abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103288112
Ik heb de afgelopen dagen zoveel getwijfeld, dan had ik weer besloten om het niet te doen, maar had ik het zo moeilijk met dat besluit dat ik het toch weer wilde proberen. Gisteren meer dan 20 emails gewisseld met de contactpersoon, maar de twijfels bleven. En ik heb geleerd: bij twijfel niet doen. Vooral niet voor R.
And so the lion fell in love with the lamb
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 17:50:23 #252
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103288278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo , knijnenhok staat bij mn broertje in de auto!
Met een losse ren erbij nog, en een huisje, en twee zakken zaagsel en weet ik veel wat allemaal.
20 euro all in, stond net op mp, meteen gemaild, hij is het meteen gaan halen :D *O*
Ah, voor mr. Sonic? Gaat ie goed? O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 17:53:36 #253
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103288406
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel getwijfeld, dan had ik weer besloten om het niet te doen, maar had ik het zo moeilijk met dat besluit dat ik het toch weer wilde proberen. Gisteren meer dan 20 emails gewisseld met de contactpersoon, maar de twijfels bleven. En ik heb geleerd: bij twijfel niet doen. Vooral niet voor R.
Ach lieverd, dikke :* :* :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 18:03:22 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103288785
Bamba, wat moeilijk om zoiets te beslissen, zeker als je zo weg bent van dat beestje. Huil maar even lekker uit joh :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103288934
En hier is 'ie dan toch:

pi_103289011
Сode: _Щ-

De sjtsj laat 'ie niet zien als ik 'm edit :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 18:09:17 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103289015
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En hier is 'ie dan toch:

[ afbeelding ]
Hij is een tikje rafelig :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103289140
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hij is een tikje rafelig :+
Een echte smileymaker moet 'm natuurlijk even editen ;)
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 18:14:28 #259
43556 miss_dynastie
pi_103289200
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
Wat moeilijk, maar wel het verstandigst, als je zo twijfelt :*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:12:44 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103291643
:).
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_103292223
Blegh mijn dementerende oma wordt mijn inziens nu best slecht. Vaak als ik haar bel heeft ze geen zin om te koken en gaat ze maar een kopje soep nemen. Ik dacht altijd zo'n maaltijdsoepzak van Unox, nu blijkt dat ze gewoon cup a soup neemt als avond eten en meer niet. 100 Kcal...
Ze woont 3 uur reizen van me vandaan dus het is voor mij niet makkelijk om iets te doen of haar in de gaten te houden. Ik bel haar wel elke week minstens 1 keer. Ik vertel wel aan de familie dat het minder gaat naar mijn idee, maar er gebeurt niks -O-
pi_103292356
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef Oognip het volgende:
Blegh mijn dementerende oma wordt mijn inziens nu best slecht. Vaak als ik haar bel heeft ze geen zin om te koken en gaat ze maar een kopje soep nemen. Ik dacht altijd zo'n maaltijdsoepzak van Unox, nu blijkt dat ze gewoon cup a soup neemt als avond eten en meer niet. 100 Kcal...
Ze woont 3 uur reizen van me vandaan dus het is voor mij niet makkelijk om iets te doen of haar in de gaten te houden. Ik bel haar wel elke week minstens 1 keer. Ik vertel wel aan de familie dat het minder gaat naar mijn idee, maar er gebeurt niks -O-
-O-

oude mensen hebben wel minder calorieën nodig he, mijn oma at ook niet veel maar als je de hele dag alleen op de bank zit gebruik je natuurlijk geen 2000 calorieën per dag. Maar het is niet goed als ze geen zin meer heeft in eten enzo, is iets van tafeltje dek je geen mogelijkheid?
♥ scars make us who we are ♥
pi_103292713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:27 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

-O-

oude mensen hebben wel minder calorieën nodig he, mijn oma at ook niet veel maar als je de hele dag alleen op de bank zit gebruik je natuurlijk geen 2000 calorieën per dag. Maar het is niet goed als ze geen zin meer heeft in eten enzo, is iets van tafeltje dek je geen mogelijkheid?
Oude mensen hebben inderdaad minder nodig, maar nu eet ze wel erg weinig. Sowieso at ze altijd maar 2 boterhammetjes per dag en 's avonds kookte ze altijd wel goed, aardappels groente vlees. Nu heeft ze bijna altijd als ik bel geen zin om te koken en voert ze de rest van de dag ook niks uit. Eerst ging ze vaak op visite of even naar de stad of een stukje fietsen met een vriendin. Nu zit ze maar te zitten en zich te vervelen.
Als ik begin over het niet goed eten van haar zegt ze dat ze elke dag kookt en goed eet, alleen vandaag had ze geen zin. Tafeltje-dekje wil ze dus ook niks van weten 'want ze kan zelf wel koken'. Net als dat ze denkt dat ze nog helemaal prima in orde is...
pi_103292812
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oude mensen hebben inderdaad minder nodig, maar nu eet ze wel erg weinig. Sowieso at ze altijd maar 2 boterhammetjes per dag en 's avonds kookte ze altijd wel goed, aardappels groente vlees. Nu heeft ze bijna altijd als ik bel geen zin om te koken en voert ze de rest van de dag ook niks uit. Eerst ging ze vaak op visite of even naar de stad of een stukje fietsen met een vriendin. Nu zit ze maar te zitten en zich te vervelen.
Als ik begin over het niet goed eten van haar zegt ze dat ze elke dag kookt en goed eet, alleen vandaag had ze geen zin. Tafeltje-dekje wil ze dus ook niks van weten 'want ze kan zelf wel koken'. Net als dat ze denkt dat ze nog helemaal prima in orde is...
Oh dat is wel balen -O- mijn oma wilde er ook niet aan maar toen het eenmaal kwam vond ze het toch wel erg fijn. Het hoeft natuurlijk ook niet elke dag, maar als er een aantal keren per week wat komt misschien dat ze het dan wel wil? Dan is het gewoon voor de dagen dat ze niet wil koken of geen zin heeft.
♥ scars make us who we are ♥
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 19:38:59 #265
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103292867
Dat klinkt niet goed Oognip :N . Wanneer heb je haar voor het laatst gezien, en is ze afgevallen? Want wie weet eet ze voor haar verbruik wel voldoende. Maar dan nog, het klinkt alsof ze het zelf al opgegeven heeft... ;(
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 19:41:20 #266
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103292999
Krak! :Y)

Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_103293378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef Barbaaf het volgende:
Dat klinkt niet goed Oognip :N . Wanneer heb je haar voor het laatst gezien, en is ze afgevallen? Want wie weet eet ze voor haar verbruik wel voldoende. Maar dan nog, het klinkt alsof ze het zelf al opgegeven heeft... ;(
Ik heb haar begin september gezien, maar toen is me niet opgevallen dat ze is afgevallen. Toevallig ga ik aanstaande zaterdag weer naar haar toe dus dan zal ik even zien of ze is afgevallen.
En mm misschien heb je wel gelijk en is ze blij als tafeltje-dekje uiteindelijk toch komt.
Mijn vader heeft laatst al eens de huisarts gebeld om aan te geven dat ze begint te dementeren. De huisarts wil graag dat mijn oma naar hem toe gaat om te kijken of ze hulp nodig heeft en welke, maar ja dat wil ze niet want er is niks aan de hand.
Lastig zo.
pi_103293432
Mooie eendjes + foto's baaf :)
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 20:13:00 #269
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103294569
Neem wat lekkers voor haar mee als je zaterdag gaat, misschien dat ze dan zelf ook meer zin in eten krijgt.
pi_103294950
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb haar begin september gezien, maar toen is me niet opgevallen dat ze is afgevallen. Toevallig ga ik aanstaande zaterdag weer naar haar toe dus dan zal ik even zien of ze is afgevallen.
En mm misschien heb je wel gelijk en is ze blij als tafeltje-dekje uiteindelijk toch komt.
Mijn vader heeft laatst al eens de huisarts gebeld om aan te geven dat ze begint te dementeren. De huisarts wil graag dat mijn oma naar hem toe gaat om te kijken of ze hulp nodig heeft en welke, maar ja dat wil ze niet want er is niks aan de hand.
Lastig zo.
En wat is er mis mee dat een huisarts even zelf een huisbezoek brengt aan een patiënt? Lekker makkelijk klinkt dat van hem, alsof je oma erom zou vragen. Juist voor deze groep mensen is de HUISarts uitgevonden. Die komt op vraag maar ook ongevraagd.
Moeilijk hoor, zo'n kwetsbare mensen die je het liefste onder je arm wil meepakken en vertroetelen. Maar hun zelfstandigheid is ook zo waardevol. Hopelijk accepteert ze er binnenkort ook een beetje hulp bij.

Bamba. :*

En ik meende vroeg thuis te zijn van het werk..... net binnen. :') Maar ach, op één maaltijdsalade kan ik blijkbaar ook prima overleven, ik had deze week graag meegedaan aan de dieetclub. :P Dadelijk nog een kopje zelfgemaakte soep en ik zit weer vol voor vandaag. Morgen hoef ik gelukkig pas om 4 uur aan de bak, kan ik bijslapen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103294977
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
Neem wat lekkers voor haar mee als je zaterdag gaat, misschien dat ze dan zelf ook meer zin in eten krijgt.
Als ze visite heeft die blijft eten gaan we altijd lekker uiteten bij de Chinees bij haar aan de overkant :P dus dat komt helemaal goed :9

Van mijn vader krijg ik zo'n reactor: 'het is haar eigen poces en haar eigen leven, probeer je niet druk te maken'. Pfff
pi_103295085
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Als ze visite heeft die blijft eten gaan we altijd lekker uiteten bij de Chinees bij haar aan de overkant :P dus dat komt helemaal goed :9

Van mijn vader krijg ik zo'n reactor: 'het is haar eigen poces en haar eigen leven, probeer je niet druk te maken'. Pfff
Misschien wil hij het nog niet helemaal inzien dat je oma achteruit gaat?
Zou een eetclubje iets voor haar zijn? Doen ze vaak in een verzorgingshuis (of buurthuis). Heeft ze aanspraak én een goede maaltijd. En is de stap naar een toekomstige verhuizing ook wat kleiner.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103295909
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien wil hij het nog niet helemaal inzien dat je oma achteruit gaat?
Zou een eetclubje iets voor haar zijn? Doen ze vaak in een verzorgingshuis (of buurthuis). Heeft ze aanspraak én een goede maaltijd. En is de stap naar een toekomstige verhuizing ook wat kleiner.
Dat lijkt een goed idee maar als ik zoiets opper of dat het misschien leuk is om dagbesteding te hebben met mensen van haar leeftijd maar daar wil ze niet aan. Ik denk dat ze er niet aan toe wil geven omdat ik denk dat het een stukje inleveren is voor haar en daar wil ze nog niet aan.

En dat mijn vader het nog niet in wil zien heb ik ook al gedacht, maar volgens hem ziet hij wel in dat ze dement wordt maar hij vind het blijkbaar niet erg genoeg.
De vrouw van mijn vader heeft dementie bij haar eigen moeder meegemaakt en zij gaf een paar maanden geleden aan dat ze vindt dat mijn oma meer hulp nodig heeft en toch wordt er niks gedaan.
Ik vind het zo rot voor mijn oma dat het nu zo gaat. Ze wil niet worden als aar moeder roept ze heel vaak (die was heel dement). Mijn oma kwam ook altijd 1 weekend per maand bij mijn vader voor de gezelligheid maar dat is de laatste jaren helemaal over. Terwijl hij elke week bij zijn demente schoonmoeder op bezoek ging. Dat laatste is lief van hem maar da eerste vind ik onverdiend. Oma zegt vaak dat ze eenzaam en down is en dat weet hij.
pi_103298678
Lalalalala Socks heeft haar hoektandjes gewisseld! *O* nu heeft ze weer twee hoektandjes boven :)
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 21:29:37 #275
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103298917
Dus toch geen vierhoektandsafwijking :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')