Daarentegen wint Vuijsters.quote:
Echt werkelijk waar schandaligquote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef borisz het volgende:
Judo staat niet op het programma in de middagshow van studio sport.
Elmont, Bosch en Bolder nog in de kwart, Henkie al door naar de halve. Verder waren Uilenhoed en Verkerk 5e.quote:
Maar toen Mart aan het begin van de uitzending de onderwerpen doornam, zat daar geen judo tussen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:57 schreef franklop het volgende:
Op TT staat er wel dat er in middaguitzending studio sport Judo is
[ afbeelding ]
Grijpen naar de benen in eerste instantie, maar ik vind het echt nergens op slaan, want daar leek het niet eens op. Het was duidelijk in tweede instantie pas.quote:
Daarom ook. Ik dacht in eerste instantie dat het ging om het eventueel verhogen van de score van yuko naar waza-ari, want Ono belandde echt voor een deel op haar rug, maar dit had ik absoluut niet zien aankomen. Het was ook absoluut niet grijpen naar het been als eerste actie en zelfs niet eens als tweede. Ze stuurde haar gewoon helemaal door.quote:Op zondag 20 november 2011 15:00 schreef borisz het volgende:
Ook in de herhaling is het geen hansukomake waard
Eerst fantastisch bij een worp weggedraaid. En dan op het einde met het publiek er mooi achter netjes geworpen. Klasse!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |