Van Nudies zijn er veel neppe, maar als je de foto's vergelijkt van de ofifciele site met die neppe, dan zie je dat die neppe gewoon lelijker zijn. En naar de feedback kijken van een verkoper kan ook wel werken als die veel heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:32 schreef electrocrash het volgende:
Ok thanks, hoe herken je de originals? Niet in bulken verkocht?
Geen geld voor een nieuwe STF? Gast, waar gaat jouw geld heen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF is echt helemaal afMaar ik heb geen geld voor een nieuwe broek (Draag hem al vanaf november vorig jaar
)
Huur, eten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen geld voor een nieuwe STF? Gast, waar gaat jouw geld heen?
Hmm balen. Geen sponsoren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Huur, eten.
Arme student enzo.
En een maatje kleiner!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Minder bier en minder eten = nieuwe stf.
Volgens mij had Hal dezelfde besteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
LVC 1947 Pipebender, als afwisseling voor al m'n dry's
Zodra ik hem binnen heb maak ik wel ff wat fitpic's..
Ik wil wel een euro doneren hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die hoop ik natuurlijk hier te vnden
[..]
Hehe Inderdaad kan ik straks 30/38 aan
Ik heb nu een 32/38 met riem, anders zakt hij af. 31/38 kan ik ook aan, maar na zit het zo krap bij mijn kruis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik wil wel een euro doneren hoor.
En een 30/38 is wel bizar inderdaad, dan wordt ie 28/36 ofzo na shrink.
De indigo zal er max uitbloeden en als je weinig fades hebt zal die alleen lichter worden (vintage fade).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef Nezhi het volgende:
Als ik mijn nudie nu in de wasmachine gooi, en op 95 graden was, wordt die dan een stuk lichter of maakt de temperatuur geen bal uit
Hij is juist zeer nicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik bedoel normaal ziet het er nog wel cool uit, maar dit is gewoon bagger geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gat op de eerste foto komt omdat ik mijn longboard altijd per ongeluk tegen mijn broek aan houd, en dan schuurt het griptape er langs.
Dusss
Een beetje als de STF van DutchErrorist zonder de honeycombs?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De indigo zal er max uitbloeden en als je weinig fades hebt zal die alleen lichter worden (vintage fade).
Neen ik had de pitchfork 2.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Volgens mij had Hal dezelfde besteld.
Ah nee johquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hij is juist zeer nice
Ik wil je wel 10euro sponsorenAls er nog een paar zijn dan heb je zo een nieuwe STF501
Ja, tenzij je waist niet strak zit en je deze nog aan kan na het soaken (ga uit van een goede inch shrinkage)... Dan zou je zonder iets tussen de waist kunnen soaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Analoog het volgende:
Momo is gehemmed. Ik denk dat ik maar meteen ga soaken aangezien ik dan meteen de shrinkage eruit heb. Gewoon in een bad/kuip leggen voor een half uurtje/uurtje, iets tussen de waist doen en dan laten drogen toch?
Bok en ik sowiesoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:54 schreef M1stral het volgende:
Iets anders... Iemand ervaring met Obbigood?
Ben hier ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn er geen leerbewerkers in NL die zulke dingen kunnen eigenlijk? Zo'n riem bv is toch niet heel moeilijk om te maken lijkt me. Of is dat leer niet te krijgen hier?
Bij m'n Momo heb ik inderdaad gezorgd dat hij netjes zit zoals ik wil (recht en niet te breed), en die laat ik ook zo zitten, maar m'n ALD was de eerste broek welke ik cuffte, en dan maak je weleens foutjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:21 schreef don-diablo het volgende:
Dat is lastig met cuffen idd. Ik zorg er voor dat ik de cuff recht zet en zo een tijdje laat staan om te vormen, steeds ee beetje wrijf en dan opbouw met dragen. Je kunt het proberen.
Kan het misschien niet gestreken worden?
Denk dat hij er met soaken wel uitgaat, ik bedoel, een niet eruit te strijken vouw in een overhemd of iets dergelijks gaat er na het wassen ook gewoon uit. Enige probleem is, dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ik ook bij mijn petit standard, ik
Heb hem nu maar 2 keer gecuffed met een veel kleinere cuff omdat ie steeds weer terugwrijft naar hoe de cuff eerst zat. Denk niet dat er een oplossing voor is als die cuff er al goed ingesleten is
Zal er van het weekend wel eens voor gaan zitten, zit nu op m'n werk. Ze vinden me al een rare snuiter met m'n broeken, en onder werktijd constant aan m'n cuff zitten plukken gaat dat niet verbeteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:50 schreef don-diablo het volgende:
Dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan blijkbaar. Wel vreemd, maar bij mij is het ook niet in een dagje klaar hoor.
Lekker boeiend.. Mijn collega's zien dat ook wel eens. Of dat ik weer meer over m'n broek ga wrijven en m'n nagels vervolgens blauw zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zal er van het weekend wel eens voor gaan zitten, zit nu op m'n werk. Ze vinden me al een rare snuiter met m'n broeken, en onder werktijd constant aan m'n cuff zitten plukken gaat dat niet verbeteren.
Collega: "Waarom zit je zo over je broek te wrijven?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. Mijn collega's zien dat ook wel eens. Of dat ik weer meer over m'n broek ga wrijven en m'n nagels vervolgens blauw zijn.
Je vergeet lolwhut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Collega: "Waarom zit je zo over je broek te wrijven?"
Jij: "Omdat ie zo lekker fluffy is!"
Collega: "__?!"
Die van mij niet, en ik ga ook echt niet meer m'n best doen om ze het wel te laten begrijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je vergeet lolwhut?maar ze begrijpen het inmiddels wel een beetje.
Je hebt geen billen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn broek zakt altijd van mijn reet af ondanks strakke broek en ondanks strakke riem. Hoe is dit mogelijk!
Dit kan gewoon echt niet. Als één van de twee strak genoeg zit, dan kan hij niet afzakken. Mijn broek zakt wel vaak een beetje af, maar dat komt omdat ik precies tussen twee gaatjes van m'n riem inval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn broek zakt altijd van mijn reet af ondanks strakke broek en ondanks strakke riem. Hoe is dit mogelijk!
Squats.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |