LeNeHequote:Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef LeNeHe het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
En Klums, je gedichtje![]()
Het is 'gewoon' ook heel moeilijk te bevatten, voor jullie als ouders zijnde al, laat staan voor Selene. En voor nu is het misschien ook wel verstandig om haar in haar beleving te laten zitten v.w.b het ziekenhuis, niet omdat dat makkelijker is, maar om haar geen extra trauma te bezorgen over het ziekenhuis voor het geval ze zelf ooit er eens heen moet of een van jullie, of iemand die haar dierbaar is, ze gaat het echt zelf nog uitvinden hoe de vork in de steel zit met ziek zijn / ziekenhuizen en sterven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef simmu het volgende:
nou, ik heb me de hele week goed kunnen houden, braaf vanalles gedaan, tot en met selene's vragen beantwoorden. ze is er nu al de hele week erg mee bezig. ze is er sowieso vaak mee bezig. ze snapt het alleen niet zo goed. want mensen zijn ziek en dan gaan ze naar het ziekenhuis en daarna zijn ze beter. verder komt ze niet. maar soms worden mensen niet beter.
en morgen? nou, morgen breng ik haar zoals elke donderdagochtend naar de peuterspeelzaal en hoop ik maar dat ik het red. want wat moet ik anders. we gaan maar gewoon door. dat doen we altijd. maar ik ben inmiddels wel een beetje best veel schijtziek van het kloterige "nog even volhouden. gewoon maar doorgaan."
Dat dus...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:50 schreef maffemuts het volgende:
Even een engeltjeskusje voor alle papa's, mama's, broertjes/zusjes en overige familie/bekenden die deze periode een engeltje (waaronder Max en Mink) herdenken
Ik vond ze van het voorjaar toevallig, dus ze staan nu voor het eerste jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef livelink het volgende:
10 jaar alweer, Moussy? Het lijkt veel korter. Staan de Mink-bloemetjes er ook al tien jaar?
en toen moest ik janken en bestelde Peet zequote:Ageratum is een geslacht van ongeveer veertig soorten tropische Amerikaanse planten uit de composietenfamilie. (Asteraceae of Compositae). De naam is afgeleid van het Griekse 'ageratos', dat 'niet-oud' of 'eeuwig jong betekent.
Nope, hier is het alweer 27 jaar... echt niet normaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef moussy het volgende:
10 jaar al weer.. 10 jaar, het slijt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |