abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103346742
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Allemaal leuk, maar dan blijft dat toch de schuld van Android?

Ik zou liever zien dat het wat uniformer wordt. Denk ook dat mijn volgende telefoon wel een iOS of WP7-telefoon zal zijn.

Ik wil gewoon dat het goed werkt, boeit mij het dat het leger er een kernel voor maakt of dat ik er een mediaspeler van kan maken.
Was maar een voorbeeld hoor, maar doe je best maar hoor want ik zou er persoonlijk helemaal gek van worden als een bedrijf bedenkt voor mij wat ik moet gebruiken en dergelijk.

Je mag geen SD card in je telefoon want je moet via ons 8gb extra voor 100euro kopen! of je mag geen keyboard naar wens installeren. (kan nog wel even doorgaan)

Android zal alleen maar blijven groeien doordat iedereen het kan ontwikkelen, autoradio's en het komt ook in vliegtuig stoelen.

En als je denkt dat een bedrijf je telefoon niet zal updaten zou ik er sowieso niet aan beginnen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103349218
Plus heel veel gebruikers updaten nooit of alleen als ze er niet onderuit komen. Maar dit neem ik zelf geen genoegen mee, is ook geen excuus.

Mijn broer update zijn galaxy soms een keer in de 6 maanden, had laatst nog gevraagd en had nog 2.2.3 er opstaan maar hij is er blijkbaar tevreden mee.

Gelukkig hebben de meeste grote bedrijven ota-updates.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103349730
Ik wil graag deze game downloaden:
http://koreangamers.com/2(...)ab-sonic-on-android/

alleen krijg dan de foutmelding dat deze game niet beschikbaar is in Nederland. Is er een manier om hem alsnog te downloaden?
pi_103349758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Was maar een voorbeeld hoor, maar doe je best maar hoor want ik zou er persoonlijk helemaal gek van worden als een bedrijf bedenkt voor mij wat ik moet gebruiken en dergelijk.

Je mag geen SD card in je telefoon want je moet via ons 8gb extra voor 100euro kopen! of je mag geen keyboard naar wens installeren. (kan nog wel even doorgaan)

Android zal alleen maar blijven groeien doordat iedereen het kan ontwikkelen, autoradio's en het komt ook in vliegtuig stoelen.

En als je denkt dat een bedrijf je telefoon niet zal updaten zou ik er sowieso niet aan beginnen.
Daarom kies je ook een OS dat goed werkt, en niet een waar je zelf nog vanalles aan moet veranderen voor het goed of fijn werkt.

Ik vind die Sense-interface van HTC ook de enige fijne interface op Android. Touchwizz is echt verschrikkelijk lelijk en het voegt niks toe.

En ja, een iPhone is duur, daarom overweeg ik ook WP7, wat het beste van twee werelden lijkt. Nog nooit mee gewerkt overigens, dus of het ook echt fijn werkt weet ik niet. Het loopt iig soepel, iit Android.
pi_103353147
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daarom kies je ook een OS dat goed werkt, en niet een waar je zelf nog vanalles aan moet veranderen voor het goed of fijn werkt.

Ik vind die Sense-interface van HTC ook de enige fijne interface op Android. Touchwizz is echt verschrikkelijk lelijk en het voegt niks toe.

En ja, een iPhone is duur, daarom overweeg ik ook WP7, wat het beste van twee werelden lijkt. Nog nooit mee gewerkt overigens, dus of het ook echt fijn werkt weet ik niet. Het loopt iig soepel, iit Android.
Je overweegt maar een eind weg maar dat Android niet soepel loopt is onzin.
pi_103353539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Je overweegt maar een eind weg maar dat Android niet soepel loopt is onzin.
Kom op zeg :'). Android heeft echt een enorme processor nodig om soepel te kunnen scrollen. Gelukkig zit er in ICS eindelijk hardwareversnelling voor het 2D-beeld, wat iOS en WP7 al sinds het begin hebben.
pi_103354580
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kom op zeg :'). Android heeft echt een enorme processor nodig om soepel te kunnen scrollen. Gelukkig zit er in ICS eindelijk hardwareversnelling voor het 2D-beeld, wat iOS en WP7 al sinds het begin hebben.
Het is maar net wat welke interface er bij zit, launcher pro had geen moeite om zonder lag op een HTC Hero door homescreens te scollen.
Sense had dat destijds wel als je teveel widgets gebruikte volgens mij, het gekke is ook dat eigenlijk Google zelf pas op de markt kwam met een 1GHz processor (Nexus One, die ook nog eens op een kale android loopt).

HTC Hero liep op iets van 600Mhz en had een hele brakke GPU inderdaad, soms zie ik met benchmarks van me Sensation de Hero staan en dan moet ik een klein beetje lachen.
Maar ook de browser natuurlijk voldeed niet echt op de Hero, maar je kan Opera Mobile installeren en die heeft het beroemde "checkerboarding" waardoor je wel gewoon normaal op sites kon. (geloof me heb hem lang gebruikt ;))

Bedrijven zoals HTC zijn ook continue bezig om HTC Sense te verbeteren, van PNG compressie tot scripting dus de lag zal in Android 4.0 wel al helemaal verleden tijd zijn voor de toestellen die dit nog krijgen.

Het gekke is wel dat bijvoorbeeld een klein team van CM7 developers voor bijna elke telefoon een rom kunnen maken die heel vloeiend loopt, maar dat bijvoorbeeld bij sommige bedrijven het inderdaad te lang duurt voordat er een update komt. (als ze nog ooit komen voor sommige telefoons).

Als ik een telefoon zou willen kopen en wil officiele firmware gebruiken zou ik een van de onderstaande telefoon makers kiezen.
quote:
Op de Google I/O Developers Conference maakte men bekend dat met bedrijven als HTC, LG, Motorola, Samsung en Sony Ericsson is afgesproken dat nieuwe Android-apparaten tot minstens achttien maanden na de release de nieuwste versies van Android zullen krijgen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:24:45 #158
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103355165
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kom op zeg :'). Android heeft echt een enorme processor nodig om soepel te kunnen scrollen.
:?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_103366901

^O^
pi_103367789
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
En dan te bedenken dat iOS maar door 1 leverancier gevoerd wordt en android door tig leveranciers. Statistieken zeggen gewoon helemaal niks. Je kan namelijk elke uitkomst creeëren die je wilt...

Je hebt leugens, grote leugens en statistieken. :')

Januari of Febrauri ga ik toch de Ray kopen zoals het er nu uitziet... *O*
pi_103370005
- knip - nvm
pi_103370733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het is maar net wat welke interface er bij zit, launcher pro had geen moeite om zonder lag op een HTC Hero door homescreens te scollen.
Sense had dat destijds wel als je teveel widgets gebruikte volgens mij, het gekke is ook dat eigenlijk Google zelf pas op de markt kwam met een 1GHz processor (Nexus One, die ook nog eens op een kale android loopt).

HTC Hero liep op iets van 600Mhz en had een hele brakke GPU inderdaad, soms zie ik met benchmarks van me Sensation de Hero staan en dan moet ik een klein beetje lachen.
Maar ook de browser natuurlijk voldeed niet echt op de Hero, maar je kan Opera Mobile installeren en die heeft het beroemde "checkerboarding" waardoor je wel gewoon normaal op sites kon. (geloof me heb hem lang gebruikt ;))

Bedrijven zoals HTC zijn ook continue bezig om HTC Sense te verbeteren, van PNG compressie tot scripting dus de lag zal in Android 4.0 wel al helemaal verleden tijd zijn voor de toestellen die dit nog krijgen.

Het gekke is wel dat bijvoorbeeld een klein team van CM7 developers voor bijna elke telefoon een rom kunnen maken die heel vloeiend loopt, maar dat bijvoorbeeld bij sommige bedrijven het inderdaad te lang duurt voordat er een update komt. (als ze nog ooit komen voor sommige telefoons).

Als ik een telefoon zou willen kopen en wil officiele firmware gebruiken zou ik een van de onderstaande telefoon makers kiezen.

[..]

Die jongens achter CM7 hoeven geen 2 jaar wettelijk verplichte garantie te geven natuurlijk. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_103372417
quote:

[..]

Niet mee eens, touchwizz heeft een aantal handigheden die van mij ook in de vanilla mogen.
1 De browser is geoptimaliseerd
2 De handige aan/uit knoppen in het notificatie gebeuren.
3 Typen in de dialer.
4 In het adresboek naar links of rechts swipen om te bellen of te smsen.
5 Horizontaal scrollen (zit nu in ics).
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_103373545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Niet mee eens, touchwizz heeft een aantal handigheden die van mij ook in de vanilla mogen.
1 De browser is geoptimaliseerd
2 De handige aan/uit knoppen in het notificatie gebeuren.
3 Typen in de dialer.
4 In het adresboek naar links of rechts swipen om te bellen of te smsen.
5 Horizontaal scrollen (zit nu in ics).
Dat zit, op het horizontaal scrollen na, allang in HTC Sense, plus nog veel meer verbeteringen. Bijvoorbeeld met pinch-to-zoom uitzoomen op een pagina en dan tussen de visuele tabbladen komen.

Ook het selecteren van tekst gaat 10x beter dan op andere Android-telefoons. Zo krijg je een vergrootglasje te zien als je de cursor beroert, waardoor je precies dat ding kan plaatsen. Bij andere telefoons zit dan je vinger ervoor.

Zo zijn er nog wel meer dingen, zoals de twee tabbladen in de notificatie-area, met op de eerste tab bovenaan de laatst-gebruikte apps, en daaronder de meldingen en op de tweede tab alle snel-opties.

Het uitzoomen op de homescreens komt ook van Sense af, en gebeurt daar nog steeds veel mooier.

Oh, en TouchWizz is gruwelijk lelijk, maar dat is persoonlijk. Die kleuren (zwart en turkoois/paars :r) en die gekleurde icoontjes bij de opties-lijst ed. Bah.
pi_103374052
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die jongens achter CM7 hoeven geen 2 jaar wettelijk verplichte garantie te geven natuurlijk. ;)
Wat heeft dat te maken met het uitbrengen van software? ik mag hopen dat elk bedrijf wat android telefoons maakt tegenwoordig toch zeker fulltime 15man aan de software op de telefoons werkt.

Met de android source code sloop je echt geen telefoon hoor, als je verkeerde drivers pakt boot hij gewoon niet en kan je via verschillende manieren nog weer de oude flashen.
Plus ik neem aan dat die bedrijven toch wel wat meer toegang tot technologie hebben dan rom-builders thuis.

Waarom zou CM team zelf gaan ontwikkelen op telefoons als ze de kans hebben dat ze de telefoons stuk maken? is vrijwel onmogelijk.
Plus als je al aan rooten begint weet je dat je garantie "weg" is (mijn digitizer van Hero was eens kapot, officiele rom gedownload van htc site en opgestuurd).
pi_103375822
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het uitbrengen van software? ik mag hopen dat elk bedrijf wat android telefoons maakt tegenwoordig toch zeker fulltime 15man aan de software op de telefoons werkt.

Met de android source code sloop je echt geen telefoon hoor, als je verkeerde drivers pakt boot hij gewoon niet en kan je via verschillende manieren nog weer de oude flashen.
Plus ik neem aan dat die bedrijven toch wel wat meer toegang tot technologie hebben dan rom-builders thuis.

Waarom zou CM team zelf gaan ontwikkelen op telefoons als ze de kans hebben dat ze de telefoons stuk maken? is vrijwel onmogelijk.
Plus als je al aan rooten begint weet je dat je garantie "weg" is (mijn digitizer van Hero was eens kapot, officiele rom gedownload van htc site en opgestuurd).
Dat heeft te maken met verantwoordelijkheden, en de grote bult aan mensen die er bij HTC voor nodig zijn om die procedures te maken, te onderhouden, aan te passen, handleidingen in tig talen te maken, etc etc. Dat zijn zoveel mensen, daar moet een fatsoenlijke P&O afdeling bij, plus een aantal verantwoordelijke managers, wat facilitaire ondersteuning, en ga zo maar verder.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:23:54 #167
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_103377575
quote:

[..]

Dat is helemaal niet nodig bij de betere Android toestellen.
quote:

Je hebt er nooit mee gewerkt maar je weet wel hoe soepel het loopt... Android draait hier trouwens super :)
Trouwens de GUI van WP7 of W8 vind ik echt spuuglelijk... maar goed dat is persoonlijk natuurlijk. Daarom is het ook zo fijn bij Android dat je veel kan aanpassen, iedereen heeft namelijk andere wensen. Dat er mensen bestaan die niet overweg kunnen met opties kun je Android niet kwalijk nemen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:41:20 #168
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_103385808
Ik ben redelijk nieuw in het android verhaal, heb namelijk al 2 jaar een iPhone. Ik wil nu wat anders, een android telefoon. Daar heb ik nog wel een vraagje over.

1. Is er voor de samsung galaxy s2 bijvoorbeeld een HTC Sense rom beschikbaar, zodat je niet per se een HTC hoeft te kopen om toch gebruik te kunnen maken van hun firmware.

2. Is er ergens een duidelijk beginnershandleiding die niet meteen met termen begint te strooien en die niet 180 pagina's lang is?

Dank u
pi_103386102
Ja, als je het toestel voor de eerste keer start krijg je een rondleiding. Maar een telefoon OS moet je kunnen hanteren zonder handleiding...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:59:37 #170
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_103390458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, als je het toestel voor de eerste keer start krijg je een rondleiding. Maar een telefoon OS moet je kunnen hanteren zonder handleiding...
Ik bedoelde eigenlijk meer omtrent het rooten, custom roms etc.
pi_103391159
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:59 schreef Badeendt het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer omtrent het rooten, custom roms etc.
http://www.xda-developers.com/
pi_103393614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef Badeendt het volgende:
Ik ben redelijk nieuw in het android verhaal, heb namelijk al 2 jaar een iPhone. Ik wil nu wat anders, een android telefoon. Daar heb ik nog wel een vraagje over.

1. Is er voor de samsung galaxy s2 bijvoorbeeld een HTC Sense rom beschikbaar, zodat je niet per se een HTC hoeft te kopen om toch gebruik te kunnen maken van hun firmware.

2. Is er ergens een duidelijk beginnershandleiding die niet meteen met termen begint te strooien en die niet 180 pagina's lang is?

Dank u
Galaxys2root.com dacht ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 21-10-2011 22:09:13 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_103395404
Al gepost in t Desire S forum. Maar mijn telefoon wilt niet meet uitschakelen nu ik sense 3.0 draai na de laatste update. De knop zelf werkt wel gewoon.
AJAX AMSTERDAM!
pi_103395513
Wuuut zijn er nog mensen die hun tel uitzetten tegenwoordig :o :o :o
Zet hem dan stil, of in het ziekenhuis vliegtuigmodus, maar uit, echt, waarom?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:14:00 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103395812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef delano.888 het volgende:
Zo af en toe wanneer ik hem vergeet op te laden zet ik hem 's ochtends uit zodat ik wat batterij over heb bij een noodgeval ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103395920
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef delano.888 het volgende:
Dat werkt dus ook niet ik krijg dat scherm niet met vliegtuigmodus etc. Maar soms laad hij de contacten niet goed van mn sim en moet ik ff opnieuw opstarten. Maar ik krijg dat scherm niet meer..
AJAX AMSTERDAM!
pi_103396749
Accu eruit? :P
pi_103396911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Accu eruit? :P
Ja naar dat vind ik geen oplossing :p moet toch gewoon werken?
AJAX AMSTERDAM!
pi_103397042
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dat werkt dus ook niet ik krijg dat scherm niet met vliegtuigmodus etc. Maar soms laad hij de contacten niet goed van mn sim en moet ik ff opnieuw opstarten. Maar ik krijg dat scherm niet meer..
Vliegtuigmodus kan via heeeeel veel manieren, 1 daarvan is gewoon via je settings als het echt moet.
pi_103397191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Vliegtuigmodus kan via heeeeel veel manieren, 1 daarvan is gewoon via je settings als het echt moet.
Ik moet dat scherm gewoon weer krijgen met uitschakelen, vliegtuig, opnieuw starten terug.
AJAX AMSTERDAM!
pi_103400337
Ligt het nou aan mij of is swype 3.26 ineens 10x fijner en beter?
http://pocketnow.com/andr(...)lot-easier-to-update
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:57:34 #182
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103408331
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo af en toe wanneer ik hem vergeet op te laden zet ik hem 's ochtends uit zodat ik wat batterij over heb bij een noodgeval ;)
Ik denk dat de energie die de telefoon verbruikt bij het opstarten (hierbij is dus zowel het scherm als de cpu als het opslagmedium 100% in gebruik) groter is dan een paar uur in vliegtuigmodus ;)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_103426104
Als ik reset doet, dan blijft de data op de SD toch gewoon staan als ik die eruit trek? Werken de apps dan ook gewoon weer?
AJAX AMSTERDAM!
pi_103426559
Apps staan nooit volledig op de SD dus die zul je opnieuw moeten installeren.. wat als het goed is automatisch gebeurt wanneer je je account synchroniseert. Of savedgames e.d. bewaard blijven hangt van het spel af, maar ik zou er niet teveel op rekenen..
pi_103426859
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef Ireyon het volgende:
Apps staan nooit volledig op de SD dus die zul je opnieuw moeten installeren.. wat als het goed is automatisch gebeurt wanneer je je account synchroniseert. Of savedgames e.d. bewaard blijven hangt van het spel af, maar ik zou er niet teveel op rekenen..
Als ik reset doe dan moet ik gewoon alles opnieuw installeren?
Is er nog een backup software ofzo?
AJAX AMSTERDAM!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:26:34 #186
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_103427197
Zijn er al ideeën over wat voor android telefoons er rond mei juni juli uitkomen? Aangezien mijn huidige abbonnement dan afloopt moet er een nieuwe komen ;)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_103441413
Trouwens mocht iemand interesse hebben in een totaal ander launcher kijk dan naar SPB Shell 3d
Filmpje hieronder:

is ook zonder te betalen te laten werken. gewoon goed zoeken.
pi_103442139
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef vandermar het volgende:
Zijn er al ideeën over wat voor android telefoons er rond mei juni juli uitkomen? Aangezien mijn huidige abbonnement dan afloopt moet er een nieuwe komen ;)
gwn wachten op de octocore met 10" scherm man
pi_103446012
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 02:06 schreef totalvamp het volgende:
Trouwens mocht iemand interesse hebben in een totaal ander launcher kijk dan naar SPB Shell 3d
Filmpje hieronder:

is ook zonder te betalen te laten werken. gewoon goed zoeken.
Waarom zou je dat willen?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_103447686
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
omdat het super soepel werkt? beter als alle andere launchers. Geen haper of iets.
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:43:15 #191
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103447875
Ziet er mooi uit maar dat vreet gewoon je batterij leeg.
pi_103448000
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:43 schreef DeMessias het volgende:
Ziet er mooi uit maar dat vreet gewoon je batterij leeg.
wat een onzin :') mijn batterij gaat langer mee dan met ADWlauncher.
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:33:43 #193
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103453168
Ziet er wel érg mooi uit als je het mij vraagt! Denk alleen niet dat ie zo lekker soepel loopt op mijn Desire. Misschien iets voor op mijn volgende telefoon.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_103454963
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Devolution het volgende:
Ziet er wel érg mooi uit als je het mij vraagt! Denk alleen niet dat ie zo lekker soepel loopt op mijn Desire. Misschien iets voor op mijn volgende telefoon.
Als het goed is moet dat geen probleem zijn. Volgens mij werkt het ook gewoon op de desire.
pi_103455132
Hmm heb het een tijdje geprobeerd.. 't Kwam op mij over alsof de enorme hoeveelheid eye-candy het gebrek aan functionaliteit moest verbergen.
pi_103468634
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:36 schreef totalvamp het volgende:

[..]

omdat het super soepel werkt? beter als alle andere launchers. Geen haper of iets.
Vind het echt superlelijk. Het is net zo lelijk als die achterlijke cube in linux. :r
pi_103471707
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Vind het echt superlelijk. Het is net zo lelijk als die achterlijke cube in linux. :r
ik ken Cube zelf niet. Voor windows werkt een UI als dit ook voor geen meter. Het is voor mij vooral om de functionaliteit die het geeft en soepel en snel wisselen tussen mijn schermen.
pi_103473198
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef totalvamp het volgende:

[..]

ik ken Cube zelf niet. Voor windows werkt een UI als dit ook voor geen meter. Het is voor mij vooral om de functionaliteit die het geeft en soepel en snel wisselen tussen mijn schermen.
Dat kan je met elke launcher.

Ik ga binnenkort mijn geroote Optimus 2x Speed ruilen met mijn zus voor een Desire Z voor even. :D
pi_103474637
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dat kan je met elke launcher.

Ik ga binnenkort mijn geroote Optimus 2x Speed ruilen met mijn zus voor een Desire Z voor even. :D
hoezo dat :O? Ik ben opzich best blij met mijn optimus 2x ware het dat ik zelf er een ROM op heb gezet.
pi_103475910
ik hoop dat fabrikanten Android 4.0 zo veel mogelijk zonder skins gaan leveren. Wat anders een goed idee zou zijn is bij de eerste boot de optie te geven de skin te installeren/gebruiken.
pi_103475988
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik hoop dat fabrikanten Android 4.0 zo veel mogelijk zonder skins gaan leveren. Wat anders een goed idee zou zijn is bij de eerste boot de optie te geven de skin te installeren/gebruiken.
Dat zullen ze niet zomaar doen aangezien de skin van een fabrikant een van de weinige manieren is om zich te onderscheiden van de concurrentie.
pi_103479749
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat zullen ze niet zomaar doen aangezien de skin van een fabrikant een van de weinige manieren is om zich te onderscheiden van de concurrentie.
weet ik, maar blijf hopen :P

Laat ze gewoon een goede telefoon maken. Bij laptops is het ook niet zo erg toch?
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:50:38 #203
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103488021
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Klopt, maar als ze de klant de keuze geven bij de eerste opstart, dan maakt dat niet uit. De klant heeft de telefoon dan al gekocht, dus of Sense wel of geen meerwaarde had voor de aankoop maakt dan niet meer uit. Als de klant voor HTC koos vanwege Sense, dan kan hij Sense gebruiken. Als er andere redenen waren om voor die telefoon te gaan, dan kan de klant ook voor de standaard Android GUI gaan. Iedereen tevreden :)
pi_103492451
Siri bestaat nu ook voor android, btw in 8 uur ontwikkeld :P
https://market.android.co(...)eature=search_result

[ Bericht 19% gewijzigd door DX11 op 24-10-2011 12:39:51 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:48:11 #205
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103493199
Ja, en het werkt kut.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_103493258
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:48 schreef MichielPH het volgende:
Ja, en het werkt kut.
Goh, het is een alpha, en binnen 8 uur ontwikkeld. Zal binnen korte tijd beter zijn.
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:53:33 #207
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103493430
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef totalvamp het volgende:

[..]

hoezo dat :O? Ik ben opzich best blij met mijn optimus 2x ware het dat ik zelf er een ROM op heb gezet.
Ik heb ook een O2X. Welke ROM heb je er op gezet? Ik heb MIUI geprobeerd voor een tijdje maar dat werkte kut dus ben ik nou weer teruggegaan naar de standaard ROM.
Ik zit te twijfelen of ik CM7 of stock Android op mijn telefoon moet zetten. Wat is het voordeel van CM7?
Feyenoord Rotterdam
pi_103493878
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik heb ook een O2X. Welke ROM heb je er op gezet? Ik heb MIUI geprobeerd voor een tijdje maar dat werkte kut dus ben ik nou weer teruggegaan naar de standaard ROM.
Ik zit te twijfelen of ik CM7 of stock Android op mijn telefoon moet zetten. Wat is het voordeel van CM7?
Miui _O_ Wat is daar kut aan?
pi_103493929
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Even kutten met een fysiek toetsenbord. Op mijn O2x staat miui trouwens.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:38:19 #210
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103499751
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:48 schreef MichielPH het volgende:
Ja, en het werkt kut.
Het is dan ook een compleet nutteloze app in mijn ogen. Net als Siri trouwens.
pi_103499924
Ik vind het toch wel redelijk fascinerend dat apple doet alsof ze de wereld veranderen dmv siri, en het is zo simpel te ontwikkelen binnen 8 uur.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:43:36 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103499986
:')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103500073
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:48:46 #214
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103500213
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Miui _O_ Wat is daar kut aan?
Foto's die ik maak met mijn camera kunnen soms niet weergeven omdat het een corrupte file is geworden, batterij is heel snel op ondanks kalibratie en veel native apps willen het niet goed doen.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:18:25 #215
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_103501488
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind het toch wel redelijk fascinerend dat apple doet alsof ze de wereld veranderen dmv siri, en het is zo simpel te ontwikkelen binnen 8 uur.
Spraakherkenning bestond dan ook al een tijdje en dat heb ze dan ook zeker niet in die 8 uur ontwikkelt, maar gewoon van internet geplukt. De meeste tijd zal voor Siri in het menselijk reageren gezeten hebben en dat kan iRis dus absoluut niet.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_103502457
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef delano.888 het volgende:
misschien omdat de backend van siri uit een legioen aan servers bestaat.
pi_103502774
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef o.us het volgende:

[..]

Nooit de stock erop zetten! die zit nog vol bugs. Voordeel van CM7? Mijn batterij gaat 3 dagen mee. Alles werkt heel vloeiend en snel. Nooit meer apps die niet opstarten. De camera werkt beter. Heel veel bugs zijn er al uit. Het loopt op android 2.3.7 ipv 2.2.2.

Ik heb zelf de nightlies van CM7 179 zit ik nu op geloof ik en het werkt perfect.

Ik had zelf ook alleen maar ellende met MIUI, dus ging ik over naar CM7

quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Even kutten met een fysiek toetsenbord. Op mijn O2x staat miui trouwens.
werkt het dan ook beter? ik heb het geprobeerd met een blackherrie, maar mijn vingers zijn te dik voor die knopjes.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:27:33 #218
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103506676
Vraag betreffende het genereren van een goldcard, ik heb de CID van mijn SD-kaartje nodig maar hoe vind ik die?
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:07:59 #219
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_103508491
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Spraakherkenning bestond dan ook al een tijdje en dat heb ze dan ook zeker niet in die 8 uur ontwikkelt, maar gewoon van internet geplukt. De meeste tijd zal voor Siri in het menselijk reageren gezeten hebben en dat kan iRis dus absoluut niet.
Je kon een jaar of 7 geleden al redelijk 'chatten' met ene alicebot, en waarschijnlijk zijn er nog tig voorbeelden, maar die konden ook al redelijk menselijk reageren. Spraakherkenning is inderdaad ook vrij gemeengoed geworden, waar je vroeger een programma nog helemaal moest laten wennen aan je stem door een tekst voor te lezen, kan ik nu mailtjes dicteren tegen mijn telefoon zonder dat soort onzin. Maar ik moet wel langzamer praten dan ik normaal doe, siri lijkt het ook te doen met een wat natuurlijker spraaktempo. Het is wel mooi dat apple het allemaal heeft geïntegreerd tot 1 ding, bij android bestaan de bouwstenen wel los. Ik ben benieuwd of het een onmisbare feature gaat blijken. Ik gebruik vaak genoeg spraakherkenning om op mijn desire iets op te zoeken op google,wolfram alpha, wikipedia, en het enige verschil lijkt me voorlopig te zitten in het feit dat ik zelf de app moet kiezen om in te zoeken, ipv dat siri dat voor mij doet.
pi_103518532
Morgen wordt mijn SGSII bezorgd. Na 4 jaar HTC overgestapt naar deze. Ben zeer benieuwd!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_103518782
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Pandora73 het volgende:
Morgen wordt mijn SGSII bezorgd. Na 4 jaar HTC overgestapt naar deze. Ben zeer benieuwd!
gelijk updaten als je hem krijgt :) als er nog 2.3.3 op staat kan er een batterij bug inzitten waardoor ie niet erg lang meegaat.
pi_103519962
Dank voor de tip!
Overigens wordt ie op mijn werk bezorgd, dus ik kan niet echt direct heel erg gaan klooien... Maar goed, die paar uur tot het avond is hou ik het ook nog wel uit.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_103530584
Zojuist cm7 op een galaxy ace gegooid, wat een prestatie boost! aleen wifi werkt niet, voor de rest super.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:28:32 #224
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_103574955
"Vroeger" toen HTC nog onder de naam Qtek telefoons op de markt zette had ik een op Windows draaiend exemplaar. Op deze telefoon kwamen standaard de volgende afspraken uit je agenda op het lockscreen te staan.

Dit zoek ik nu ook voor Android. Heeft iemand suggesties?
pi_103575240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef mime_negert het volgende:
"Vroeger" toen HTC nog onder de naam Qtek telefoons op de markt zette had ik een op Windows draaiend exemplaar. Op deze telefoon kwamen standaard de volgende afspraken uit je agenda op het lockscreen te staan.

Dit zoek ik nu ook voor Android. Heeft iemand suggesties?
Daar had ik laatst een applicatie voor gevonden.
Ben de naam alleen ff kwijt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:13:11 #226
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_103576416
Moet er bij vermelden dat ik nu Miui draai.
pi_103576477
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Nooit de stock erop zetten! die zit nog vol bugs. Voordeel van CM7? Mijn batterij gaat 3 dagen mee. Alles werkt heel vloeiend en snel. Nooit meer apps die niet opstarten. De camera werkt beter. Heel veel bugs zijn er al uit. Het loopt op android 2.3.7 ipv 2.2.2.

Ik heb zelf de nightlies van CM7 179 zit ik nu op geloof ik en het werkt perfect.

Ik had zelf ook alleen maar ellende met MIUI, dus ging ik over naar CM7

[..]

werkt het dan ook beter? ik heb het geprobeerd met een blackherrie, maar mijn vingers zijn te dik voor die knopjes.
Je moet wel dunne vingers hebben :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:33:11 #228
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103577106
Laatste nieuws uit de patentoorlog: http://www.androidplanet.(...)ck-android-in-gevaar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_103578259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef Klonk het volgende:
Laatste nieuws uit de patentoorlog: http://www.androidplanet.(...)ck-android-in-gevaar
Sinds wanneer worden patenten die zo'n gemeengoed zijn geworden, nog geaccepteerd?
pi_103578582
quote:
5s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden patenten die zo'n gemeengoed zijn geworden, nog geaccepteerd?
Sinds Apple.
pi_103581993
gelijk updaten als je hem krijgt als er nog 2.3.3 op staat kan er een batterij bug inzitten waardoor ie niet erg lang meegaat."

Dat kan ik niet... hij staat bij mij op 2.3.3 maar hij zegt dat er geen updates te krijgen zijn, niet via kies.. niet via m`n SII zelf...
  donderdag 27 oktober 2011 @ 07:30:46 #232
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103613228
Mag ik even mopperen, Experia Arc gekocht, supertoestel, tot gisteravond, ineens poef uit, en nu blijft ie rebooten en dat na precies 16 dagen :')

Ben even niet zo heel gelukkig...
pi_103626300
Net contact gehad met Samsung, blijkt dat ze Samsung Dive eruit gaan gooien omdat het niet goed werkt ofzo :') Welke (eventueel betaalde) app doet een vergelijkbaar iets? Dus toestel kunnen besturen op afstand?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:07:18 #234
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103630208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 07:30 schreef Klonk het volgende:
Mag ik even mopperen, Experia Arc gekocht, supertoestel, tot gisteravond, ineens poef uit, en nu blijft ie rebooten en dat na precies 16 dagen :')

Ben even niet zo heel gelukkig...
Kun je nog in het recovery menu komen?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:13:32 #235
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103630464
Nopes, dat ging ook niet meer, met nadruk op ging :7

Vanmorgen even naar SE gebeld en die zei dat het een bekend probleem was, verwees me naar een stukje software op de hun website waarmee je zelfs met een gebrickte/vastgelopen telefoon die niet aankon de boel weer kon repareren.

Normaal zijn dat soort makkelijke oplossingen niet de oplossingen die werken maar tot mijn grote verbazing en vreugde had ik een minuut of 10 later weer een werkende telefoon *O*
pi_103634468
quote:
5s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Sinds dat patenten 10 jaar voordat ze worden goed gekeurd al worden ingediend...

Edit: 6 jaar in dit geval. En toen was er nog geen sprake van dat android zou komen. Apple heeft in deze dus gewoon gekregen waar het recht op had. Toen ze het indienden, waren ze de eerste... Dat het nu gemeengoed is, staat er helemaal los van.
pi_103654100
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
gelijk updaten als je hem krijgt als er nog 2.3.3 op staat kan er een batterij bug inzitten waardoor ie niet erg lang meegaat."

Dat kan ik niet... hij staat bij mij op 2.3.3 maar hij zegt dat er geen updates te krijgen zijn, niet via kies.. niet via m`n SII zelf...
Hmm heb je alle opties nagekeken? Misschien kun je de pagina verversen of een screenshot maken.
pi_103676735
Mijn Nexus wil al een week lang updaten naar nieuwe systeemsoftware maar heb de mijne geroot.
Nu weet ik niet zeker of dit zonder problemen kan, heb namelijk ook geen ervaring met backuppen en wil niet alles kwijt raken ;).
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_103676777
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef 1517 het volgende:
Mijn Nexus wil al een week lang updaten naar nieuwe systeemsoftware maar heb de mijne geroot.
Nu weet ik niet zeker of dit zonder problemen kan, heb namelijk ook geen ervaring met backuppen en wil niet alles kwijt raken ;).
ZOU HET NIET DOEN, kans is groot dat je root vanzelf ongedaan gemaakt word. Welke nexus? Want HTC heeft laatst wat heel lulligs gedaan in de systeemsoftware update, een hogere hboot, dus niet alleen word je root ongedaan gemaakt dan, maar kun je ook niet meer overnieuw rooten voorlopig.
pi_103677208
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef 1517 het volgende:
Kijk gewoon of er een nieuwere custom rom is van de versie die jij draait, en die updaten naar laatste.
pi_103677567
Google Nexus, ik draag geen custom rom. Alleen wat apps hier en daar die Root eisen.

Vind de stock rom erg fijn, hou van minimalisme. Weet niet welke custom rom dat bied
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_103677627
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:18 schreef 1517 het volgende:
Google Nexus, ik draag geen custom rom. Alleen wat apps hier en daar die Root eisen.

Vind de stock rom erg fijn, hou van minimalisme. Weet niet welke custom rom dat bied
Nexus one of nexus S slimmerd, zijn beide google nexus
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:29:06 #243
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103677926
LG gaat blijkbaar de Optimus 2X nooit updaten, dus ga ik maar rooten.

Nu nog uitvinden hoe dat te doen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_103677993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nexus one of nexus S slimmerd, zijn beide google nexus
Hihi pardon. Nexus S
pi_103678124
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:31 schreef 1517 het volgende:

[..]

Hihi pardon. Nexus S
Goedzo.
Rom zonder costum shit, wel heel nieuw:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1229056
pi_103678386
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Fir3fly het volgende:

SuperOneClick :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1037751

installeren van een rom duurt iets van 2 minuten in totaal(+opstarten). Ik kan je Cyonegen mod aanraden :) Wel de nightlies
pi_103678483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Goedzo.
Rom zonder costum shit, wel heel nieuw:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1229056
Thanks, zal me er eens in in die custom rom verdiepen.
kan ik zorgeloos update naar nieuwe firmware?
pi_103678631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef 1517 het volgende:

[..]

Thanks, zal me er eens in in die custom rom verdiepen.
kan ik zorgeloos update naar nieuwe firmware?
NEE
slimmerd.
die custom rom is nieuwe firmware
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:59:42 #249
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103678795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef totalvamp het volgende:

[..]

installeren van een rom duurt iets van 2 minuten in totaal(+opstarten). Ik kan je Cyonegen mod aanraden :) Wel de nightlies
Het lukt mij steeds niet om die rom te installeren op mijn O2X. Op een of andere manier kapt hij er halverwege mee .
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:00:51 #250
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103678836
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Fir3fly het volgende:

Erg jammer inderdaad, qua specs en met de juiste rom erbij is het een beest van een telefoon waar ik de komende resterende 1,2 jaar van mijn abo niet over zal gaan klagen.
Dit was mijn eerste LG smartphone en dat zal zeker ook de laatste zijn. Kutservice.

Volgende keer koop ik wel een TV van ze, iets waar zij wel goed in zijn :').

[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 28-10-2011 19:01:36 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:08:10 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103679109
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Bedankt, ziet er goed uit.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:32:32 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103694685
Instagram laat wel heeeeeel lang op zich wachten zeg.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste vergelijkbare apps?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103695135
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef Caland het volgende:
Instagram laat wel heeeeeel lang op zich wachten zeg.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste vergelijkbare apps?
Probeer eens Molome :) is ongeveer hetzelfde.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 04:36:08 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103698558
Cyonegen mod draait nu prima, na wat opstartprobleempjes. Heb zowel de stable build als de laatste nightly.
pi_103703040
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 04:36 schreef Fir3fly het volgende:
Cyonegen mod draait nu prima, na wat opstartprobleempjes. Heb zowel de stable build als de laatste nightly.
Eerste keer na rom flashen start hij heel langzaam op omdat jij daarvoor dalvik/system cache hebt gewist.

Die moet hij helemaal opnieuw bouwen, maar de volgende reboot is hij snel O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:24:25 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103704482
Jep, lekker snel nu :9~.
pi_103790065
Weet iemand of het mogelijk is om savegames te bewaren?

Ik wil namelijk mn tablet even hard resetten, wat betekent dat alles er natuurlijk weer opnieuw op moet. Dat is voor de meeste apps geen probleem, maar het is wel zonde om weer tig levels overnieuw te moeten doen.

Zijn er save-files die je misschien via een filemanager kan benaderen?
Of is het op je google-account op te slaan?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_103790114
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om savegames te bewaren?

Ik wil namelijk mn tablet even hard resetten, wat betekent dat alles er natuurlijk weer opnieuw op moet. Dat is voor de meeste apps geen probleem, maar het is wel zonde om weer tig levels overnieuw te moeten doen.

Zijn er save-files die je misschien via een filemanager kan benaderen?
Of is het op je google-account op te slaan?
Dit kan met de app Titanium Backup, maar dan moet je tablet wel geroot zijn.
pi_103790277
Klopt het dat ik mijn agenda niet kan gebruiken als ik geen agenda toe heb gevoegd om te synchroniseren?
Ik heb namelijk helemaal geen agenda om te synchroniseren, ik wil gewoon een agenda op mijn telefoon :{

SE Xperia X10
pi_103791936
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dit kan met de app Titanium Backup, maar dan moet je tablet wel geroot zijn.
En als ie dat niet is, is het dus hopeloos? :'(
pi_103792634
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef RenRen- het volgende:
Klopt het dat ik mijn agenda niet kan gebruiken als ik geen agenda toe heb gevoegd om te synchroniseren?
Ik heb namelijk helemaal geen agenda om te synchroniseren, ik wil gewoon een agenda op mijn telefoon :{

SE Xperia X10
Maak je toch een google calender aan?
pi_103794025
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef igottagun het volgende:

[..]

Maak je toch een google calender aan?
Heb ik al, maar ik heb geen zin in dat hij de hele tijd gaat zitten syncen, mijn batterij gaat al amper 10 uur mee als ik er weinig mee doe :')
pi_103795259
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Heb ik al, maar ik heb geen zin in dat hij de hele tijd gaat zitten syncen, mijn batterij gaat al amper 10 uur mee als ik er weinig mee doe :')
Dan zet je die uit en doe je 't handmatig.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_103795353
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Je kan het synchroniseren ook uitzetten. Maar als er niks te synchroniseren is, doet 'ie ook niks en zal het niet meer batterij kosten.
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:48:05 #265
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_103796208
laat maar...

[ Bericht 49% gewijzigd door .Neovo. op 01-11-2011 08:51:28 ]
pi_103800650
Aanrader als je CM7 draait:

pi_103802746
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je kan het synchroniseren ook uitzetten. Maar als er niks te synchroniseren is, doet 'ie ook niks en zal het niet meer batterij kosten.
Volgens mij kost het dat ding al batterij om aan de oplader te hangen. Argh. Of hij synchroniseert niet goed waardoor hij de hele dag bezig is (Mailtjes e.d)
Maar goed, ik heb synchroniseren even aangezet, ik ben benieuwd...
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:32:56 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103802867
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef delano.888 het volgende:
Aanrader als je CM7 draait:

Best mooi, maar ik houd het denk ik bij het standaard CM7 thema.
pi_103808889
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Best mooi, maar ik houd het denk ik bij het standaard CM7 thema.
Zo te zien zit er ook niet superveel verschil in, behalve de kleur.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:59:02 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103809169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Probeer eens Molome :) is ongeveer hetzelfde.
Thanks. Werkt goed :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103811609
Ik heb geregeld dat als ik naar home ga, het hele scherm gewoon leeg is. Dan moet je ff unlocken of wachten en dan heb je je homescreen weer. Komt dit mensen bekend voor of heb ik gewoon een paupertelefoon?
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:16:06 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103826375
Sinds vandaag eindelijk een abo bij mij Experia Arc, ja ik heb echt al jaren smartphones maar altijd pre-paid :')

Maar goed, ben nu hip en modern en wil me wapenen tegen valkuilen mbt tot dataverbruik, heb er 1 gig bij (lijkt me redelijk). Wat zijn nu de grootste gebruikers, YouTube kan ik me iets bij voorstellen, maar wat gebruikt noem eens wat Whatsapp of Google Maps om te navigeren?
pi_103827255
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef Klonk het volgende:
Sinds vandaag eindelijk een abo bij mij Experia Arc, ja ik heb echt al jaren smartphones maar altijd pre-paid :')

Maar goed, ben nu hip en modern en wil me wapenen tegen valkuilen mbt tot dataverbruik, heb er 1 gig bij (lijkt me redelijk). Wat zijn nu de grootste gebruikers, YouTube kan ik me iets bij voorstellen, maar wat gebruikt noem eens wat Whatsapp of Google Maps om te navigeren?
Whatsapp gebruikt heel weinig. Maps gebruikt veel, want alles wordt als 'afbeelding' binnen gehaald. Als je dus wilt navigeren, dan zou ik thuis even de hele route 'downloaden' via wifi. En anders gewoon even Sygic Mobile Maps erop zetten. :)
pi_103827429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef Klonk het volgende:

Hoe vaak gebruik je dat?

Daarbij was er een app die per app bijhield hoeveel data deze app verbruikte. Kan je ook een waarschuwing krijgen wanneer je in de buurt van de gig komt. Je moet trouwens wel je best doen om 1GB per maand te gebruiken.
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:54:46 #275
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103827540
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Whatsapp gebruikt heel weinig. Maps gebruikt veel, want alles wordt als 'afbeelding' binnen gehaald. Als je dus wilt navigeren, dan zou ik thuis even de hele route 'downloaden' via wifi. En anders gewoon even Sygic Mobile Maps erop zetten. :)
Dat laatste lijkt me dan een goed plan ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:16:26 #276
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_103828158
Ik meen dat die plaatjes van maps standaard vectorafbeeldingen zijn, dus dat zal wel meevallen qua grootte. Als je de satelliet overlay gebruikt voor een 200km ritje ben je daarentegen wel met gemak 100MB verder. 3G watchdog installeren en op je gewenste limieten instellen. Stuurt je telco je trouwens geen sms als je bijna aan je limiet zit?
pi_103828507
Geen idee. Ik heb nog een oud abo met onbeperkt internet. :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:30:07 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103828584
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij was er een app die per app bijhield hoeveel data deze app verbruikte. Kan je ook een waarschuwing krijgen wanneer je in de buurt van de gig komt.
My Data manager
Watchdog

Eerste is beter imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:04:17 #279
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103841812
Maatje van me heeft vandaag de Galaxy Nexus in z'n handen gehad en hij vond ICS echt een gigantische verbetering.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:09:37 #280
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103852831
Hoe kwam ie daaraan dan?
  woensdag 2 november 2011 @ 07:22:40 #281
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103863507
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Devolution het volgende:
Hoe kwam ie daaraan dan?
Phonehouse event geloof ik (hij is telecom journalist BTW)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103867855
Ik ben op zoek naar een pdf reader, het liefst gratis, die mij toestaat om bookmarks te maken. Moet een heuse reader doorlezen voor de studie, die helaas heel onlogisch is ingedeeld. En om nou 214 pagina's te gaan printen vind ik ook ver gaan. Bij Adobe Reader stond het volgens mij in de beschrijving dat het wel kon maar ik kan het op mijn Transformer niet vinden.. lang ingedrukt houden brengt niets op, menu knop brengt niets op en de interface in de app zelf helpt me ook niet echt.

Aldiko Book Reader

[ Bericht 5% gewijzigd door house_is_a_feeling op 02-11-2011 12:27:31 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 3 november 2011 @ 11:28:08 #283
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103911396
Iemand een magazine-app die een beetje goed werkt voor android (honeycomb tablets) ?

Heb de Ako-app geprobeerd, maar die rammelt aan alle kanten. Enige voordeel is wel dat er NL tijdschriften in te regelen zijn.
Zinio doet het al een stuk beter, maar daar zijn dan weer niet veel nederlandse dingen te vinden.

In principe zou Zinio prima zijn, maar dan zou ik de documenten ergens anders vandaan moeten halen.. en torrents schieten niet op want dat leverta lleen maar amerikaanse troep op.

Ergens is het jammer dat er niet zulke mooie apps bestaan zoals die NRC-app voor de ipad (oei, scheldwoord). Alles prima in beeld en elk artikel afzonderlijk klik/leesbaar. De meeste readers voor android geven je gewoon een PDF-bestandje, waar je telkens moet in en uitzoomen om alles een beetje te lezen.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:45:55 #285
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103915211
Ik lees zelf nooit magazines, maar voor boeken (ePub) gebruik ik Aldiko en dat werkt naar mijn wens.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:47:52 #286
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103915270
De Galaxy Nexus is te pre-orderen bij Amazon UK voor een whooping 550 pond (640 euro). Voor zo'n prijs wacht ik toch even tot de prijzen van de concurrende high-end telefoons bekend zijn.. Ik vind een prijs tot 550 euro wel de max voor een telefoontje.
  donderdag 3 november 2011 @ 17:08:57 #287
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103919958
quote:
15s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:47 schreef Devolution het volgende:
De Galaxy Nexus is te pre-orderen bij Amazon UK voor een whooping 550 pond (640 euro). Voor zo'n prijs wacht ik toch even tot de prijzen van de concurrende high-end telefoons bekend zijn.. Ik vind een prijs tot 550 euro wel de max voor een telefoontje.
Over welke smartphones heb je het dan?
pi_103925334
voor de cm7 mensen, waar hebben jullie een nederlands woordenboek vandaan getoverd?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_103927637
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:30 schreef Jesse_ het volgende:
voor de cm7 mensen, waar hebben jullie een nederlands woordenboek vandaan getoverd?
voor wat? ik gebruik SlideIT voor toetsenbord en verder zou alles al NL moeten zijn.
pi_103930577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

voor wat? ik gebruik SlideIT voor toetsenbord en verder zou alles al NL moeten zijn.
Er zit geen Nederlands woordenboek in standaard cm7 :{
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:43:48 #291
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103944221
:7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_103944640
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Er zit geen Nederlands woordenboek in standaard cm7 :{
Ik ben gewoon gaan typen, zo leerde hij vanzelf wel mijn woordenboek. Maar ik ben ook al heel veel typen gewend, dus maak ik niet veel fouten. :D
pi_103946117
2 dagen geleden van Xperia x8 naar Xperia Ray gegaan. Een flinke verbetering!
Vooral de schil dat er omheen zit is veel beter (die van x8 was erg matig).

Toen ik hem net had, had het zo'n leuke crt effect bij het locken. Alleen met het updaten naar 2.3.4 is dat weg :(

Trouwens gekocht in Hongkong. Het was rond de 290 euro maar kon mijn X8 inruilen voor 90 euro.
pi_103946522
Xperia Ray. O+
pi_103946555
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Over welke smartphones heb je het dan?
Galaxy s2 is een net zo goed, zo niet beter toestel voor 420.. Motorala Razr is een serieuze concurrent en ik weet niet of de htc rezound ook in Nederland uit komt maar dat is ook een serieuze concurrent voor dit toestel

de galaxy nexus is in Nederland trouwens te pre-orderen voor 573 euro.. ik verwacht dat deze prijs bij de lancering onder de 500 ligt..
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:15:11 #296
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103947911
Ik vind de S2 persoonlijk wat minder, omdat ik een 720p scherm wil. De HTC Rezound heeft dit wel, net als de Galaxy Nexus. Als de prijs van de Nexus rond de 500 euro ligt dan neem ik die sowieso.
pi_103948281
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2011 07:13 schreef koemleit het volgende:

[..]

Galaxy s2 is een net zo goed, zo niet beter toestel voor 420.. Motorala Razr is een serieuze concurrent en ik weet niet of de htc rezound ook in Nederland uit komt maar dat is ook een serieuze concurrent voor dit toestel
Elk toestel zonder ICS loopt gewoon achter op de Galaxy Nexus hoor..
pi_103953354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Elk toestel zonder ICS loopt gewoon achter op de Galaxy Nexus hoor..
je begrijpt dat alle genoemde toestellen ICS krijgen?
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:08:53 #299
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103954369
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef koemleit het volgende:

[..]

je begrijpt dat alle genoemde toestellen ICS krijgen?
Wat hij zegt klopt tot op zekere hoogte, alleen de Galaxy Nexus zal met onmiddellijke ingang ICS draaien, de rest volgt; in die zin lopen ze achter.
pi_103955439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Wat hij zegt klopt tot op zekere hoogte, alleen de Galaxy Nexus zal met onmiddellijke ingang ICS draaien, de rest volgt; in die zin lopen ze achter.
ja maar zodra ze ICS krijgen lopen ze gelijk.. zo niet voor omdat de hardware van deze toestellen beter is.. je zou het zo kunnen stellen dat ze hardware matig voorlopen en softwarematig achter (al valt hier ook over te twisten omdat sense en touchwizz nog wel iets toevoegen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')