Meer is het ook niet. Het is wrs veel dunner dan de jeans zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hem daar rechtsboven de broek. Staat een hoop onzin op hoe tof denim wel niet is.
Ja, voor eventuele reparatie vertelde een vermeende denimexpert mij ooit. Maargoed, hij kende het merk APC niet, dus of ik diegene moet geloven..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarvoor is trouwens die losse swatch denim die aan nieuwe nudies vastzit? Tegen crotchrip?
Naiiis. Alleen jammer dat de rest van het broekje niet zo spectaculair is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef bokkepoot het volgende:
Holy mother..Deze whiskers![]()
![]()
![]()
http://www.superfuture.co(...)3635&postcount=15465
Ja... En nee. Ik wil niet direct zeggen dat het geen zuivere koffie is, maar ik vind het maar merkwaardige whiskers. Desalniettemin mooie wear in het topblock.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef bokkepoot het volgende:
Holy mother..Deze whiskers![]()
![]()
![]()
http://www.superfuture.co(...)3635&postcount=15465
Ik kan het verschil tussen mijn spijkerbroeken ook voelen zonder te kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef skit het volgende:
wie heeft er wedden dat ik het kan gezien? zapte toen net even langs
was een man die geblinddoekt spijkerbroeken herkende
Als die vent serieus ook al mijn broeken zou herkennen zou hij er 1 mogen hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:37 schreef skit het volgende:
ja ik mijn eigen ook wel, maar niet als ik een paar willekeurige voor mijn neus krijg
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik kan het verschil tussen mijn spijkerbroeken ook ruiken zonder te kijken![]()
Er zijn voldoende goedkope raws... Maar niks in de prijsklasse waarin je STF-jes vallen, denk ik. Tenzij je ergens wat in de sale zou kunnen scoren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar even serieus jongens. Is er voor zo'n lange slungel als ik nog een goedkope raw broek?Aangezien het bijna zover is dat ik weer een nieuwe broek moet kopen
![]()
En nu niet gelijk weer over andere dingen gaan praten.
Nee ik verwacht ook geen 50 euro, maar onder de 150. En dan wel lang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Er zijn voldoende goedkope raws... Maar niks in de prijsklasse waarin je STF-jes vallen, denk ik. Tenzij je ergens wat in de sale zou kunnen scoren.
Dit inderdaad, veel merken zijn er gewoon niet in jouw lengtemaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef M1stral het volgende:
[..]
Er zijn voldoende goedkope raws... Maar niks in de prijsklasse waarin je STF-jes vallen, denk ik. Tenzij je ergens wat in de sale zou kunnen scoren.
30waist toch? en lengte 36 of langer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik verwacht ook geen 50 euro, maar onder de 150. En dan wel lang.
STF is 32 waist en 36/38 lengte. (31 waist kan ik ook hebben)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
30waist toch? en lengte 36 of langer?
Frieze en Drentse combinatie hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit inderdaad, veel merken zijn er gewoon niet in jouw lengtemaat.
Had je niet wat meer klappen op je hoofd kunnen krijgen vroeger i.p.v. schoppen onder je kont?
Bad combo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Frieze en Drentse combinatie hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |