in meegezogen
Bij mij ook als ik hem weer zag in die Liga reclames met zijn dochters.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Janken. Keihard. En ik ben nooit zo emo, dat doet Robert met me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |