Wat een klote streekquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Update over mijn Wolverines:
ze zijn gejat toen ik met een maatje mee zaalvoetballen was. Exact een week in mijn bezit.
Zo gast, dat is zuur. Marktplaats e.d. maar in de gaten houden, lijkt me?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
ze zijn gejat toen ik met een maatje mee zaalvoetballen was. Exact een week in mijn bezit.
Zwaar balen, kansloze mensen altijd die jatten in een sportcomplex.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef leppeh het volgende:
Nog een update over m'n Big John, het zijn grote foto's dus klik de spoiler op eigen risico aanIn totaal een mb of 20.
Seht gut aus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De dief was een connaisseur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zal er op blijven letten, je weet nooit. Maarja,
die gozer waar ik mee was had air max aan.Ik dacht dat dat veel populairder was bij stelend Nederland. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tooee maar weerquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Bedankt voor de reacties ieder,
maar even verder sparen voor een nieuw exemplaar. Ouders betalen nu mee. Cordovan shell leather zou wel fijn zijn. <3
Haha, dan zou je ook altijd een natte broek moeten hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dus je zit een paar liter water mee te zeulen dan?
Een beetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Maar het volume bljft niet gelijk want de dichtheid neemt toe. Of laat ik hier erg mijn alpha kant zien?
Ik word hebberig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Teaser voor mijn 21(23oz)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat er al een tijdje op. Zijn al redelijk door de voorraad heen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)-glow-dark-selvedge/
Hoe ze hem hebben gekregen is mij een raadsel maar ze hebben hem![]()
Heb ik de 003 versie van aangehad in TdN. Is idd erg nice. Denim voelt ook erg nice.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef bokkepoot het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze ook wel nice vind..
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=27125
Maar ik heb een beetje een zwak voor donkere broeken met donkere stiksels
Geluk bij ongeluk dat mijn studentenrekening erg laag staat dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik de 003 versie van aangehad in TdN. Is idd erg nice. Denim voelt ook erg nice.
Daarnaast heb je erg weinig broeken, dus is het ook echt nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geluk bij ongeluk dat mijn studentenrekening erg laag staat dus
Nee, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet, onnodige uitgave, onnodige uitgave...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)-glow-dark-selvedge/
Hoe ze hem hebben gekregen is mij een raadsel maar ze hebben hem![]()
Waar bedoel je? TdN of bij Cali?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
Ik heb VIP korting daar, 20% off fapfap
maar ik houd het voorlopig bij Samurai. gvd wanneer komen die black nights!>
Lekker. Dan zou een 201 voor erbij een stuk prijsgunstiger zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
Cali
Is zo'n +50 euro off. Een 701 is dan rond de 200 euro ex shipping ofcourse
Jep, zieke broek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Brummi3_NL het volgende:
iemand nieuwe momo release voorjaar 2012 al gezien
0702
Ekte momo
met Blue weft Black warp
ala MomoXContext grand indigo
maar dan Vintage label
Unsanforized en al
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn h&m raw is een beetje paars geworden.Wel vet kleurtje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou ook liever een 02 fit zien.
Niet dat m'n 0701 klote zit
maar zou ook wel een wat ruimere fit momo willen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Brummi3_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou ook liever een 02 fit zien.
Niet dat m'n 0701 klote zit
maar zou ook wel een wat ruimere fit momo willen