quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:45 schreef Karina het volgende:
Een grote bak Tom & Jerry's zou niet gek zijn
quote:X: Mensen hier Kunnen we ook dit jaar weer gratis eten? op forum.fok.nl zijn benieuwd of jullie ook dit jaar weer een actie houden.
Hallo, ik ben Operator1. Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de online klantenservice van Just-Eat. Houd er rekening mee dat de responstijden kunnen variëren. U kunt ons eventueel ook bereiken op nummer 030-7440060. Waarmee kan ik u nu helpen?
Operator1:
Zou ik u helaas niet kunnen vertellen. Als u een mail wilt sturen naar Laurens Groenendijk naar blablablahierstondhetmailadresvanhem@justeat.nl kan hij u hier antwoord op geven
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:19 schreef Teoman het volgende:
Hollandse mentaliteit: Zolang het gratis is, is het goed!
Bezwaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:19 schreef Teoman het volgende:
Hollandse mentaliteit: Zolang het gratis is, is het goed!
Ja hoor, door te reageren heb ik officieel ene bezwaar ingediend.. TJeez het is dat ik ook graag gratis eet hoor..quote:
Doe eens normaal joh, vind je t gek dat ze geen actie doen als ze zulke reacties tegenkomenquote:[b]Op donderdag 27 oktober 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:[/b
[..]
mailen die lul!!
De mensen die het hele jaar door eten bestellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie betaalt al dat eten dan??
Ik hoop echt dat just eat (nog nooit besteld) beter is als thuisbezorgt. Alhoewel die toko er natuulk niks aan kan doen dat het eten echt niet te vreten wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:46 schreef JohnDDD het volgende:
Je betaalt het zelf doordat je vaker op die site gaat bestellen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:45 schreef Karina het volgende:
Een grote bak Tom & Jerry's zou niet gek zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |