SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef ROFLOL het volgende:
Zo, net S02 afgerond. Einde was me wel een beetje te overdreven, benieuwd hoe dat verder gaat. Want dat gehele stuk met die beer ziet er echt wreed uit.Tsja, de kans is natuurlijk heel erg klein dat zoiets gebeurt, maar het is en blijft fictie, en zolang de kans er is (hoe klein ook) vind ik het ook niet overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef ROFLOL het volgende:
Zo, net S02 afgerond. Einde was me wel een beetje te overdreven, benieuwd hoe dat verder gaat. Want dat gehele stuk met die beer ziet er echt wreed uit.Enige minpunt van de hele serie als je het mij vraagt. Zo'n gigantisch goede opbouw naar dat moment en het slaat eigenlijk nergens op en het wordt later bijna niet meer gebruikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Vrij over the top iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd naar wat je van een gebeurtenis aan het einde van S4 vindt.
Gewoon kijken......ik moest wel ff doorzetten de eerste paar afleveringen maar daarna hooked!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben van plan om te beginnen met deze serie (zeker nadat ik 9.4 zag op IMDB)
Kan iemand uitleggen wat Breaking Bad zo goed maakt
Want pas als iemand hier met een vlammend betoog komt, wil jij de moeite nemen de serie te kijken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
waaromnietquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja dat kan ik wel, maar doe ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Omniej, er zijn al zoveel series en elk seizoen komen er nieuwe bij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Want pas als iemand hier met een vlammend betoog komt, wil jij de moeite nemen de serie te kijken?
Óf kijk hem gewoon en overtuig jezelf, of kijk hem niet.
Tja, ik kan er niet rouwig om zijn als jij niet bereid bent deze serie gewoon uit te proberen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Omniej, er zijn al zoveel series en elk seizoen komen er nieuwe bij.
Denk je dat ik ze allemaal ga bekijken voordat ik besluit om ze definitief te gaan volgen
Bedankt fwokker , meer vroeg ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:35 schreef fwokker het volgende:
Alles aan Breaking Bad is goed. Goed geacteerd, goede muziek, goede cinematografie, goed geschreven en als het erop aankomt retespannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |