klonen. Weekje erbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Madame_Paon het volgende:
boem-dikkie vindt Dragonball GT leuker dan Dragonball Z. 48 uur om daar eens goed over na te denken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:31 schreef LompeHork het volgende:
Prof_Hoax voor het niet wegblijven uit FB2 jaar
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik krijg altijd te horen dat ik daar te veel rondhang, maar jij post er vaker dan mij
quote:
Ok ik zal je voortaan met rust laten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
Patje1987, het denegerend optreden tegen de mindervaliden en zwakbegaafde, hoeft niet meer terug te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iedereen haat mij, ik ga nu in het hoekje van mijn ronde kamer zitten huilen48 uur voor Prof_Hoax, geen toestemming gevraagd om naar het hoekje in zijn ronde in de kamer te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Akkerr het volgende:
[..]
48 uur voor Prof_Hoax, geen toestemming gevraagd om naar het hoekje in zijn ronde in de kamer te gaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:31 schreef SpermaDonor het volgende:
Gummiebeer Doodsverwensing, mag over 3 dagen mailen.
Gummiebeer, Valt users en crew lastig via DM, mail over 3 maanden nog maar eens. Klikoquote:
Nog steeds geen banquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gummiebeer, Valt users en crew lastig via DM, mail over 3 maanden nog maar eens. Kliko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |