Oooooh, dat zou G-A-A-F zijn! Een hele Di-rect dagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel ja, of Di-rect die komen ook weer langs om hun plaat de hele dag te promoten
Spinoza zit al klaar om de teksten te analyseren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
un-fucking-believable wat goed!! Gewoon uit Nederland mensen!!
die kerstafleveringenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef minthy het volgende:
Ja, nu heb ik zin in Robert ten Brink
Janken. Keihard. En ik ben nooit zo emo, dat doet Robert met mequote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Janken. Keihard. En ik ben nooit zo emo, dat doet Robert met me
Dat hello goodbye, is dat op Schiphol? Zo ja, dan maak ik me daar ook schuldig aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]ik jank zo hoor, Hello Goodbye, Spoorloos een emotionele scene in een serie...
Ja met Joris Linssenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hello goodbye, is dat op Schiphol? Zo ja, dan maak ik me daar ook schuldig aan![]()
Ik kijk niet veel tv, dat soort programma's sla ik meestal over... Ik word er teveel in meegezogen
Bij mij ook als ik hem weer zag in die Liga reclames met zijn dochters.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Janken. Keihard. En ik ben nooit zo emo, dat doet Robert met me
Jaaa, die is goed! Vroegah...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Lasgo met Something op 538Doet me denken aan vroegah met stappen
Schoolfeestenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Lasgo met Something op 538Doet me denken aan vroegah met stappen
Te weinig inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
Platen in 3kwartsmaat, hoor je ook bijna nooit
Brabant van Guus bedenk ik me net, kan er zo niet meer verzinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te weinig inderdaad6/8 wil je nog wel eens voorbij horen komen, maar ook heel weinig
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef CindieY het volgende:
Het was inderdaad verschrikkelijk hot in het lokaal.
Goedemiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |