Idd, heb hem net gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met Liam Neeson wiens dochter ontvoerd wordt? ja, heb ik gezien. prima film voor een druilerige woesdagavond. Krijg je nu gratis bij de Blu-Ray van Unknown, ook met Liam Neeson, ook goede film
hij doet ook de stem van de leeuw in Narnia! en hij zit in The A-team. Qua onbekende films zou je kunnen denken aan Schindlers List of Star Wars: Phantom Menace. ook wel een aardige film is The Next Three Days, daarin heeft Liam een kleine, maar zeer puike rol.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, heb hem net gezienIk moet meer films met die man kijken
twitter:sodimitriop twitterde op woensdag 19-10-2011 om 18:28:43"als je je GOED voelt en daardoor er niet VROLIJK van wordt moet je DEPRESSIVA nemen"(SoDimitriOp) reageer retweet
Er smste iemand dat hij luisterde terwijl hij zijn vrouw door de weeën hielp en toen belden ze hem op en vroeg hij Omarm van Blof aan voor haar.quote:
Awwww.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef alors het volgende:
[..]
Er smste iemand dat hij luisterde terwijl hij zijn vrouw door de weeën hielp en toen belden ze hem op en vroeg hij Omarm van Blof aan voor haar.
Je vergeet gewoon Rob Royquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij doet ook de stem van de leeuw in Narnia! en hij zit in The A-team. Qua onbekende films zou je kunnen denken aan Schindlers List of Star Wars: Phantom Menace. ook wel een aardige film is The Next Three Days, daarin heeft Liam een kleine, maar zeer puike rol.
Awww ik heb dat ook altijd hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Awwww.Ik krijg er serieus een brokske van in m'n keel maar ik zit ook een emo iets op tv te kijken dus dat verhoogt het effect.
Nou, ik dacht dat een eenmalige wegklikactie genoeg zou zijn maar het blaft me iedere keer toe.quote:
En hij laadt ook pas na de rest van de pagina waardoor hij sowieso naar beneden gaatquote:
die moet ik nog eens zien. staat al een tijdje op mn hdd weg te rotten...net als 300andere filmsquote:
Danny moet zijn compagnon in Thailand nog steeds afbetalen denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij laadt ook pas na de rest van de pagina waardoor hij sowieso naar beneden gaat
Fok wordt steeds meer spammerig qua banners enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |