Mag je helemaal houden.quote:
In de Bijlmer schijnt de zon, voor het eerst vandaag. Gelukkig ga ik zo een stuk jouw kant opquote:
Jezus...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, op de foto's was al te zien dat het geheel er niet fraai uitziet. Alles zit los, en is verder gaan wijken.
Eigenlijk zou er dus een nieuwe operatie moeten volgen, maar dat durven ze niet aan (ik ook niet)
De operatie is veel ingrijpender dan de vorige en duurt ook veel langer dan 4 uur, dus kan niet met ruggenprik. Mijn been moet dan ook ingekort worden, omdat hij van alles moet wegbikken. Hij is vreselijk bang voor botinfectie, omdat de wonden zo slecht genezen. Ook is het maar de vraag of de operatie dit keer wel succes heeft, dat betwijfeld hij ook. We gaan dus eerst maar weer naar de orthopeed, maar de chirurg vertelde dat dat zeker geen comfortabele schoen zou worden. Ik weet het dus even niet, en hoop dat het niet nog veel meer gaat wijken. Maar dit is dus waarschijnlijk as good as it gets. Je hoopt toch altijd het beste. Maar lopen, wandelen enz. word hem dus niet meer. De pijn komt omdat het bot nu over het bot schuurt, omdat de enkel niet gefixeerd is. Gewoon maar doorgaan met de tramadol dus. Ik doe 's nachts geen oog dicht van de pijn.
Tja, ik had het denk ik toch nog iets te optimistisch in mijn hoofd.quote:
Tja, wie weet, kunnen meneer Indaha en ik nog eens samen gaan zaklopen. De kapotte onderdeeltjes in de zak....en rennen maar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Strega en meneer Indaha, wat een @$*!_@$*@_$*@_) berichten zeg
Ja dat zal me een schouwspel wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, wie weet, kunnen meneer Indaha en ik nog eens samen gaan zaklopen. De kapotte onderdeeltjes in de zak....en rennen maar.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:03 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Cat weer beter?
En eenvoor alle nare berichten (heb niet helemaal bijgelezen dus voor iedereen die het nodig heeft)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef Oognip het volgende:
Muis heeft net zijn jaarlijkse inenting gehadhij is helemaal goed gekeurd en hoeft maar 600 gram af te vallen
Mooie foto Multiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |