linkje naar het topic aub, anders moet ik zelf zoeken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
verzin je eigen tactiek
Lui beest hij staat stickyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
linkje naar het topic aub, anders moet ik zelf zoeken.
Daar kwam ik net pas achterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lui beest hij staat sticky
idd, ik heb op je gestemd omdat SwJ is baas (Ik typ het lekker goed)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat men mij hier miste.
Je had me toch gefriend/foed (what ever)? Ex 2e NK koker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En. Ja, ik ga een award winnen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je had me toch gefriend/foed (what ever)? Ex 2e NK koker?Te wageningen.
Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En. Ja, ik ga een award winnen.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je had me toch gefriend/foed (what ever)? Ex 2e NK koker?Te wageningen.
klopt, toch kan ik je berichtjes lezen wanneer ik op het doorzichtige bannertje klik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En. Ja, ik ga een award winnen.
Jij hebt straks in ieder geval een titel op je naam![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef utopie het volgende:
[..]
klopt, toch kan ik je berichtjes lezen wanneer ik op het doorzichtige bannertje klik.
Jij hebt straks in ieder geval een titel op je naam
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat men mij hier miste.
Dat bedoel ik. Iemand moet die puisterige pubers in ONZ de wijze lessen van het leven bijbrengen. En dat lukt jou nooit in je eentje; daar zijn ze té hardnekkig dom voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]De eer!
[..]altijd. Men heeft immers wijze lessen nodig
Exact!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Iemand moet die puisterige pubers in ONZ de wijze lessen van het leven bijbrengen. En dat lukt jou nooit in je eentje; daar zijn ze té hardnekkig dom voor.
Heb ik nog iets gemist in de tussentijd? Interessante bans? Bloederige rellen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Iemand moet die puisterige pubers in ONZ de wijze lessen van het leven bijbrengen. En dat lukt jou nooit in je eentje; daar zijn ze té hardnekkig dom voor.
Heb ik nog iets gemist in de tussentijd? Interessante bans? Bloederige rellen?
Sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, geen haat jegens deze baas, of Ome Hork komt je anus even bleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |