quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
komkommer! Goed dat je het zegt! Wij eten spinazietaart en daar zouden we komkommersalade bij maken. Spinazietaart is klaar, komkommer helemaal vergeten dus dat ga ik nu gauw maken
quote:
Gehaald bij de superquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Gehaald, zelfgemaakt, uit gegeten?
Vanaaf nog niet aan me besteed, het broodje krabsalade viel nog wat zwaar. Dadelijk maar eens een soepje proberen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gehaald bij de superMaar best te doen
Ja, maar er kon niemand mee naar shabuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Sinds ik Shabuheb ontdekt heeft supermarktsushi voor me afgedaan.
Acherrum!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar er kon niemand mee naar shabu
Ga je toch alleen? More for you.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar er kon niemand mee naar shabu
Onbeperkt eten he, dus dat more for me gaat niet echt opquote:
My name is Qwea and I would like to fuck you.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:45 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
My name is Sting and I approve of this topic
Normaal heb ik ook peildata waarop de kachel aangaat. Maar toen hij aan het begin van de maand zelf bedacht te gaan stoken vond ik het prrrrima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef tombolafan het volgende:
En ik had het plan om pas in november mn kachel aan te doen maar misschien toch maar eerder
Was ziek gisteren. Maar vandaag gaat het alweer een stuk beter.quote:
Fijn dat er iets aan gedaan wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook peildata waarop de kachel aangaat. Maar toen hij aan het begin van de maand zelf bedacht te gaan stoken vond ik het prrrrima.![]()
Dinnetje belt net: op haar werk zit een schuwe moederpoes met kittens. Moeder laat zich nauwelijks zien, één van de kittens (ongeveer 5 weken oud schat ik) is heel aanhankelijk en was de laatste dagen heel veel aan het miewen. De rest van het nestje is al een week niet meer gesignaleerd.
Collega's zeiden 'dat de natuur het zelf regelt' en 'het wel in orde komt'.Gelukkig kon zij het niet meer aanzien dus belde mij voor advies. Uitkomst: ze gaat vanavond nog de dierenambulance bellen, hopelijk weer wat nieuwe opvangertjes voor Redcat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook peildata waarop de kachel aangaat. Maar toen hij aan het begin van de maand zelf bedacht te gaan stoken vond ik het prrrrima.![]()
Dinnetje belt net: op haar werk zit een schuwe moederpoes met kittens. Moeder laat zich nauwelijks zien, één van de kittens (ongeveer 5 weken oud schat ik) is heel aanhankelijk en was de laatste dagen heel veel aan het miewen. De rest van het nestje is al een week niet meer gesignaleerd.
Collega's zeiden 'dat de natuur het zelf regelt' en 'het wel in orde komt'.Gelukkig kon zij het niet meer aanzien dus belde mij voor advies. Uitkomst: ze gaat vanavond nog de dierenambulance bellen, hopelijk weer wat nieuwe opvangertjes voor Redcat.
Hopelijk worden ze snel gevangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Koffers??? ik kom met een verhuiswagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ziek gisteren. Maar vandaag gaat het alweer een stuk beter.
Heb je je koffers al gepakt?
Als ie te snel werkt val je af jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hopelijk worden ze snel gevangen
[..]
Koffers??? ik kom met een verhuiswagen.
Ik heb nog niks ingepakt de hele dag gewerkt zit er een supermarkt in de buurt?
Za komen ze tussen 08:00 en 10:00 om de schoorsteen te vegen![]()
Als je schildklier te snel werkt val je toch af?
Moederloze kittens die net-aan zelf eten? Gezien mijn recente ervaringen begin ik er niet aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat je vriendin wel de dierenambulance belt. Wil jij ze opvangen?
Denk je er wel aan dat het huisje niet heel groot is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hopelijk worden ze snel gevangen
[..]
Koffers??? ik kom met een verhuiswagen.
Ik heb nog niks ingepakt de hele dag gewerkt zit er een supermarkt in de buurt?
Za komen ze tussen 08:00 en 10:00 om de schoorsteen te vegen![]()
Als je schildklier te snel werkt val je toch af?
In orde komen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |