Speel je met Dual-Shock?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Nober het volgende:
Eindelijk level 30 bereikt, inmiddels al brons behaald op Monza in de X2010!
Ja met dual shock! Ik was allang blij dat ik na mijn 1:09,6 ronde vervolgens met een 1:04,9 wist te finishen. Op de Nürburgring nog maar een keer gefinisht en ik kwam een halve seconden te kort voor brons! Mocht het niet lukken om drie bronzen te krijgen dan kan ik nog altijd 20 miljoen gaan sparen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Speel je met Dual-Shock?
Monza is 'makkelijk' te golden, goed je rempunt zoeken bij de eerste chicane, vroeg op gas en veel snelheid eruit. Dan die tweede chicane is cruciaal, die kan je aardig 'afsnijden'.
Lesmo's zijn vervolgens prima te doen, 3e links-rechts-links combinatie is even oefenen en dan komt het wel goed!
Ik heb al weken niet gespeeld, op A-spec nog steeds level 37 geloof ik...
Haha, dan valt het nog wel mee dat ik net acht keer de High Speed ring (40 laps in totaal) heb gereden om level 30 te halen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:
Nee kan je niet winnen.
En wees blij, hij staat nu tenminste altijd in dat ene lijstje auto's...
M'n huisgenoot heeft 3u lang de used-car dealership gerefreshed totdat 'ie eindelijk een keer voorbij kwam en ik hem kon kopen voordat dat gepatched was, gekkenwerk.
Ik heb alleen nog maar die 60 ronde endurance gedaan, wel gewonnen met 10 ronde's voorsprong in een Toyota 7 Race Car. Ik deed zo'n 13 ronde's met mijn banden (4 stops).quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:35 schreef Dutchguy het volgende:
Ronde 76 van de Indy Endurance. Ik ga op pos.1 de pit in met te veel snelheid, raak de barrier en leg mijn auto op zijn kant.![]()
Voordeel: nog steeds een kleine marge.![]()
Maar wat slijten die banden hard ook al heb je hard racing tyres.
Daar zul je veel plezier van gaan hebben, wat een bak.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
5 miljoen armer, een GT Formula rijker en de inlogbonus weer pleite.
Edit:
Dankzij die GT Formula ''Like the Wind'' gewonnen en een Minolta Toyota 88C-V Race Car '89 gewonnen.
Balen, vooral als je zo dichtbij bent. Als ik aan het sparen ben voor een auto moet ik trouwens die online dealer ook niet inkijken want dan ben ik ook zo weer een hoop credits kwijt.quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Verdomme, had ik 18 miljoen koopt m'n broertje zo'n Ferrari F1 2007 voor 10 miljoen die ik niet eens wil.Ik was juist aan het sparen voor de 20 miljoen.
Haha, ik moest er wel even om lachen, maar inderdaad heel kut. Kan het mij voorstellen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Verdomme, had ik 18 miljoen koopt m'n broertje zo'n Ferrari F1 2007 voor 10 miljoen die ik niet eens wil.Ik was juist aan het sparen voor de 20 miljoen.
Beter dat dan dat ie al in je garage stondquote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Maar is de Gran Turismo Formula niet de snelste auto in GT5 na de X2010?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar zul je veel plezier van gaan hebben, wat een bak.
Ik heb 25 gouden, ik heb bij de Superlicentie nog een gouden nodig (S2) maar ik ga verder niet echt meer proberen.quote:Op zondag 4 december 2011 09:20 schreef Odin83 het volgende:
Proberen jullie ook goud te halen bij alle licenses?
Ik kan zo slecht genoegen nemen met brons of zilver als er goud te behalen valt, maar het plezier van de gouden beker weegt bij lange na niet op tegen de frustratie die eraan vooraf gaat.
Ik kocht een F1 2010 Ferrari maar die kun je helemaal niet gebruiken in de A en B spec, weg 10 miljoen! Ik heb nog wel een snelle manier gevonden om geld te verdienen, 140000 (met 200% loginbonus) in 3 en een halve minuut, maar misschien kan het sneller?quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Heel goed mogelijk maar die Minolta Toyota kan er ook wat van. Zelf heb ik ook een voorkeur voor dit soort 'Le Mans' wagens.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar is de Gran Turismo Formula niet de snelste auto in GT5 na de X2010?
Afhankelijk van het circuit ben ik ik met de minolta sneller. Maar dat komt vooral omdat ik die GT formula niet zo goed in bedwang kan houden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk maar die Minolta Toyota kan er ook wat van. Zelf heb ik ook een voorkeur voor dit soort 'Le Mans' wagens.
Moet je eens NASCAR serie gaan doen zonder tractie control.quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het circuit ben ik ik met de minolta sneller. Maar dat komt vooral omdat ik die GT formula niet zo goed in bedwang kan houden.
Die NASCAR wagens zijn hel inderdaad, maar de formule wagens vind ik ook lastig.quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je eens NASCAR serie gaan doen zonder tractie control.
Ik heb de TC gebruikt zodat ik een race kon winnen, moet alleen nog die oval in die serie zien te winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die NASCAR wagens zijn hel inderdaad, maar de formule wagens vind ik ook lastig.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Balen, vooral als je zo dichtbij bent. Als ik aan het sparen ben voor een auto moet ik trouwens die online dealer ook niet inkijken want dan ben ik ook zo weer een hoop credits kwijt.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, ik moest er wel even om lachen, maar inderdaad heel kut. Kan het mij voorstellen.
Achja speel het spel toch nog amper. B-Spec al heel lang level 40 en met A-Spec ben ik blijven steken op 33 ofzo. Kan elke wagen kopen die ik wil, dus uitdaging is er voor mij wel uit.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ie al in je garage stondmaar evengoed balen! op zo'n moment is een B spec driver wel handig.
Klopt het overigens dat er voor time trial geen world records worden bijgehouden in GT5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |